Na 5 glazen whisky komt het er aan alle kanten uit bij mijquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Na 5 glazen whisky heb je die lamp niet meer nodig.
Have fun!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:18 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga lekker naar mijn vriendinnen nu
Hey Hemaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:17 schreef hemarookworst het volgende:
Heb ook al tijden geen sterke drank op
Oh, da’s niet best. Dan maar aan het bierrrrrr!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Na 5 glazen whisky komt het er aan alle kanten uit bij mij![]()
Dat spul verdraag ik echt niet
Ik ook niet. Alleen sterke verhalen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:17 schreef hemarookworst het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben laatst op een verjaardag wel weer allerlei likeurtjes ed bij me naar binnen gegoten. Was de volgende dag ook niet zo'n succes.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:17 schreef hemarookworst het volgende:
Ja klopt, maar toch. Mooi podium wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Was vrij rustig deze maand. Weinig concurrentie.
ALvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Was vrij rustig deze maand. Weinig concurrentie.
Ho ho, het is nog niet gespeeld hè? Spekkie kan me nog inhalen.quote:
Die gaat er niet meer voorquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ho ho, het is nog niet gespeeld hè? Spekkie kan me nog inhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |