Jumbo pindakaasquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:05 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Het spijt me maar veel pindakaas van huismerken zijn gewoon smerig naar mijn mening.
Helaes van de aldi is de meest smerige, als of je karton zit te eten.
Vita D'or is ook niet lekker.
Die van de Plus is op zich wel te doen maar de nasmaak is zooooo goor godverdomme
Het spijt me dat ik het moet toegeven maar de pindakaas van de Jumbo is voor mij de beste huismerk pindakaas.
Calvé blijft voor mij nummer 1 pindakaas
Alles wat bewerkt is, is veel te zoet, als je zelf minder suiker gebruikt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:31 schreef Zwansen het volgende:
Ik eet nu een tijdje van die pindakaas met 100% pinda’s. In het begin even wennen, maar als ik nu weer eens Calve proef dan denk ik echt, wtf is dit zoet.
In de jaren '90 had men niet veel keus volgens mij om een ander merk pindakaas te kopen. Ik eet al jaren geen pindakaas meer. Ik was er vroeger dol op maar toen ik een keer uit school kwam, de weg overstak en een stuk hondenstront met pindakaaskleur en 'stukjes' zag uitgesmeerd op de stoep heb ik het nooit meer gegeten...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:40 schreef Zoon_John het volgende:
Ik vind dat echt ranzige troep, sinds ik de Vita D'or van de Lidl en de Helaes heb gehad, wil ik niet anders.
Ik voel me dan ook wel een beetje opgelicht voor al die jaren dat ik teveel voor die calv'e troep heb gekocht. Het liefst haal ik gewoon de 100% varianten bij Aldi en Lidl.
Deze hebben geen rare toevoegingen en dat is prima zo.
Klacht: Calve pindakaas is super dure troep.
Heb je de verzekering wel opgehoogd ?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:23 schreef MisterFox het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zoals ik 6 potten superieure (familie)potten Calvé Pindakaas in de voorraadkast hebben staan._!
het smaakt allemaal zovaak naar kartonquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:46 schreef Cilantro het volgende:
Vita D'or is juist niet te hachelen. Ik had laatst voor de verandering zo'n pot meegenomen maar na één boterham die hele pot de kliko ingegooid. Ontzettend smerig. Doe mij maar gewoon het origineel van Calve.
Iemand die voorraad inslaat, een man naar mijn hart!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:23 schreef MisterFox het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zoals ik 6 potten superieure (familie)potten Calvé Pindakaas in de voorraadkast hebben staan._!
Met stukjes pindaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:23 schreef MisterFox het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |