quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
veel te cuck jaquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zat er toch ook wel in, hij was veel te nederig. Vrouw wil dat je haar bij de keel grijpt
Ik denk dat de verhoudingen daarin wat scheef zijnquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Maar wat ik oprecht niet snap. Al die mannelijke nerds die nergens iets kunnen vinden.
Maar die gamen toch met vrouwen online. Die vrouwen willen toch met soortgenoten daten? Hoezo lukt dat niet?
voor iedere vrouw die online gamed zijn er 100 mannenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Maar wat ik oprecht niet snap. Al die mannelijke nerds die nergens iets kunnen vinden.
Maar die gamen toch met vrouwen online. Die vrouwen willen toch met soortgenoten daten? Hoezo lukt dat niet?
Zelfde als hierquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ah oke. Die had ik idd even gemist.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor iedere vrouw die online gamed zijn er 100 mannen
Twee. @MizzezAmy en ik.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zelfde als hier
Mss 5 juffies op heel dit forumpje
Van die figuren dan heel slap ouewehoeren en onderdanig doenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
echt zo'n twitch moderator van een onlyfanshoer
Je moet wel vaak de presentielijst aantikken.quote:
Kale kop verbergen. Ook nooit een vrouw die daar blij van wordt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Van die figuren dan heel slap ouewehoeren en onderdanig doen
Maar dan ook doorslaan en ineens seriemoordenaar blijken
Die hij dan 's nachts met zijn vrachtwagen ergens dumpt?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Van die figuren dan heel slap ouewehoeren en onderdanig doen
Maar dan ook doorslaan en ineens seriemoordenaar blijken
Hij rijdt ook steeds ‘s nachts.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die hij dan 's nachts met zijn vrachtwagen ergens dumpt?
Ja beter gewoon kaalscheren danquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kale kop verbergen. Ook nooit een vrouw die daar blij van wordt.
Ja of op eetquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die hij dan 's nachts met zijn vrachtwagen ergens dumpt?
Nee gewoon geen petje dragen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja beter gewoon kaalscheren dan
Welquote:
Waarom je anders voordoen dan je bent?quote:
Sorry, was er niet, hoop dat ik geen leuke matches gemist heb. Meld me ook vast af voor morgenquote:
Dat is gewoon een dekmantel, het zou mij niet verbazen als hij in een koelwagen rijdt.quote:
Gewoon kaalscherenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom je anders voordoen dan je bent?
Volgend jaar de nieuwe Switchquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
Nieuw beschikbaar
Princess peach en animal crossing
Vertel me meerquote:
Cruella haarquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik voel een extravagante avond aankomen
For surequote:
Haai haaiquote:
Haha ik ging hier en voelde al een mention aankomenquote:
Verstond ik dat nu verkeerd?quote:
Wat was er doorgelekt?quote:
Nee dat verstond je goed. Ik herzie mijn mening over haar.quote:
Regenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:34 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wat bedoelt ze daarmee? Serieus? Toch niet qua ongesteldheid?
Niet op een nat bankje op de pont gaan zitten?quote:
Telefoniste toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:37 schreef NoCigar het volgende:
Werkeloos thuis op ouders zakken teren. Plus wat vrijwilligerswerk.
Wat zouden zijn ouders er van gevonden hebben?quote:
Zijn meestal rond dezelfde leeftijd als die oudere vriendquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zouden zijn ouders er van gevonden hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |