ja maar idd was het gelijke stand maar het had haar kant niet op gegaan de meeste gingen voor ALice dus denk dat ze dat bedoelde met door de strot gedrukt wordenquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het spelticket was haar wel gegund het was 3-3 Alice en zij allebei drie stemmen
Toen uit pissigheid gaf ze de ticket aan ALice
En dat is ook wat Tom zei je geeft het zelf weg. Waarop ze zei ja het werd mij door de strot gedrukt
Op tv zag jedat dat beslist niet waar was
As heeft vandaag dan ook bewezen dat ze niet te vertrouwen is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:19 schreef mazaru het volgende:
Alice snerpt weer dat ze niet te vertrouwen is.
Die snapt echt niet dat dit een spel is.
Ash kan verder nietsquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, had ze zich maar op moeten geven voor Lingo of de Alleskunner
Alice zei sprak Karen heel bestraffend toe over dat ze Ashley had gefeliciteerd. Maar ik hoop dat het uitgezonden wordt of dat er filmpjes van komen, want ik weet de precieze woorden niet meer en dan komt er weer gezeik.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ze moesten van BB haar feliciteren allemaal.
ja okquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal precies verteld hoe het is gegaan het bedrag was zelfs nog niet in beeld hoorde ik ze zeggen
het ligt ook heel erg aan de reacties van de anderen hoor. Als bv. Randy op de knop zou hebben gedrukt dan waren ze never nooit zo fel geweest als nu. Ze wilden perse Ashley eruit hebben en dat is al vijf keer mislukt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar ik vind dat ze het daar zelf naar heeft gemaakt. De stemmingen zullen het ook wel uitwijzen verwacht ik.
Precies, Alice daartegen heeft het wel zwaar gehad omdat ze gebruikt is door As en haar leger om andere weg te spelen tot As zelf op de bank kwam toen mocht haar leger Alice niet naast haar zetten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:19 schreef marky het volgende:
[..]
Heeft ze ook niet. Het balletje is week na week haar kant opgerold het is nu twee weken wat lastiger en ze valt om.
Vooral als je onder invloed bent (zoals ik) dan kan het nog wel eens fout gaanquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat corrigeren van je eigen post is soms echt een drama
Ik denk dat Jimmy eruit gaat.quote:Dat was toch ook de bedoeling van de andere kant die altijd eigenlijk Ty eruit wilde hebben en in ene lagen de kaarten anders....Maar nog steeds gaat ze op ty met haar medestanders die er misschien vandaag niet meer zijn.
Te min voor haarquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Love Island, Ex on the Beach, Meisjes in de Jungle
ALs het 3-3 was ging het gelijk op en niet de meeste stemmen naar Alice toch?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar idd was het gelijke stand maar het had haar kant niet op gegaan de meeste gingen voor ALice dus denk dat ze dat bedoelde met door de strot gedrukt worden
Ook als je het niet bent Fritsiequote:Op donderdag 28 maart 2024 17:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vooral als je onder invloed bent (zoals ik) dan kan het nog wel eens fout gaan
Je gelooft toch zeker niet dat ze het haar zouden hebben gegund?quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het 3-3 was ging het gelijk op en niet de meeste stemmen naar Alice toch?
Zullen we nooit weten..quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je gelooft toch zeker niet dat ze het haar zouden hebben gegund?
Dat is waar. Ze gaf het ook veel te snel op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |