Vorig jaar eens van Nunspeet naar Ede gefietst, dat is nog dichter bij dan Harderwijk. Het komt wel heel dichtbij!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Harderwijk FFS, het is nog net dezelfde provincie, maar dan houdt het wel op met "erg dichtbij", Amsterdam is waarschijnlijk dichterbij
Nee, die werd aangereden door een BMW.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Is dit zo een ding waarmee die apple gijzelgast mee is geklapt?
Al jaren geleden had Ede gewoon een gaybar hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Op foto's zie ik vooral veel jonge mensen (16-21 jaar). Hadden ook speciale feestjes voor geslaagden van middelbare school of specifieke 16+ feestjes en feesten voor eerste jaars studenten. Nergens iets dat zou duiden om een gay bar in SGP gemeente Ede.
Tuurlijk, jij stelt alleen maar vragen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen af of dit te maken zou kunnen hebben met die oproep van IS. Aangezien er gesproken wordt over 1 persoon met een heleboel explosieven.
Het hele plan voor de aanslag kan fout zijn gegaan, door te vroege ontdekking. Misschien wilde hij die explosieven wel gaan planten in dat pand voor een knalfuif vanavond?
Weten wij veel.
EOD waarschijnlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:02 schreef KoningWouter het volgende:
Zag ook een soldaat op de livestream.
ja dat was vast jouw bedoelingquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen af of dit te maken zou kunnen hebben met die oproep van IS. Aangezien er gesproken wordt over 1 persoon met een heleboel explosieven.
Het hele plan voor de aanslag kan fout zijn gegaan, door te vroege ontdekking. Misschien wilde hij die explosieven wel gaan planten in dat pand voor een knalfuif vanavond?
Weten wij veel.
https://www.ad.nl/binnenl(...)den-in-bar~a0dfda52/quote:In berichten van 'ingewijden' op sociale media is sprake van een gijzelnemer met messen.
Gewoon een verwarde man? Of eist hij een kapitaaltje in bitcoins ofzoquote:
Ook metalconcertjesquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:02 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Al jaren geleden had Ede gewoon een gaybar hoor
Ik woon op 10 km afstand, was er vorig jaar nog voor stoffenmarkt en er is er nog eentje in een paar weken. Komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vorig jaar eens van Nunspeet naar Ede gefietst, dat is nog dichter bij dan Harderwijk. Het komt wel heel dichtbij!
Het vijandbeeld (en dus verdienmodel) moet wel in stand gehouden en gevoed worden he?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:07 schreef Momo het volgende:
Wat is twitter toch weer een riool he. Een of andere boze FVD boomer zegt zullen wel Eritreeërs zijn die elkaar ontvoeren. Heb je meteen een hele bult aan accounts die had als feit gaan presenteren. Maar dat het om de medewerkers van een jongeren café gaat lezen ze gewoon over heen. Wat leven mensen toch in hun eigen wereld.
Connectie met de russen dusquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:07 schreef Momo het volgende:
Wat is twitter toch weer een riool he. Een of andere boze FVD boomer zegt zullen wel Eritreeërs zijn die elkaar ontvoeren. Heb je meteen een hele bult aan accounts die had als feit gaan presenteren. Maar dat het om de medewerkers van een jongeren café gaat lezen ze gewoon over heen. Wat leven mensen toch in hun eigen wereld.
De caféquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:08 schreef Drxx het volgende:
Even terug op die 150 ontruimde woningen: ik zie een filmpje op X van iemand die basically vanuit een woning naast de café filmt, alle troepen ook duidelijk en prominent in beeld (BEDANKT HANS). Maar is zo'n ontruiming dan vrijwillig, of verstopte hij zich in de badkamer of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |