Ik nam alle onzin die jij uitkraamt al niet serieus, maar nu ben je echt af.quote:
Jawel hoor.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:27 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Oei oei, tegen waarheid en werkelijkheid is geen kruid gewassen.
Misschien omdat Israel nu al maanden Gaza aan het bombarderen is? Zou Gaza dit doen bij Israel dan krijg je andere reacties..quote:Op zondag 31 maart 2024 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, correct. Als de zogenaamde gematigde westerse aanhang al zo gestoord denkt over de zaak zal de gemiddelde pallie in Gaza nog veel erger zijn. Moet ik daar medelijden mee hebben ofzo?.
Even zonder trollen, wat die 2 groeperingen daar uitspoken zal me aan mijn reet roesten, maar er is maar 1 groep die weer eens een oorzaak aangrijpt om te rellen, aanslagen te plagen, artiesten lastig te vallen, onschuldige mensen aan te vallen.
En die kant is de pro-gaza kant en daarom is er maar 1 kant fout in Nederland.
Wow, ontkennen dat er raketten worden afgeschoten door Hamas.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:34 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Misschien omdat Israel nu al maanden Gaza aan het bombarderen is? Zou Gaza dit doen bij Israel dan krijg je andere reacties..
Tevens kunnen de Palestijnen zich niet verweren, die hebben geen luchtafweer. Dus het is prijsschieten voor de Israelische "helden"..
Wat is precies gestoord denken over het Gaza-Israel conflict? Je bent pas gestoord als je 7 Oktober als een beginpunt ziet, en niet 65 jaar aan bezetting erbij betrekt.
Mag je Nethanyahu geen lul vinden of zo?quote:Op zondag 31 maart 2024 14:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik nam alle onzin die jij uitkraamt al niet serieus, maar nu ben je echt af.
Wat zieligquote:Op zondag 31 maart 2024 14:34 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Misschien omdat Israel nu al maanden Gaza aan het bombarderen is? Zou Gaza dit doen bij Israel dan krijg je andere reacties..
Tevens kunnen de Palestijnen zich niet verweren, die hebben geen luchtafweer. Dus het is prijsschieten voor de Israelische "helden"..
Wat is precies gestoord denken over het Gaza-Israel conflict? Je bent pas gestoord als je 7 Oktober als een beginpunt ziet, en niet 65 jaar aan bezetting erbij betrekt.
En hoeveel doden heeft dit opgeleverd? Enkel de 1200 die gedood zijn door Hamas tijdens de actie. Vanwege het feit dat de Israeliers verrast waren..quote:Op zondag 31 maart 2024 14:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wow, ontkennen dat er raketten worden afgeschoten door Hamas.
Jij bent zo erg af.
Het gaat om de onschuldige slachtoffers die vallen..quote:Op zondag 31 maart 2024 14:37 schreef mascara-klodder het volgende:
De weerloze strijders. Die zich niet kunnen verweren.
Mi mi mi.
Dus omdat Hamas gewoon waardeloos hun werk doet is het ok om duizenden raketten af te schieten?quote:Op zondag 31 maart 2024 14:40 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
En hoeveel doden heeft dit opgeleverd? Enkel de 1200 die gedood zijn door Hamas tijdens de actie. Vanwege het feit dat de Israeliers verrast waren..
Het feit dat Israel blijft bombarderen en dat bij elke bom die valt tientallen mensen omkomen waaronder vele kinderen zorgt ervoor dat mensen protesteren...
Als je dit niet snapt dan snap je weinig..
Dan vind ik het al knap dat je de PC hebt kunnen aanzetten en op fok een account hebt aangemaakt!
[..]
Het gaat om de onschuldige slachtoffers die vallen..
Maar op rechts fok is het makkelijker om pro israel te zijn dan pro Palestijnse burgers.. Dat is wel duidelijk.
O het gaat jou om jou?quote:Op zondag 31 maart 2024 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat zielig.
Wat jij even vergeet is het deel dat het me zal jeuken wat men daar allemaal aan het doen is en dat het gedrag van pro-gaza tuig al maanden de zooi hier aan het verstieren is waar ik over val.
Of de postzegel morgen 100% joods of Pallie is, lekker belangrijk, maar bok op met je kanjerconflict in mijn straten.
Als het niet inhoudelijk is waarom is dat dan blijkbaar de druppel die de emmer deed overlopen?quote:Op zondag 31 maart 2024 14:38 schreef golfer het volgende:
Namen verbasteren is zo infantiel.
En helemaal niet inhoudelijk.
Ach je bent anti-islam..quote:Op zondag 31 maart 2024 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus omdat Hamas gewoon waardeloos hun werk doet is het ok om duizenden raketten af te schieten?
Feit blijft dat Hamas tijdens onderhandelingen over een staakt het vuren raketten bleef afvuren. Feit blijft dat Pallies massaal pro-Hamas zijn.
En feit blijft dat ik niet eens zo pro-israel ben maar wel 100% anti-islam.
Het gaat om een geweldloos land zonder aanslagen, laffe aanvallen op een bejaarde en het verstoren van concerten, films, museumopeningen etc etc.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:43 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
O het gaat jou om jou?
Ik dacht dat we in NL woonden waar je vrijheid van demonstratie hebt? Wees daar trots op, in plaats van dit domme egoistische geneuzel..
[..]
Als het niet inhoudelijk is waarom is dat dan blijkbaar de druppel die de emmer deed overlopen?
Aangezien je schreef " maar nu ben je echt af."....
Netanyahu is gewoon een lul in mijn opticien.
Correct, en volkomen terechtquote:Op zondag 31 maart 2024 14:44 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Ach je bent anti-islam..
Dan weet ik waar de schoen wringt en ga ik jou op negeren zetten...
doei met je zinloos leventje verder
Je reageert op mij.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:47 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Neen hoor, lees eens wat beter zou ik zeggen
Dat is hij ook in mijn ogen, maar ik ben niet zo infantiel om dan zijn naam te verbasteren.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:43 schreef Narjeb1986 het volgende:
Netanyahu is gewoon een lul in mijn opticien.
Daarom juist....quote:Op zondag 31 maart 2024 14:45 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Antisemitisme is gewoon vet achterlijk en met geen excuus goed te praten. Zat Joden die geen zak met Israël en/of de politiek daar te maken hebben en zelf ook die tegen zijn.
Ik ben blij dat ik niet dezelfde opticiën heb als Berjan.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is hij ook in mijn ogen, maar ik ben niet zo infantiel om dan zijn naam te verbasteren.
Dat is kleutergedrag en alleen daarom al neem ik je niet meer serieus.
Nog afgezien van jouw gebrek aan feitelijke kennis.
ik had het over "het is op rechts fok" en ga nou niet ontkennen dat Fok in een aantal jaren veranderd is in een rechts bolwerk vol met islam haters...quote:
FOK! is geen bolwerk van Islam-haters.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:50 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
ik had het over "het is op rechts fok" en ga nou niet ontkennen dat Fok in een aantal jaren veranderd is in een rechts bolwerk vol met islam haters...
Die mensen misbruiken Israel (Jodendom) en christendom om eens lekker te kunnen bashen op moslims.
De term Joods-christelijk heeft niets met Wilders te maken, deze wordt bijvoorbeeld in de VS ook gebruikt. En dat is in principe ook logisch, het betreft het religieuze fundament van de Westerse samenleving. Er waren hier zowel Christenen als Joden en ondanks dat dit zelden goed ging en de eerste groep de tweede eigenlijk altijd heeft onderdrukt, is het Christendom toch echt voortgekomen uit het Jodendom. De heilige figuren in het Christendom betreft dan ook bijna allemaal Joden.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:11 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Wat ben jij een lachwekkend figuur zeg. Al jaren...
Je hetb het over joods-christelijk. Dat is een term die enkel onze grote vriend Wilders gebruikt ten tijde van de verkiezingen om christenen voor zijn karretje te spannen..
Er is niks joods-christelijk.
Ook de vrijheden die we nu hebben komt door mensen die tegen christendom waren en hun eigen mening vormden. De verlichting was daar een gevolg van. Die mensen werden vervolgd door de Kerk.
In de Bijbel lees je niks over vrijheden van vrouwen, andersdenkenden, homo's etc. Net zoals in de koran en de Thora.
De Palestijnse terroristen zijn dan ook daadwerkelijk slachtoffer van de Israelische aanvallen van jaren terug. Ruim 80% van de terroristen heeft PTSS...
Iedereen die een beetje verstand van het brein heeft weet dat "wij ons brein zijn" en dat "vrije wil" niet bestaat.
Enkel mensen die in het veilige Westen wonen kunnen dit ontkennen want het komt ze goed uit "zij zijn slecht, wij zijn goed".. Of zoals Netanyalul zei "dit is de oorlog tussen het Licht en de Duisternis" en wij zijn het Licht natuurlijk..
Islamhaat is altijd gerechtvaardigd.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:50 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
ik had het over "het is op rechts fok" en ga nou niet ontkennen dat Fok in een aantal jaren veranderd is in een rechts bolwerk vol met islam haters...
Die mensen misbruiken Israel (Jodendom) en christendom om eens lekker te kunnen bashen op moslims.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |