6.15, toe maarquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De 18-jarige Metodej Jilek rijdt er ook even 12:46 en een wereldjuniorenrecord (nou ja, snelste wereldjuniorentijd ooit dan). Op zich niet verkeerd, zo nadat hij vorige week al 6:15 reed.
Ach ik loop de Coopertest onder de 12 minuten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:44 schreef wimderon het volgende:
Dzjotto gaat op de Olumpische Spelen onder de 12 minuten rijden.
Komt het talent toch naar bovenquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:51 schreef franklop het volgende:
Talent Huizinga 6.11,80 in Thialf. Snelste dat hij daar ooit was.
Verder weinig bijzonderheden daar qua uitslagen
Ik bedoelde eigenlijk vooral als Jilek zich met deze stappen blijft ontwikkelen. Maar dat lijkt ook vooral een stayer te zijn, dus misschien was het toch een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jawel joh, Ghiotto gaat straks weer een 38 nogwat rijden ofzo en dan is 'ie al gezien.
Ik zal deze nog even afmaken, al valt het in het niet bij die 10km resultaten van Ghiotto en Jilek.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:22 schreef hhh38 het volgende:
Het ging snel gisteren in Inzell. Herzog met een 37.90, Koshkin met een 34.56 en Ghiotto met een 6:10.8.
Bij de Duitsers lijkt het niveau langzaam weer iets op te krabbelen. Winnaars op de eerste dag:
500 (v): Anna Ostlender (38.60)
500 (m): Hendrik Dombek (35.33)
3000 (v): Maria Jasch (4:11.82) met nog 4 vrouwen onder de 4:15.
5000 (m): Patrick Beckert (6:21.79)
Geen verrassende winnaars in Japan:
500 (m): Tatsuya Shinhama (34.55), de rest op ruime achterstand en Murakami lijkt buiten de WC selectie te vallen.
1500 (v): Miho Takagi (1:55.40)
5000 (m): Seitaro Ichinohe (6:24.67)
Is er weer nieuw wondermateriaal gespot? Viking nieuwe buizen, ijzers of actieve vering?quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het pre Olympisch jaar levert nu al, genot.
Gek genoeg vooral op de 5 en 10km bij de mannen, verder is het een vrij normaal voorseizoen qua tijden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het pre Olympisch jaar levert nu al, genot.
Jaquote:Op maandag 28 oktober 2024 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verschil in tijden tussen Takagi en Ostlender
In de zomer/voorbereiding zal de focus vooral liggen op duurwerk waardoor je conditioneel al goed bent. Voor het kortere werk heb je toch wat specifiekere voorbereiding of tapering nodig.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gek genoeg vooral op de 5 en 10km bij de mannen, verder is het een vrij normaal voorseizoen qua tijden.
Je ziet wel dat er bij een aantal landen in de breedte steeds meer bij komt, vooral in Europa; Polen, Tsjechië, Kazakhstan, Italië, Frankrijk. Korea is lastig in te schatten omdat die in het altijd mokertrage Seoul rijden, maar volgens mij gaat het daar ook weer de goede kant op.
Als je Ghiotto op Strava (https://strava.app.link/HxAcvhJf4Nb) ziet is het echt waanzinnig hoeveel kilometers hij in augustus en september heeft gemaakt. Eerst vooral fietsen, daarna vooral skeeleren en pas eind september voor het eerst op het ijs. Daar heeft ie de afgelopen maand ook al 900km mee gemaakt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de zomer/voorbereiding zal de focus vooral liggen op duurwerk waardoor je conditioneel al goed bent. Voor het kortere werk heb je toch wat specifiekere voorbereiding of tapering nodig.
quote:Femke Kok heeft een virusinfectie opgelopen, waardoor zij in ieder geval de World Cup-kwalificatietoernooien mist. Het gaat om het CMV-virus, een ziekte die Suzanne Schulting ook lang aan de kant hield.
Dat nieuws meldt Team Reggeborgh dinsdag. Het team meldt dat ze in ieder geval 'voorlopig uit de running' is. "Dit is ontzettend balen", zegt Femke Kok. "Het ging ontzettend goed deze zomer. Ik heb weer mooie stappen kunnen maken. En nu het seizoen op punt van beginnen staat, gaat er voor mij een streep door het WCKT."
De sportarts van het team, Karin Top, vertelt dat het om het CMV-virus gaat. Dat is de ziekte die shorttrackster Schulting ook lang aan de kant hield. Top zei daarover: "Dit langdurige virus gaat net als bij de ziekte van Pfeiffer gepaard met klachten van moeheid."
Denken dat Cees-ReinGod dat spel in 2026 niet gaat regelenquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat gaan niet veel medailles worden in 2026 voor TeamNL, (nu zijn we de afgelopen 3 winterspelen ook wel gigantisch verwend op dat vlak).
Nu werd dat in de aanloop naar de vorige OS ook al gezegd, geloof ik, en toen ging Schouten opeens vliegen en bleken Nuis en Krol toch goed te kunnen pieken.. (en uiteraard Wüst)quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat gaan niet veel medailles worden in 2026 voor TeamNL, (nu zijn we de afgelopen 3 winterspelen ook wel gigantisch verwend op dat vlak).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |