quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:49 schreef zuco het volgende:
Logisch ja, als man heb je zo je behoeften.
Misschien een goede uitlaatklep ook voor je vriendin.
Zuco is een collega van tsquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft ze nog niet echt behoefte aan die uitlaatklep, dat kon je toch lezen?
Als dit verhaal waar is (tja), is dit wel echt de meest bizarre liefdesloze kuthouding ooit. Vraag bij de volgende keer iets als "moet ik je 50 euro geven ofzo?" en het is helemaal af.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:03 schreef BiftekiMetFeta het volgende:
‘Ik ben niet in de stemming’
Ja lekker dan, ik sta al 2 weken droog
Zijn vraag is: wanneer wel?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft ze nog niet echt behoefte aan die uitlaatklep, dat kon je toch lezen?
Dan gaat ts lekker met zichzelf seksen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:17 schreef zuco het volgende:
[..]
Zijn vraag is: wanneer wel?
Doodnormaal om gewoon seks te hebben hoor. Na twee weken is het verdriet niet over, maar het leven gaat gewoon verder.
Zoals ik al schreef, seks is ook een uitlaatklep.
Dat wil je blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:03 schreef BiftekiMetFeta het volgende:
Ik wil haar wel de ruimte geven natuurlijk
Haar écht ruimte gevenquote:maar wat is dan gebruikelijk
Ja, dat is al een tijdje. Maar ook niet zo lang dat je moet gaan klagen over je vriendin op een internetforum.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:03 schreef BiftekiMetFeta het volgende:
Ja lekker dan, ik sta al 2 weken droog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |