Pak ze aan Stinho.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Middelbare scholieren snappen niet dat een bibliotheek enige vorm van stilte vereist, hé?
Hopelijk waren ze lekker jojoortje.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb 6 paaseitjes gegeten in totaal, lul.
Zeker. Het waren witte, dus eigenlijk ook geen chocola.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk waren ze lekker jojoortje.
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker. Het waren witte, dus eigenlijk ook geen chocola.
Aiii dat is kut. Beterschap makker.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
Ziekenhuis gegaan voor een foto omdat die enkel toch niet helemaal lekker aanvoelde en ik er nog steeds niet echt zonder krukken op kon lopen
Op twee plekken gebroken
Geen genot
Ik ga Chinezen bij mijn moeder!quote:Op woensdag 3 april 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Denk wat halen of ergens eten, geen inspiratie.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Makreel, aardappeltje, komkommer-tomaat salade.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gore papzak. Walgelijke big. Smerig everzwijn.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel een beetje parmezaanse kaas dan?quote:Op woensdag 3 april 2024 17:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gore papzak. Walgelijke big. Smerig everzwijn.
Ik eet ook spaghetti maar zonder die vetmakende plakken kaas
Zeker, een vleugje geraspte parmezaanse kaas maakt spaghetti af. Maar niet als je er een plak beemster 40+ overheen flikkertquote:Op woensdag 3 april 2024 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel een beetje parmezaanse kaas dan?
En eet je wel een beetje elegant of snijd je je spaghetti gewoon door?quote:Op woensdag 3 april 2024 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker, een vleugje geraspte parmezaanse kaas maakt spaghetti af. Maar niet als je er een plak beemster 40+ overheen flikkert
Je bent ronduit walgelijk.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hopelijk heb je ervan genoten jojoquote:Op woensdag 3 april 2024 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb 6 paaseitjes gegeten in totaal, lul.
Ik zou graag eens willen genieten van jou.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hopelijk heb je ervan genoten jojo
spaghetti (met geraspte kaas)quote:Op woensdag 3 april 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti met parmezaanse kaas.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fijn dat we je hebben kunnen inspireren.quote:
Dat is wel heel toevalligquote:Op woensdag 3 april 2024 18:43 schreef Scrummie het volgende:
Ik had ook spaghetti. Met geraspte kaas.
Je snijdt je spaghetti, hè?quote:Op woensdag 3 april 2024 18:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn dat we je hebben kunnen inspireren.
En nog fijner dat je er geen plakje kaas overheen flikkert.
Uhhuh.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:43 schreef Scrummie het volgende:
Ik had ook spaghetti. Met geraspte kaas.
Het is echt waar. Als het nog niet op was had ik een foto gemaakt!quote:Op woensdag 3 april 2024 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel heel toevallig
Sorry ik geloof er niks van
Eens maat. En open jij even een nieuwequote:Op woensdag 3 april 2024 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
Laten we hier niet @:scrummie zijn integriteit in twijfel trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |