Nu nog zorgen dat je nuchter genoeg blijft om het te postenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, bolkrijm voor morgen staat klaar. Tijd om op café te gaan.![]()
Ik durf niet meerquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vind jouw niveautje wel leuk
Heb je nog wel geslapen vannacht?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:18 schreef kree het volgende:
ja goh lui dagje zeg, heh ook gewoon echt nergens zin in. maar laat ik iig wel ff de wasmachine aanzetten. hahahaha
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:21 schreef JustinK het volgende:
https://nieuwspaal.nl/ond(...)ag-als-andere-dagen/
jawel hoor zeg maar tussen laatste gelul en die mobiel het niet deed en vandaag nog ffquote:
Als je ritme toch fucked is heb je ook geen last van de overgang naar de zomertijdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:25 schreef kree het volgende:
hele ritme fucked enzo, maargoed zo doe ik het nu meestral ff `;p
Vervelend moeten we vanavond maar uurtje eerder naar bedquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je ritme toch fucked is heb je ook geen last van de overgang naar de zomertijd
He wat balen zegquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vervelend moeten we vanavond maar uurtje eerder naar bed
zat t het net te denken eigenlijk jah. Maar toch want heb paar keer mijn wekker vergeten te zetten op de juiste tijd en toch word ik wakker dan nog ervoor eigenlijk. En weer dat is fucked volgende week, dus moet daar wel ff op letten toch.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je ritme toch fucked is heb je ook geen last van de overgang naar de zomertijd
Extra wekker zetten dan maarquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:28 schreef kree het volgende:
[..]
zat t het net te denken eigenlijk jah. Maar toch want heb paar keer mijn wekker vergeten te zetten op de juiste tijd en toch word ik wakker dan nog ervoor eigenlijk. En weer dat is fucked volgende week, dus moet daar wel ff op letten toch.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-03-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
lol die tijd ben ik beetje voorbij, ze bellen me trouwens wel wakker hoor van de beveiliging uit als ik eens keer te laat ben en er staat iemand voor me.quote:
goed zo aanpakken die gasten. Vond het al minder dat ze van de zomer op de A12 het waterkanon op sproei stand hadden staan, Want ik dacht gelijk met 100 bar ze eraf spuiten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |