Suggestieve lasterpraatjes.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:36 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Tijdens gayparade vind je zeker niet erg.
GLquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:22 schreef Fok-it het volgende:
Als het Jodendom of het Christendom ook een IS had gehad, hadden jullie dan ook over; de religie van de vrede gesproken?
Een toekomst zonder enige muziek?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:49 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Zo ver ik heb geleerd is muziek over het algemeen verboden, dus klassieke muziek ook.
Hoeveel moslims daar aan houden kan ik niet zeggen, maar het ontgaat niemand dat helaas veel moslims hun religie niet goed bestuderen en of er niet goed naar handelen. Wellicht zal dit beter worden in de toekomst.
Fijn weekend!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een toekomst zonder enige muziek?
Nee dank u.
Kunstuitingen, ook muzikale, zijn door God gegeven talenten.
Grappig hoe fundi's van allerlei aard zo'n intense haat hebben jegens schoonheid door mensen voortgebracht. Alsof dat niet zou kunnen 'omdat het maar mensen zijn'...
Mijn hemel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:46 schreef Vincent_student het volgende:
Ook weer zoiets. Op het werk werden we uitgenodigd om te komen eten bij moslim-collega's om de ramadan te vieren. Dan denk ik he? Ramadan is toch vasten? Het is toch geen kerst of zo?
Oei nu weten ze het. Maar prijs je gelukkig als moslim maak je nog steeds meer kans om slachtoffer te worden van deze bende LVB'ers.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:45 schreef Nielsch het volgende:
ik ben atheïst dus laat mij er lekker buiten
Kneusquote:Op zondag 31 maart 2024 11:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Oei nu weten ze het. Maar prijs je gelukkig als moslim maak je nog steeds meer kans om slachtoffer te worden van deze bende LVB'ers.
Dat is te vergelijken met christendom. Alles wat een beetje leuk is mag niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:49 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Zo ver ik heb geleerd is muziek over het algemeen verboden, dus klassieke muziek ook.
Hoeveel moslims daar aan houden kan ik niet zeggen, maar het ontgaat niemand dat helaas veel moslims hun religie niet goed bestuderen en of er niet goed naar handelen. Wellicht zal dit beter worden in de toekomst.
Leuk is tot op zekere hoogte subjectief. Daarnaast is niet alles wat leuk is ook goed voor je.quote:Op maandag 1 april 2024 14:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is te vergelijken met christendom. Alles wat een beetje leuk is mag niet.
Maar veel christenen en moslims nemen sommige zaken gewoon met een korrel zout.
Wat me wel opvalt is dat halve moslims of cultuurmoslims niets te maken met varkens willen hebben. En dat kan ik alleen maar aanmoedigen.
Nee dat klopt, mijn ervaring is zelfs dat alles dat ik leuk vind slecht voor me is, maar een mens mag genieten.quote:Op maandag 1 april 2024 14:31 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Daarnaast is niet alles wat leuk is ook goed voor je.
Volgens mij zijn anasheed wel gewoon toegestaan en gezien veel comments zijn er ook veel niet-moslims die er naar luisteren. IS heeft ook een hele collectie aan anasheed, maar die zijn vooral via schimmige websites te beluisteren en nauwelijks meer op youtube.quote:Op maandag 1 april 2024 14:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee dat klopt, mijn ervaring is zelfs dat alles dat ik leuk vind slecht voor me is, maar een mens mag genieten.
Ik zou die stelling wel aan de kaak willen stellen.quote:Op maandag 1 april 2024 14:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee dat klopt, mijn ervaring is zelfs dat alles dat ik leuk vind slecht voor me is, maar een mens mag genieten.
Overdrijf eens niet zo....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoe weten ze wie Christenen zijn? Oh wacht, het is al begonnen:
NWS / 71 jarige Christen aangevallen in Den Haag
Dat is feitelijk onjuist want de opsporingsdiensten hebben al meerdere aanslagen voorkomen in Nederland.quote:Op maandag 1 april 2024 15:17 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Overdrijf eens niet zo....
Aanslagen zijn wel een stuk erger dan een ruzie tussen moslims en een christen.
ik ken christenen die andersdenkenden lastig vallen met hun "wij hebben het enige geloof"... En dan heeft de persoon een verkeerde moslim aangesproken.
Dit heeft niks met de oproep van IS te maken.
Sowieso roept IS vaker op, en niemand van de moslims in NL voelt zich dan geroepen.
Geef me dan maar een kogel.quote:
En je weet dat die aanslagen zouden komen door oproepen van IS?quote:Op maandag 1 april 2024 15:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is feitelijk onjuist want de opsporingsdiensten hebben al meerdere aanslagen voorkomen in Nederland.
Nou, het is meestal ophanging. Maar goed dat je stukje bij beetje misschien begint in te zien dat het overal maar opnemen voor deze fascistische ideologie misschien niet zo goed is voor je eigen gezondheidquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |