abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213034559
quote:
14s.gif Op zondag 31 maart 2024 11:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Welke 'onschuldige' Palestijnen heb je het hier over? Zij die feestend in de straten stonden na de aanslagen van 7 oktober of zelfs meededen aan de martelingen, plunderingen of het gijzelen van Isralische burgers? Juist degenen die Isral steunen staan aan de goede kant van de geschiedenis.
Wat ik onbegrijpelijk blijf vinden is dat; elke keer wanneer Shani Louk’s haar marteling en dood in beeld wordt gebracht als een 'foto van het jaar' - voor mij persoonlijk de hel en de pijn voor de familie en vrienden omhoog wordt geschud van het onmetelijke verdriet en de angst en pijn die de mensen bij Nova hebben moeten doorstaan..

Ik kan er dus bijvoorbeeld met mij hoofd niet bij dat je zo een foto van ontmenselijking wil nomineren als 'foto van het jaar'. ;(
pi_213034615
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 20:22 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
Fok is tot nu toe vrij voor alle meningen. Dus ook voor de goede meningen...
Als je het daar niet mee eens bent, ga een eigen forum starten. Waar enkel israellovers mogen reageren over hoe erg ze het wel of niet hebben..

Ik ken trouwens een form waar jij je thuis zou voelen: CIDI.nl
Kan je lekker jezelf zwelgen in zelfmedelijden.
Oh jeetje. Naast een nazi, putinpijper, Palestijns hoertje ben ik nu ookal een Israllover!

Ik schat zo in dat jij je informatie verkeerd hebt.

@Ali_boo dit wilde je toch?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2024 13:36:59 ]
  zondag 31 maart 2024 @ 13:37:17 #128
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213034648
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 13:08 schreef TheJanitor het volgende:
Mooi man, zitten op een kansloos stukje land wat niet kan bestaan zonder hulp van buitenaf. Beetje je buren terroriseren en feest vieren als er Joodse lijken door je buurt geparadeerd worden en als je maar totaal onverantwoordelijk veel kinderen maakt waar totaal geen plek voor is ben je veilig voor een tegenaanval volgens pro-Hamasers want 'er zijn zoveel kinderen' :')
En die zijn er met een reden, dat zijn de nieuwe generaties terroristen en martelaren. En wederom, dit zijn dan de mensen, dit is de cultuur die een stel Westerse uilskuikens besluiten te steunen. Van dit volk koopt men een vlag en hangt deze in de tuin.

En er zijn talloze videos zoals deze, waarin Palestijnen dit soort dingen erkennen. En mensen in het Westen maar blijven volhouden dat dit gewoon mensen zijn zoals wij hier, die enkel een vreedzame tweestatenoplossing willen. Het is clownesk.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213034719
Maar dat is niet de kern van het conflict hoor. Isral is schuldig :')
pi_213034738
quote:
13s.gif Op zondag 31 maart 2024 13:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En die zijn er met een reden, dat zijn de nieuwe generaties terroristen en martelaren. En wederom, dit zijn dan de mensen, dit is de cultuur die een stel Westerse uilskuikens besluiten te steunen. Van dit volk koopt men een vlag en hangt deze in de tuin.

En er zijn talloze videos zoals deze, waarin Palestijnen dit soort dingen erkennen. En mensen in het Westen maar blijven volhouden dat dit gewoon mensen zijn zoals wij hier, die enkel een vreedzame tweestatenoplossing willen. Het is clownesk.

[ twitter ]
Vol trots je kinderen de dood injagen, dit volk is totaal van het padje af.
pi_213034742
quote:
13s.gif Op zondag 31 maart 2024 13:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

[ twitter ]
Martyrdom is cht een groot ding in het Gazagebied en ook in kleinere mate in CisJordani - ik weet nog dat ik cht geschrokken ben van een van de eerste keren dat ik een jongen van 12 jaar zag rondlopen met een AK-47 en dat we het maar 'normaal' moesten gaan vinden!? :N
pi_213034745
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2024 13:35 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Oh jeetje. Naast een nazi, putinpijper, Palestijns hoertje ben ik nu ookal een Israllover!

Ik schat zo in dat jij je informatie verkeerd hebt.

@:Ali_boo dit wilde je toch?
Wat heb ik nou weer gedaan? :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213034808
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2024 13:44 schreef HannahVrede het volgende:

[..]
Martyrdom is cht een groot ding in het Gazagebied en ook in kleinere mate in CisJordani - ik weet nog dat ik cht geschrokken ben van een van de eerste keren dat ik een jongen van 12 jaar zag rondlopen met een AK-47 en dat we het maar 'normaal' moesten gaan vinden!? :N
Als ze zelf zo laks omspringen met mensenlevens, ik kan daar weinig medeleven voor opbrengen. Hoop dat Israel zich sterk en wijs houdt. Gruwelijk volk.
pi_213034974
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 13:47 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Als ze zelf zo laks omspringen met mensenlevens, ik kan daar weinig medeleven voor opbrengen. Hoop dat Israel zich sterk en wijs houdt. Gruwelijk volk.
Aan de andere kant heb ik ook gemerkt dat, als kinderen in een cruciaal geval in een ziekenhuis komen, de ouders vaak verwijzen naar martyrdom - ik denk in de wens tot een vorm van cognitieve dissonantie van dat wat zich afspeelt, namelijk de nadering van de dood van hun kind. Als in zo een geval een ouder spreekt over het geval van martelaarschap dan kan dit een aangeleed (en dat zal het zijn) vermogen zijn bij gebrek aan eigen denkkracht en mogelijkheid tot het gevoel van verandering in de situatie.

Maar het zal toch echt vanuit de bevolking zelf moeten komen de verandering te willen, en dus de toekomst. Er is een kleine groep overigens die daar specifiek naar hunkeren naar door afkomst en verblijf in 'het hol van de leeuw' worden tegengehouden zich te ontwikkelen, en dat is dan in en in triest.

Ook belangrijk is nog te vermelden, vind ik, dat vr de situatie van 7 oktober de toenadering voor de welwillenden in het Gazagebied en CisJordani - om de toekomst te willen verbeten en dus werken en behandeling krijgen in Isral - was toegenomen! Ik zag werkelijk verschil met de jaren 2000. Jammer dat Hamas in de jaren van hun "politiek" en werk, overtuiging en haat, onderdrukking van eigen bevolking en angst zaaien - het hoogtepunt heeft opgezocht en nu een grotere (informatie-)oorlog heeft ontketent dan ik had gehoopt voor allen.

[ Bericht 0% gewijzigd door HannahVrede op 31-03-2024 14:02:31 ]
  zondag 31 maart 2024 @ 13:59:42 #135
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213035010
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 13:47 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Het is inderdaad onderontwikkelde barbaarsheid. Maar helaas zijn er een hoop goedgelovige mensen in het Westen, die bij een paar beelden van wat ingestorte gebouwen en huilende mensen onder het puin direct de kant van de Palestijnen kiezen. Complete mediaredacties zijn daar inmiddels al voor gevallen, dat leidt dan ook tot alle tranentrekkers die je in veel media ziet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213035234
quote:
13s.gif Op zondag 31 maart 2024 13:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is inderdaad onderontwikkelde barbaarsheid. Maar helaas zijn er een hoop goedgelovige mensen in het Westen, die bij een paar beelden van wat ingestorte gebouwen en huilende mensen onder het puin direct de kant van de Palestijnen kiezen. Complete mediaredacties zijn daar inmiddels al voor gevallen, dat leidt dan ook tot alle tranentrekkers die je in veel media ziet.
Het moslimgedachtegoed is goed doorgedrongen, komt omdat ze zelf geen sterke basis hebben.
  zondag 31 maart 2024 @ 14:15:14 #137
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213035250
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 05:54 schreef Alicia76 het volgende:
Mensen die nu Israel nog steeds verdedigen verliezen echt IEDERE discussie. Je kunt dit nooit meer winnen. Israel heeft meer dan 30.000 burgers gedood. Israel heeft meer dan 15000 kinderen gedood. Israel heeft 80% van gaza platgegooid en ongeveer 2 miljoen palestijnen van huis en haard verdreven. Israel houdt hulp tegen om onschuldige palestijnen te voorzien van eten, dinken en medische hulp. Israel heeft inmiddels hongersnood veroorzaak onder honderdduizenden palestijnen. Waaronder heel erg veel kinderen. We kunnen niet anders concluderen dan dat dit genocide is. En zolang de USA en ook NL Israel blijft steunen bevinden we ons aan de foute kant van de geschiedenis. De koning of koningin gaat daar over 100 jaar weer excuses voor aanbieden.
Israel moet gestraft worden. Sluit ze uit van ALLE indernationale competities, waaronder het songfestival. Stop ALLE financiele hulp aan Israel ONMIDDELLIJK!!! Doen we dat noet, dan zijn wij mede schuldig aan genocide. En nee, kritiek op Israel is NIET hetzelfde als antisemitisme. Dat is HEEL wat anders!
Jij ook een vrolijk Pasen, Alies
pi_213035882
Prima draadje over het hoe en waarom van Tweede Shifa.

twitter

twitter

twitter
pi_213036413
:r :r

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213036888
The ethnic cleansing of Palestinians is by no means limited to Gaza +

When you actually want the world to hate you, this is what you do: send great numbers of heavily armed soldiers to be photographed oppressing civilians for decades and decades
-
There is more strength in this one girl than in 100 soldiers. And she is calmer than all of them. Because she is home, and they are not

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_213036889
quote:
16s.gif Op zondag 31 maart 2024 15:24 schreef Ali_boo het volgende:
:r :r

[ x ]
Dat kan over veel volkeren gaan...

Over wie heeft deze persoon het specifiek?

-edit- Oh, de blocker verborg de eigenlijke tweet. Anti-Isral mensen dus maar mijn opmerking blijft staan. Iedereen heeft reden om te klagen.

Dit storende gedrag is in de mode (zie XR) dus we zullen eraan moeten wennen en af en toe zelf ingrijpen. (Deze mensen acteren vanuit haat, wat niet geaccepteerd moet worden.)
Intolerant voor intolerantie
pi_213036900
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 15:52 schreef egayalS het volgende:

When you actually want the world to hate you, this is what you do: send great numbers of heavily armed soldiers to be photographed oppressing civilians for decades and decades
-
There is more strength in this one girl than in 100 soldiers. And she is calmer than all of them. Because she is home, and they are not

[ x ]
Vor jou moet dit ook moeilijk zijn.

Je had veel liever gerapporteerd over hoe succesvol de Hamas-"commando's" zijn tegen het IDF, en hoe fantastisch het is dat de slechtbewapende verzetsstrijders het geavanceerde Isralische leger te kijk zetten. Net als 2006.

In plaats daarvan moet je je beperken tot huilverhalen en vergezochte beschuldigingen in de hoop dat de internationale opinie nog van invloed kan zijn. De slachtofferrol kortom, want de strijd is al gestreden, de nederlaag is al een feit. En Isral laat daarbovenop blijken dat de internationale opinie deze keer geen rol speelt...

Hoe gaat het nu eigenlijk met je? En dat is een serieuze, oprechte vraag. Heb je nog hoop op de overwinning?

[ Bericht 27% gewijzigd door Cuendillar op 31-03-2024 16:02:13 ]
Intolerant voor intolerantie
  zondag 31 maart 2024 @ 15:55:21 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_213036922
quote:

Echt, die constante fake-slachtoffers overal, arme zielige moslimpjes die alleen maar onschuldige joden willen vermoorden, denk daar toch eens aan!!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_213037207
quote:

-

[ x ]
Het gebied rondom de Siyag en Yatta is al zovele jaren omstreden. Van een B- naar een C- gebied zou het gaan vervolgens wellicht toch naar A, na jaren is dat helaas nog in niets doorgezet. Duidelijk is wel geworden dat het voor alle bewoners is het gebied lastig is nog te begrijpen waar de "grens ophoud" en wat "hun (aangewezen) land is om niet" en hoeveel van die dunums van het (oorspronkelijke) gebied nog begaanbaar zijn.

Voor Palestijnse Joden in/rondom Hebron (H1/H2 zeker) is dit ook een dagelijks zoeken en lijden, omdat zij gezien de leidende wetten van de Palestijnse Autoriteiten dan geen bewoning meer mogen hebben. Dit alles staat dus nog los van het (zogenoemde) 'kolonisten problematiek' - waarop ik nogsteeds geen eenduidige opmaak kan hebben. Na het spelen van veel mensen in ABC gebieden ben ik er achter gekomen dat de resoluties (477 meegenomen!) eerder de haat het versterkt dan verzwakt en dat verdere onderhandelingen namens een Verenigingde Naties het probleemgedrag alleen maar belonen en geen oplossing bieden.

Maargoed, heel verdrietig en vast angstig voor Tasmin en haar familie - toch denk in dat zo een geval goed kan aflopen. Het Hogergerechtshof heeft (helaas) enorm veel van dit soort zaken liggen..

[ Bericht 0% gewijzigd door HannahVrede op 31-03-2024 16:33:57 ]
pi_213037762
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_213037878
quote:
10s.gif Op zondag 31 maart 2024 16:31 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Enorm schandelijk dat dus in Amsterdam Oost op de publieke ruimte moet worden gehangen. Wat is het volgende: dat we alle straten volhangen met onze meningen? Is internet zoals wij benaderen niet meer genoeg voor de waanzinnige drang naar gehoord worden?

Waarom schrijf je deze politieke mensen niet aan, zoals we dat kunnen doen in een beschaafd land? Start een petitie, vraag spreektijd in de Tweede kamer. Dwing politiek af zonodig als je wil. Houd de koning verantwoordelijk.

Maar vervulling van de publieke ruimte maakt steden tot ghetto's en heel onprettig en dystopisch om in te leven.

De beschaafdheid voorbij in Nederland. Wie zou deze lijm en posters toch betalen...
  zondag 31 maart 2024 @ 16:40:18 #147
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213037945
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2024 16:36 schreef HannahVrede het volgende:

[..]
Enorm schandelijk dat dus in Amsterdam Oost op de publieke ruimte moet worden gehangen. Wat is het volgende: dat we alle straten volhangen met onze meningen? Is internet zoals wij benaderen niet meer genoeg voor de waanzinnige drang naar gehoord worden?

Waarom schrijf je deze politieke mensen niet aan, zoals we dat kunnen doen in een beschaafd land? Start een petitie, vraag spreektijd in de Tweede kamer. Dwing politiek af zonodig als je wil. Houd de koning verantwoordelijk.

Maar vervulling van de publieke ruimte maakt steden tot ghetto's en heel onprettig en dystopisch om in te leven.

De beschaafdheid voorbij in Nederland. Wie zou deze lijm en posters toch betalen...
Dat actiegroepen wel eens posters ophangen is volstrekt iets nieuws voor jou?
pi_213037989
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 16:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat actiegroepen wel eens posters ophangen is volstrekt iets nieuws voor jou?
Nee, dat is mij niet.

Ik vind dat evengoed een milieu delict in de eerste categorie en ik vind dat het onnodige vervuiling is van de openbare en publieke ruimte. Zoals ik al zei: het maakt de openbare leefruimte van mensen tot ghetto's en dystopische omgevingen. Het is zichtvervuiling; en als je zo nodig je mening kwijt wil - dan zijn daar kanalen voor: of demonstratie-recht.
pi_213038051
Tja.

twitter
-Rabia Al-Basri
  zondag 31 maart 2024 @ 16:46:40 #150
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213038060
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2024 16:41 schreef HannahVrede het volgende:

[..]
Nee, dat is mij niet.

Ik vind dat evengoed een milieu delict in de eerste categorie en ik vind dat het onnodige vervuiling is van de openbare en publieke ruimte. Zoals ik al zei: het maakt de openbare leefruimte van mensen tot ghetto's en dystopische omgevingen. Het is zichtvervuiling; en als je zo nodig je mening kwijt wil - dan zijn daar kanalen voor: of demonstratie-recht.
Wat mij betreft is het binnen een bepaalde redelijkheid wel een acceptabel middel om een boodschap kwijt te kunnen. Een beetje guerilla mag ook wel.

Een stuk constructiever dan schilderijen bekladden of asbest op snelwegen gooien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')