https://www.nu.nl/binnenl(...)nnen-te-blijven.htmlquote:Mensen in Ede wordt verzocht binnen te blijven en niet naar het centrum te komen vanwege een persoon die een gevaar vormt voor zichzelf en anderen. Dat meldt de politie aan NU.nl.
Wat er precies aan de hand is, is niet duidelijk. Een woordvoerder kan niet meer details geven, "maar we doen zo'n oproep niet zomaar". Of de persoon in kwestie bewapend is, is niet duidelijk.
Op beelden van de Gelderlander is te zien dat de Dienst Speciale Interventies (DSI) van de politie aanwezig is. Het incident zou zich afspelen rond het Museumplein in de Gelderse plaats. Er zou iets na 6.30 uur een melding zijn binnengekomen vanuit Café Petticoat aan de Nieuwe Stationsstraat.
De krant schrijft dat ook brandweer en ambulances aanwezig zijn. Er rijden geen treinen tussen Barneveld-Zuid en Ede-Wageningen vanwege het incident. Dat duurt tot 11.30, schrijft de NS.
Een deel van het centrum is afgezet met lint. Volgens Omroep Gelderland heeft de ME het centrum afgesloten. Bewoners zouden achter ramen staan te kijken. De Explosieven Opruimingsdienst Defensie (EOD) zou ook aanwezig zijn.
Zodra we meer weten over de situatie wordt dit artikel bijgewerkt. Ververs de pagina voor de nieuwste versie.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:15 schreef bitterbal het volgende:
10:09
Bevestiging gemeente Ede: gijzeling van meerdere personen
Tot nu toe wilden zowel gemeente als politie niet bevestigen dat er inderdaad sprake is van een gijzeling. Maar een woordvoerder van Ede zegt nu dat meerdere personen onder dwang worden vastgehouden. Hoeveel precies wil de woordvoerder niet kwijt. Verschillende andere bronnen melden dat het gaat om vier personen.
https://www.destentor.nl/(...)ed68c39730&auth_rd=1
Ja en die heeft dan weer geen skinny jeans aanquote:
Een reactie op iemand. Ik heb niet gesuggereerd dat IS bewust mensen gegijzeld zou hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:11 schreef Drxx het volgende: [..] [..] Dit was dus geen suggestie dat ISIS achter deze gijzeling zou kunnen zitten?
Ik hoop dat de Heer genadig zal zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:12 schreef Bezsen het volgende:
@:KingRoland @:Zoon_John en ik bidden voor de gijzelaar en gijzelnemer. Dat ze de Heer mogen leren kennen
dan ken jij de Heer nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:13 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Heer genadig zal zijn.
Nee, prima ass wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja en die heeft dan weer geen skinny jeans aan
Ik hoop stiekem voor de X-schreeuwers dat de dader wel een Eritreeër is, dan hadden ze iig niet 100% ongelijk. Zoveel gun ik ze nog wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:12 schreef Bezsen het volgende:
@:KingRoland @:Zoon_John en ik bidden voor de gijzelaar en gijzelnemer. Dat ze de Heer mogen leren kennen
Waarom zou je polariserende wappies überhaupt iets gunnen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:14 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem voor de X-schreeuwers dat de dader wel een Eritreeër is, dan hadden ze iig niet 100% ongelijk. Zoveel gun ik ze nog wel.
Geert +10 zetelsquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:14 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem voor de X-schreeuwers dat de dader wel een Eritreeër is, dan hadden ze iig niet 100% ongelijk. Zoveel gun ik ze nog wel.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Een reactie op iemand. Ik heb niet gesuggereerd dat IS bewust mensen gegijzeld zou hebben.
Het is toch geen leven als je altijd alleen maar ongelijk hebt? Is gewoon sielug.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je polariserende wappies überhaupt iets gunnen?
Snap niet dat mensen zich zo druk maken om wie op dit moment de gijzelnemer is, dat komt later wel, eerst alle gegijzelden vrij. Als ouder boeit het je echt niets als de gijzelnemer blank, donker, blauw of binair is, je wilt je kind veilig terug.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:14 schreef Drxx het volgende:
[..]
Zelf als de dader een Nederlandse man is die Wim heet dan is het volgens de mensen op X nog steeds een groep van Eritrese asielzoekers.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:14 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dan zeggen ze gewoon het KLOPT NIET, ze vertellen leugens!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:15 schreef Drxx het volgende:
[..]
Het is toch geen leven als je altijd alleen maar ongelijk hebt? Is gewoon sielug.
Als je altijd ongelijk hebt wordt het tijd om je denkbeelden aan te passen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:15 schreef Drxx het volgende:
[..]
Het is toch geen leven als je altijd alleen maar ongelijk hebt? Is gewoon sielug.
Je zou bijna zeggen dat ze hiervoor getraind zijn, ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:17 schreef Stupidisco het volgende:
Ze staan er wel heel ontspannen bij. Situatie lijkt me onder controle.
App jij de DSI even dat ze wat anders kunnen doen vandaag?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:17 schreef Stupidisco het volgende:
Ze staan er wel heel ontspannen bij. Situatie lijkt me onder controle.
Zijn toch ook een soort kerken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ook een heleboel kerken. Dus?
Mocht wellicht niet naar het juiste toilet?quote:
Ik heb geen vaccinaties gehad en ik sta NIET iemand te gijzelen op stille zaterdag.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeker ook nog gevaccineerd ook. Komt allemaal door die gifspuit.
Tussendoor nog tiktok dansjes zeker.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
neem aan dat ze de inval zullen livestreamen
it's happeningquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:18 schreef monkyyy het volgende:
Lunchtijd, hopelijk gebeurt er even 30 minuten niets.
Ze zetten nu het volgende nummer op:quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
neem aan dat ze de inval zullen livestreamen
Is dat Angela Schijf?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:19 schreef Drxx het volgende:
Is dit het kontje waar het over gaat?
[ x ]
terecht ook wel hoor! al vind ik het wek jammerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:20 schreef Rnie het volgende:
Mag geen pers meer aanwezig zijn op die plek.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:19 schreef Drxx het volgende:
Is dit het kontje waar het over gaat?
[ x ]
Big Brother kijken is ook leukquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:21 schreef PinkLow het volgende:
[..]
terecht ook wel hoor! al vind ik het wek jammer
"Ging perongeluk.. 1 foutje per dag mag.. " Zegt de brandweerman! LOLquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:20 schreef heywoodu het volgende:
Pislinke vrouw, "je slaat tegen mijn benen!"
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:19 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ze zetten nu het volgende nummer op:
Ik heb RECHTEN!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:22 schreef Mortaxx het volgende:
al dat volk dat moeilijk doet met weg gaan
quote:
On Nederlands.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ook een heleboel kerken. Dus?
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:19 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ze zetten nu het volgende nummer op:
Relpuber.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Allemachtig, dan gaat het helemaal los.
Leuk feitje: ik was hierbij als puber
Omdat veel journalisten zichzelf een beetje te bijzonder vinden....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:23 schreef Zoon_John het volgende:
Een ding snap ik niet altijd gedoe over persvrijheid en journalisten die daar altijd belang aan hechten, maar waarom luisteren ze dan niet ook gewoon naar de instructies van de politie. En moet de politie zichzelf steeds herhalen.
'onafhankelijke journalist'quote:
Journalisten zijn de vijand van de democratie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:25 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Omdat veel journalisten zichzelf een beetje te bijzonder vinden....
Hoeveel mensen zouden er naar omroep Gelderland kijkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De verslaggever van omroep Gelderland heeft geen tv hoofd
Youtube is geen tv zender.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zijn naam heeft ie ook niet echt meequote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sommige mensen hebben niks te verliezenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:26 schreef GereDathan het volgende:
Je moet toch wel een ontzettende debiel zijn (als gijzelnemer) als je het idee hebt dat je ook maar iets gaat bereiken met dit soort acties. Er zijn maar 2 uitkomsten mogelijk, of je gaat eraan (wat ik toejuich, die van Apple was prachtig!) of de rest van je leven in een inrichting. Prachtig vooruitzicht.
Dat is nou ook weer onzin..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:25 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Journalisten zijn de vijand van de democratie.
Ik vind dat als je als journalist persvrijheid zo belangrijk vindt, en verbolgen bent als er geweld plaatsvindt tegen journalisten. Je je ook wel empathisch naar de slachtoffers mag opstellen en mag denken dat hun privacy en veiligheid ook wat waard is, maar nee, ikke ikke en de rest kan stikken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Het liefst zou mening journalist live verslag doen vanuit het cafe
Natuurlijk. Dat is hun vak.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Het liefst zou mening journalist live verslag doen vanuit het cafe
Blijkbaar ...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:27 schreef Tekaschi het volgende:
Moet de brandweer nu echt mensen op afstand houden?
Maar niet hun recht ;-)quote:
Gerda heeft 100% op Wilders gestemd.quote:
Boa 😱quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:27 schreef Tekaschi het volgende:
Dan kan je jezelf net zo goed verzuipen toch? Dan weet je tenminste hoe het afloopt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:26 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben niks te verliezen
Van die boomers die hoe dan ook hun dagelijkse routine willen doen WANT DAT DOE IK ALTIJD EN DAAR HEB IK RECHT op.quote:
Dat zijn vrijwilligers dus goedkoper.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:27 schreef Tekaschi het volgende:
Slaan met stokken!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:29 schreef maily het volgende:
Gewoon de buurt schoonvegen. Jemig hoe moeilijk is het.
Waarom polariseer je?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je polariserende wappies überhaupt iets gunnen?
Waterkanon, alles.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:29 schreef maily het volgende:
Gewoon de buurt schoonvegen. Jemig hoe moeilijk is het.
Ja, lijkt mij logisch. Zijn hulpverleners die opgeleid zijn voor dit soort situaties (in het algemeen). Politie is op andere plekken nodig en uiteraard gaat de DSI dit niet doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:27 schreef Tekaschi het volgende:
Dit had NIEMAND zien aankomenquote:
Nou, als je het zo zegt dan klinkt een uitgeprocedeerde Eritreeër ineens een stuk plausibeler.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:26 schreef GereDathan het volgende:
Je moet toch wel een ontzettende debiel zijn (als gijzelnemer) als je het idee hebt dat je ook maar iets gaat bereiken met dit soort acties. Er zijn maar 2 uitkomsten mogelijk, of je gaat eraan (wat ik toejuich, die van Apple was prachtig!) of de rest van je leven in een inrichting. Prachtig vooruitzicht.
BLACKED?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb genoeg eritreers gezien in mijn leven om vast te stellen dat dit geen eritreer is
Hij lijkt inderdaad zwaarder dan 50 kilo.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb genoeg eritreers gezien in mijn leven om vast te stellen dat dit geen eritreer is
Identificeert zich misschien als Eritreeër?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
laten we jouw seksuele escapades hier niet besprekenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat maakt volgens die mensen op X niks uit, want dat gaat al rond als een feit, ook op internationale kanalen, soms met Russisch vlaggetje.quote:
Ik wil dat wel weten en ik wil eigenlijk ook interviews van de al bevrijdende.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:16 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen zich zo druk maken om wie op dit moment de gijzelnemer is, dat komt later wel, eerst alle gegijzelden vrij. Als ouder boeit het je echt niets als de gijzelnemer blank, donker, blauw of binair is, je wilt je kind veilig terug.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laten we jouw seksuele escapades hier niet bespreken
Ik studeerde aan Wageningen Universiteit. Ik heb bijna elke nationaliteit wel langs zien komenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laten we jouw seksuele escapades hier niet bespreken
Ja hij komt net uit de kroegquote:
dit is geil @Cocoquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik studeerde aan Wageningen Universiteit. Ik heb bijna elke nationaliteit wel langs zien komen
Snap ik. Die Eritrese lul heeft zich gewoon laten schminken door een van zijn gijzelaarsquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wil dat wel weten en ik wil eigenlijk ook interviews van de al bevrijdende.
Geadopteerd door Eritreeërs natuurlijk.quote:
Zometeen even kijken als zijn paspoort gevonden wordt in het café.quote:
Stukje oor afsnijden op de grens naar Duitslandquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zometeen even kijken als zijn paspoort gevonden wordt in het café.
Die heeft ook even goed zitten bunkeren zo te zien.quote:
Oh, wat gaan we nu kijken?quote:
Hij is verward.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:34 schreef ZarB het volgende:
Waarom ga je mensen gijzelen in een cafe in fucking ede of all places?
Vanaf 5.00 aan de kroketten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die heeft ook even goed zitten bunkeren zo te zien.
De gehaktballen van Ome Cor.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die heeft ook even goed zitten bunkeren zo te zien.
Raar inderdaad, meestal nemen dit soort mensen hele weloverwogen beslissingen in hun leven.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:34 schreef ZarB het volgende:
Ik denk dat de politie die vraag wel gaat stellen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:34 schreef ZarB het volgende:
Ik gok persoonlijke ruzie oid. Drugscriminaliteit etc is hoog in Edequote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:34 schreef ZarB het volgende:
Misschien woont ie daar en had ie verder geen vervoer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:34 schreef ZarB het volgende:
Zou inderdaad ook goed kunnen dat degene die naar buiten kwam met een masker op zijn hoofd en zich vervolgens deels uit moest kleden en met de handen omhoog achteruit moest lopen en op de knieeën moest zitten om daarna geboeid afgevoerd te worden een slachtoffer was.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:35 schreef roos94 het volgende:
[s]Persbureau ANP meldt dat rond 12:30 een persoon met de handen omhoog het café heeft verlaten. Het is onduidelijk of dit de vierde gegijzelde is
Van gijzelexpert naar criminoloog in 60 secondsquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gok persoonlijke ruzie oid. Drugscriminaliteit etc is hoog in Ede
Ja, er reden inderdaad geen treinen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien woont ie daar en had ie verder geen vervoer.
Er is nog niets uitgeslotenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:36 schreef alopio het volgende:
He maar het was toch een iemand uit Eritrea die lid is van IS en voor de Russen werkt?
Vanavond zit 'ie bij Sonja.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:36 schreef alopio het volgende:
He maar het was toch een iemand uit Eritrea die lid is van IS en voor de Russen werkt?
Ja en de gegijzelden hadden bomgordels omgekregen!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:36 schreef alopio het volgende:
Beetje kennis van Edequote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van gijzelexpert naar criminoloog in 60 seconds
Ja een uur geleden toch ookquote:
Er waren er ook al 3 dood las ik op Feesboekquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja en de gegijzelden hadden bomgordels omgekregen!
Met explosieven zo'n trein inlopen is ook zowat he.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, er reden inderdaad geen treinen.
Wat dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:35 schreef MatthijsDJ het volgende:
Die comments op de livestream.... wappiefest 2.0.
In de wereld van "realisten" is alles de schuld van Eritrea. Ook als ze zich snijden bij het snijden van de aardappels vanavond waarschijnlijk.quote:
Was een Moslim die nukkig werd van het vasten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:36 schreef alopio het volgende:
Ik hoorde dat Ede al weg was zelfs. Wat wel kut zou zijn, want daar zit ons datacenter en ik sta deze week standby dus ben dan de lulquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Er waren er ook al 3 dood las ik op Feesboek
Ja, die heet duidelijk Dawit Tesfay.quote:
Je zal moeten wachten tot de radioactiviteit gezakt is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Ede al weg was zelfs. Wat wel kut zou zijn, want daar zit ons datacenter en ik sta deze week standby dus ben dan de lul
1 datacenter is geen datacenterquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Ede al weg was zelfs. Wat wel kut zou zijn, want daar zit ons datacenter en ik sta deze week standby dus ben dan de lul
Gijzelnemer was in de war door de Corona vaccinatie. Het is de schuld van Hugo en Markquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er weer van alles bijhalen, dat het komt omdat we Rusland aan het uitdagen zijn en we dit meer gaan zien.. Dat de vaccinaties nog niet genoemd zijn...quote:
zoals in iedere gemiddelde provinciestadquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beetje kennis van Ede![]()
Er wordt meer drugs dan drank geconsumeerd in de café's tijdens de avonden.
Een post boven je.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:40 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Er weer van alles bijhalen, dat het komt omdat we Rusland aan het uitdagen zijn en we dit meer gaan zien.. Dat de vaccinaties nog niet genoemd zijn...
Zit toch met een kleine knoop in de maag te wachten op het bericht dat er geen slachtoffers zijn en alle gegijzelden vrij zijn.quote:
Personeel van de kroegquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:43 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel weten wie er zijn gegijzeld, door wie en waarom.
Liefdesverdriet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:43 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Het is wachten op zijn manifest waaruit blijkt dat het een FvD sympathisant is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
is er een woonwagenkamp in de buurt?
Het is zaterdag, ga iets leuks doenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:43 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ede is een dorpquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
zoals in iedere gemiddelde provinciestad
Ik zou ze inderdaad de kost niet willen geven.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar ongetwijfeld dat er mensen dit echt denken
Dat is een PVV'erquote:
Kans bestaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is een onvervalste albino Eritreeër.
Een binnenstebountyquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is een onvervalste albino Eritreeër.
Ja op Fok zitten bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:43 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het is zaterdag, ga iets leuks doen
Ook een erg jonge knul, zou het misschien relatie gerelateerd zijn? Een boze ex, horen nog niets over de (laatste?) gegijzelde, mits die er is/was.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:45 schreef Jojoke het volgende:
Hij voldoet niet helemaal aan het stereotype van gijzelnemers, want hij is wel een witte man maar hij heeft geen camouflagekleding aan. Ik denk dat het een impulsgijzeling was.
Uitgebreid uitgaansleven op dat plein. Bekend en berucht in de regioquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:47 schreef Caland het volgende:
Meest verrassende vind ik eigenlijk nog dat in Ede er blijkbaar nog een kroeg tot diep in de nacht open is
Ben er wel eens geweest en het leek me dan altijd het ultieme uit de kluiten gewassen slaapdorpje
Noooit geweten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uitgebreid uitgaansleven op dat plein. Bekend en berucht in de regio
Omdat ze wss zondag om 00:00 wel dicht moeten zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:47 schreef Caland het volgende:
Meest verrassende vind ik eigenlijk nog dat in Ede er blijkbaar nog een kroeg tot diep in de nacht open is
Ben er wel eens geweest en het leek me dan altijd het ultieme uit de kluiten gewassen slaapdorpje
Omroep Gelderland heeft de livestream zo'n 10 minuten geleden verbroken.quote:
De ander werd gearresteerd lees ik overalquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:47 schreef Rnie het volgende:
Hebben we beeld/stills van de oranje jas man?
Ik dacht 1 april grapquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:47 schreef Caland het volgende:
Wanneer was je er voor het laatst?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:47 schreef Caland het volgende:
Dat is wel echt een tijd geleden, denk een jaar of 10quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wanneer was je er voor het laatst?
Het is behoorlijk veranderd sinds ik daar op school zat.
Een impulsgijzelingquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:45 schreef Jojoke het volgende:
Hij voldoet niet helemaal aan het stereotype van gijzelnemers, want hij is wel een witte man maar hij heeft geen camouflagekleding aan. Ik denk dat het een impulsgijzeling was.
was in de jaren 90 al best wel gezellig daar in het centrum. Allemaal boeren uit de regio die daar gingen stappen en slaags raakten met Marokkanenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wanneer was je er voor het laatst?
Het is behoorlijk veranderd sinds ik daar op school zat.
We doen gelijk een live interview met de gijzelnemer!!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:43 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Daar heb je geen sodemieter mee te maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:43 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Maar ze hebben het constant over een bivakmuts. Ik heb geen enkele keer een bivakmuts gezien bij de gijzelaar. Had de gegijzelde met oranje jas een bivakmuts op?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De ander werd gearresteerd lees ik overal
Het waarom ook niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daar heb je geen sodemieter mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |