Wat is dat, droogte?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:34 schreef onlogisch het volgende:
Je verlangt toch bijna terug naar die dagen dat het in het nieuws nergens anders over gaat dan klimaatverandering, droogte en dat soort geneuzel.
Straks als we een kokende zomer krijgen.quote:
En nog willen waterbedrijven verkopen dat ze geen water genoeg hebben.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:43 schreef INViCTuS het volgende:
Die droogtemonitor, hè. Die hebben we dit jaar toch helemaal niet nodig. Echt een overschot van 200/300 mm ofzo.
Sneu voor de boeren. Kunnen nergens het land op
Ja, zelfs meer dan een week.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En nog willen waterbedrijven verkopen dat ze geen water genoeg hebben.
Looking at you vitens. Leugenaars.
Is het in het afgelopen half jaar eigenlijk wel eens een keer 2 dagen achter elkaar droog geweest?
Het feit dat ik die week nog kan herinneren zegt echt heel veelquote:Op donderdag 4 april 2024 13:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja, zelfs meer dan een week.
quote:Op donderdag 4 april 2024 12:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Straks als we een kokende zomer krijgen.
Dat is zeker waar ja.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat ik die week nog kan herinneren zegt echt heel veel
Link?quote:Op donderdag 4 april 2024 13:10 schreef Scrummie het volgende:
Ojee, de voorspellingen voor 10 dagen zien er echt prima uit inmiddels. Minimaal 15 graden overdag, droog en af en toe wat zon.
quote:Op donderdag 4 april 2024 13:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja, zelfs meer dan een week.
Ik dus niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat ik die week nog kan herinneren zegt echt heel veel
quote:Op donderdag 4 april 2024 13:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Link?
Geef ons hoop. Please...
Ben zo klaar met dit schijtweer. Nu weer die klote wind.
Pittige buien vanuit het zuiden inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |