Je mag overal in de EU wonen en werken, je hebt geen verblijfs- of werkvergunning nodigquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]Dat is waar. Volgens mij mag het ook niet, of wel?
Malta is EU, dus zou kunnen. Met goedkeuring en weet ik wat.
Ik bedoelde vooral vanuit mijn huidige werk, of ik dan in het buitenland mag werkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je mag overal in de EU wonen en werken, je hebt geen verblijfs- of werkvergunning nodig
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
Moet je idd bij het MT aanvragen. Denk dat het een hoop gedoe is
Oh zo, dat weet ik nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral vanuit mijn huidige werk, of ik dan in het buitenland mag werken
Dit biedt mogelijkhedenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:48 schreef ArTiC het volgende:
Misschien later als we groot zijn.
Niet perse Malta maar ergens op een zonnige plek wonen/werken
Heb het overleefd.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zou @:DrMarten ooit nog thuis zijn gekomen of zou hij kwijt geraakt zijn?
Sterkte.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb het overleefd.
10 minuten te laat inAlmelo
Biertjes gedronken, naar huis gegaan, geslapen en nu weer aan het werk
Gewoon zo naar de wc gaan en dan direct door naar huis. Zeg je gewoon dat je dacht dat de klok al verzet wasquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb het overleefd.
Knuffelquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb het overleefd.
Gelukkig zit jij in een andere tijdzonequote:
sowieso thuiswerken vandaag. Maar heb inmiddels de boel afgeslotenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gewoon zo naar de wc gaan en dan direct door naar huis. Zeg je gewoon dat je dacht dat de klok al verzet was
Morgen niet meer.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij in een andere tijdzone
Jeeeeeej !quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:50 schreef AirwiN het volgende:
Weekend. Ik wil zo min mogelijk mensen zien dit weekend. En dat gaat zeker lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |