abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 april 2024 @ 12:59:54 #31
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_213122842
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 10:22 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Mja. En daar gaat het dus fout :N
Wat gaat er fout dan?
pi_213123025
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 11:21 schreef FoieGras het volgende:

[..]
Die van jou zijn alleen geen nuggets, maar gepaneerde stukjes kip. Zie jij paneermeel bij de Max Donals Ik eis Max Donals als ik nuggets wil _O_
Nugget vertaalt zichzelf naar (goud)klompje.
Die van mij zijn ook klompjes vlees, maar ik heb gekozen voor paneren en goudbruin te frituren, ipv ze door een beslagje te halen.
Het enige gouden aan die kippureeklompjes in een beslagje van McDonalds, is het gouden Dollarteken in de ogen van de aandeelhouders, elke keer als jij ze bestelt.

Die hele bak heeft mij ongeveer net zo veel gekost als 9 nuggets bij de McD, plus een half uurtje tijd, die je ook minstens kwijt bent als je heen en weer gaat naar de Mac, of ze laat bezorgen.
Ik bedoel; 5,10 voor 9 lullige stukjes. Kom op hé, hoeveel wil je bedrogen worden?
En dan word je ook nog een keer extra opgelicht met de 20 stuks voor 13,20, waar de laatste 2 blijkbaar ineens 1,50 per stuk kosten, waar de eerste 18 (2×9) slecht 55 cent per stuk kosten.

Die 2 keer dat ik me er in de jaren 90 aan gewaagd heb, voelden ze bovendien als een gummetje in mijn mond en smaakten ze voor mij naar ammoniak.

Ik maak ze zelf wel.
pi_213123135
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2024 12:59 schreef VarkensHart het volgende:

[..]
Wat gaat er fout dan?
Dat het jou niet uitmaakt wat ze in je vreten stoppen, als het voor jou maar makkelijk is.
Ik weet dat graag wel en stop met liefde wat tijd in mijn voer.
pi_213123583
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 13:16 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Nugget vertaalt zichzelf naar (goud)klompje.
Die van mij zijn ook klompjes vlees, maar ik heb gekozen voor paneren en goudbruin te frituren, ipv ze door een beslagje te halen.
Het enige gouden aan die kippureeklompjes in een beslagje van McDonalds, is het gouden Dollarteken in de ogen van de aandeelhouders, elke keer als jij ze bestelt.

Die hele bak heeft mij ongeveer net zo veel gekost als 9 nuggets bij de McD, plus een half uurtje tijd, die je ook minstens kwijt bent als je heen en weer gaat naar de Mac, of ze laat bezorgen.
Ik bedoel; 5,10 voor 9 lullige stukjes. Kom op hé, hoeveel wil je bedrogen worden?
En dan word je ook nog een keer extra opgelicht met de 20 stuks voor 13,20, waar de laatste 2 blijkbaar ineens 1,50 per stuk kosten, waar de eerste 18 (2×9) slecht 55 cent per stuk kosten.

Die 2 keer dat ik me er in de jaren 90 aan gewaagd heb, voelden ze bovendien als een gummetje in mijn mond en smaakten ze voor mij naar ammoniak.

Ik maak ze zelf wel.
Een klompt is geperst in een vorm, dus de Max Donals heeft de echte nugget en die wordt door een beslag gehaald, daar komt geen paneermeel in de buurt, als ik jou kipstukjes zou krijgen als ik door de drive in rijdt op mijn fatbike zou ik ze gelijk wegsodemieteren.
  zondag 7 april 2024 @ 13:53:10 #35
372149 VarkensHart
pi_213123621
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 13:22 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Dat het jou niet uitmaakt wat ze in je vreten stoppen, als het voor jou maar makkelijk is.
Ik weet dat graag wel en stop met liefde wat tijd in mijn voer.
Zeker werkloos of geen hosselaar
pi_213123769
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 13:51 schreef FoieGras het volgende:

[..]
Een klompt is geperst in een vorm, dus de Max Donals heeft de echte nugget en die wordt door een beslag gehaald, daar komt geen paneermeel in de buurt, als ik jou kipstukjes zou krijgen als ik door de drive in rijdt op mijn fatbike zou ik ze gelijk wegsodemieteren.
Met een fatbike door de drive _O- _O_
Ik heb dat nog weleens met de motor gedaan O-)
Stonden ze ook raar te kijken :wtf:

Maar ik zal het nog eens proberen met een beslagje.
Lukte ook met een kabeljauwfiletje

Patatjes ook zelf gesneden en 2 keer gebakken.
De fritessaus kwam uit een fles.
Ff geen zin om zelf mayonaise te maken.

[ Bericht 12% gewijzigd door marc0871 op 07-04-2024 14:07:56 ]
pi_213123825
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2024 13:53 schreef VarkensHart het volgende:

[..]
Zeker werkloos of geen hosselaar
Nou euh, sorry dat ik koken WEL leuk vind, hoor.
pi_213124298
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 13:51 schreef FoieGras het volgende:

[..]
Stoere jongen hoor :')
  maandag 8 april 2024 @ 07:00:44 #39
372149 VarkensHart
pi_213133155
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2024 14:01 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Met een fatbike door de drive _O- _O_
Ik heb dat nog weleens met de motor gedaan O-)
Stonden ze ook raar te kijken :wtf:

Maar ik zal het nog eens proberen met een beslagje.
Lukte ook met een kabeljauwfiletje

[ afbeelding ]

Patatjes ook zelf gesneden en 2 keer gebakken.
De fritessaus kwam uit een fles.
Ff geen zin om zelf mayonaise te maken.
Pochen dat je weet wat je eet en dan zon vitamine loze troep eten
pi_213133243
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 02:10 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Klopt. Die van mij zijn van een andere orde.
Die van de McDonalds zijn van het afval van mijn vlees gemaakt. Letterlijk.
De vleespasta die over blijft, als het karkas door de seperator is geweest, nadat iemand er eerst mijn filetjes, de poten en de vleugels vanaf heeft gesneden.
Hou je fakenews bij je tjappie
pi_213134375
quote:
7s.gif Op maandag 8 april 2024 07:00 schreef VarkensHart het volgende:

[..]
Pochen dat je weet wat je eet en dan zon vitamine loze troep eten
Meh. Salade erbij

Opgelost.
Nee, de McDrek ik gezond :')
Geeft ook weer precies aan wat je over eten weet; niks.
pi_213135743
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 11:43 schreef bonanza8 het volgende:
even opgezocht

Het is pas 11 uur en dan al:
Quarter pounder: 526 +
6 nuggets 265 +
Filet-O-Fish 324 +
Cola 213 = 1300kcals ongeveer (tenzij double quarter pounder, dan 1500kcals :') )

viesdik :')
Intermittent fasting toch. Hierna de hele dag niets meer eten is morgen die 1500kcal al verbrand. En zelfs een beetje meer. Beat the system.
pi_213135753
En nu wil ik weten waar Ochten ligt.
pi_213136094
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 12:01 schreef Rabbi-Goldstein het volgende:
En nu wil ik weten waar Ochten ligt.
Oh. Komt wel dichtbij :o
Die afslag heb ik donderdagavond nog genomen, om met de poes bij de dierenkliniek in Lienden te komen, zie ik.
Dat is daar net de andere kant op.
Met de poes gaat het ondertussen weer beter *O*
Die haalt de 20 wel, over een week of 5.
pi_213142374
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2024 12:39 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Oh. Komt wel dichtbij :o
Die afslag heb ik donderdagavond nog genomen, om met de poes bij de dierenkliniek in Lienden te komen, zie ik.
Dat is daar net de andere kant op.
Met de poes gaat het ondertussen weer beter *O*
Die haalt de 20 wel, over een week of 5.

Dat is een mooie leeftijd voor de poes! Geniet er nog vele jaren van zou ik zeggen.

In de bijbaantijd bestelde een man een keer een hele rolcontainer met Sheba kattenvoer. We vroegen de man waarom hij een hele rolcontainer met voer nodig had. Hij had een kat en was helemaal gek op dat beest. De kat had zijn eigen kamer met bedje en speeltjes etc. De kat zou de volgende dag jarig zijn en de man wilde al de vrienden van de kat (buurtkatten etc) uitnodigen in zijn huis en verwennen met kattenvoer :P
pi_213143270
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 22:29 schreef stokj het volgende:

[..]
Dat is een mooie leeftijd voor de poes! Geniet er nog vele jaren van zou ik zeggen.
Thanks. Ga ik zeker doen :Y
quote:
In de bijbaantijd bestelde een man een keer een hele rolcontainer met Sheba kattenvoer. We vroegen de man waarom hij een hele rolcontainer met voer nodig had. Hij had een kat en was helemaal gek op dat beest. De kat had zijn eigen kamer met bedje en speeltjes etc. De kat zou de volgende dag jarig zijn en de man wilde al de vrienden van de kat (buurtkatten etc) uitnodigen in zijn huis en verwennen met kattenvoer :P
Oh, ik ben ook gek op mijn meisie, maar zo gek ben ik toch niet _O-
Er lopen hier zat katten rond, maar als ik die eten ga geven, raak ik ze nooit meer kwijt.
Van de zomer had ik de deur open staan.
In een uur tijd had ik 4 katten binnen gehad, niet één die van mezelf, die het allemaal op haar etensbakje voorzien hadden.
Bovendien gaan ze heel eerbiedig voor haar aan de kant, als ze eraan komt.
Zelfs de grote, jonge mannetjes.
Ze gaat ze alleen maar stilletjes aan zitten kijken.
Koningin van de straat _O-
pi_213144687
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 00:19 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Thanks. Ga ik zeker doen :Y
[..]
Oh, ik ben ook gek op mijn meisie, maar zo gek ben ik toch niet _O-
Er lopen hier zat katten rond, maar als ik die eten ga geven, raak ik ze nooit meer kwijt.
Van de zomer had ik de deur open staan.
In een uur tijd had ik 4 katten binnen gehad, niet één die van mezelf, die het allemaal op haar etensbakje voorzien hadden.
Bovendien gaan ze heel eerbiedig voor haar aan de kant, als ze eraan komt.
Zelfs de grote, jonge mannetjes.
Ze gaat ze alleen maar stilletjes aan zitten kijken.
Koningin van de straat _O-

Prachtig dit! _O- _O- _O-
pi_213146320
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 11:25 schreef BiftekiMetFeta het volgende:
Ik kan niet zeggen wat ik hier doe of waarom ik hier ben
Misschien kan een levensbeschouwelijke stroming als de Kerk van Jezus Christus van de Heiligen der Laatste Dagen je helpen een antwoord te vinden op deze vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')