Hahaquote:Op donderdag 4 april 2024 08:43 schreef INViCTuS het volgende:
Sneu voor de boeren. Kunnen nergens het land op
Hier in de klei grond staat overal nog best veel water. Gras kan het land al bijna af, maar de piepers maïs en suikerbieten moeten het land opquote:
quote:
Heb maar weer een pilletje vitamine D genomen!quote:
Zal je nog verbazen hoe snel het kan gaan.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:43 schreef INViCTuS het volgende:
Die hebben we dit jaar toch helemaal niet nodig
met dat vocht, zie ik niet echt een goede oogst tegemoet.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier in de klei grond staat overal nog best veel water. Gras kan het land al bijna af, maar de piepers maïs en suikerbieten moeten het land op
Open Huizen dag genot met warmte en zon.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:24 schreef Bocaj het volgende:
En dit moet zaterdag 24/25 graden met zon worden?
Boeren die last van water hebben zijn niet dezelfde boeren die mijn eten verbouwen.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:11 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nattekat wil hongerige kat worden
Uh oh, mijn pa die afgelopen week hier op bezoek was vliegt nu terug op Eindhoven. Kan een turbulente landing worden dusquote:
Voor je het weet wordt ie naar vliegveld Weeze geblazen 😱quote:Op donderdag 4 april 2024 10:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Uh oh, mijn pa die afgelopen week hier op bezoek was vliegt nu terug op Eindhoven. Kan een turbulente landing worden dus
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:28 schreef StateOfMind het volgende:
Een aantal weilanden en akkers hier zijn zeer geschikt om waterlelies op te verbouwen
De akkers waar geen plassen op staan zijn wel weer gewoon bewerkt.
Voor de gebruikelijke mais en suikerbieten.
Voor de zoete popcorn
Tornado's met een CAPE van amper 500 ja? Windschering is wel leuk, maar dat gaat je supercellen niet voeden.quote:
Hej weer bruune boon'n gehad jungquote:
Als je wacht op supercellen, dan kan je nog lang wachten. Die dingen komen niet heel vaak voor hier in Nederland.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tornado's met een CAPE van amper 500 ja? Windschering is wel leuk, maar dat gaat je supercellen niet voeden.
Helemaal niet zo erg daar met die regen.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:27 schreef INViCTuS het volgende:
En wie zit er weer in het droge zonnige gedeelte?
[ x ]
Nee, juist goed en nodig daar. Maar doelde op dat droge stuk rechts. Daar zit @dick_laurentquote:Op donderdag 4 april 2024 11:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Helemaal niet zo erg daar met die regen.
Kunnen ze goed gebruiken met die droogte daar! (Het komt altijd weer goed met de natuur.)
Geen supercell, geen tornadoquote:Op donderdag 4 april 2024 11:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je wacht op supercellen, dan kan je nog lang wachten. Die dingen komen niet heel vaak voor hier in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |