Nacht is idd vanaf 00:00. Dus geen zon. Lijkt me dat je ergens binnen op een feestje bent.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:16 schreef StateOfMind het volgende:
De nacht begint om 0.00u.
Daarvoor is het Koningsavond![]()
Zoals @kletsnattekat zou zeggen:quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:44 schreef Straatcommando. het volgende:
Kijk uit naar dit weekend. Het regent weer eens.
Ik kan niet meer in woorden uitdrukken hoe beu ik die regen ben.
Ik weet eigenlijk niet wat ik meer beu ben, de regen of dat eeuwige grijze.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:44 schreef Straatcommando. het volgende:
Kijk uit naar dit weekend. Het regent weer eens.
Ik kan niet meer in woorden uitdrukken hoe beu ik die regen ben.
De regen, by far. Grijs is het toch elk jaar wel dus dat is gewenning, maar die eeuwige pisregen er bij maakt het echt af. Het is vanaf oktober precies dit weer geweest, zij het met iets fluctuerende temperaturen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat ik meer beu ben, de regen of dat eeuwige grijze.
Ben tegenwoordig al blij als het om 16.00u of 17.00u heel even ietwat zonnig is.
Maart was helemaal niet zo nat. En warmer dan normaal. Wel iets te grijs.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:18 schreef dick_laurent het volgende:
Zonnetje, 21c, briesje. Nada mal.
Ooit komt het ook goed bij jullie jongens en meisjes
quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maart was helemaal niet zo nat. En warmer dan normaal. Wel iets te grijs.
Maart was vrij normaal hoor ondanks wat je hier leest.
Is gewoon zo. Dat maart geen 'goed weer' maand is, tja kan ik ook - helaas - niks aan doen. Maar maart was gewoon vrij gemiddeld voor wat je kunt verwachten.quote:
Zuiden (vooral zuid-oost) was wat natter dan gemiddeld, niet extreem. Noorden was droger dan gemiddeld, ook niet extreem.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kan natuurlijk niet oordelen over andere delen van het land, maar hier was het toch vooral nat, en grijs, en nat. En grijs.
Met heeeel af en toe een paar betere dagen, met een voorzichtig zonnetje.
1 dag 10mm regen en 9 dagen droog is wat anders dan 10 dagen 1mm. Kap toch eens met dat cijfertjesfetjisme.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Dat maart geen 'goed weer' maand is, tja kan ik ook - helaas - niks aan doen. Maar maart was gewoon vrij gemiddeld voor wat je kunt verwachten.
Nee.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1 dag 10mm regen en 9 dagen droog is wat anders dan 10 dagen 1mm. Kap toch eens met dat cijfertjesfetjisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |