Mijn mening is dat ze dat niet gaat reddenquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaat ook nog wel een dingetje voor Ashley worden. 1 week koude oorlog is nog te overzien. Maar 2 weken klinkt dan ineens weer heel lang.
Ze hebben haar niet buitengesloten. Ze heeft zichzelf buiten gesloten. Ze wilde niet aangeven of ze die ticket ging kopen. Dan moet je niet gek staan te kijken dat men je met een hoog bedrag naar de dbk stuurt. Vervolgens krijgt ze het spelticket niet gegund omdat ze zelf er niet om wil bedelen. Ty had aangegeven eventueel wel haar kant op te wilken bewegen als ze nog een extra pleidooi had gedaan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:24 schreef mazaru het volgende:
Misschien als ze haar wat minder buitengesloten hadden en ze net zoveel kans had gehad om zich vrij te spelen als Glenn en Ty dat ze dat niet had gedaan.
Ik geef haar groot gelijk dat ze de kans pakte. Niet goedschiks dan maar kwaadschiks.
De teller binnen ging plotseling 20.000 naar benedenquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze wisten binnen dat iemand gedrukt had........of ze dat konden horen weet ik niet....daarom liepen ze al de gang in en kwamen de anderen eruit.
ze heeft het van die andere gehoord waaronder waarschijnlijk Ty maar is anders he als het zelf zienquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze wisten binnen dat iemand gedrukt had........of ze dat konden horen weet ik niet....daarom liepen ze al de gang in en kwamen de anderen eruit.
Ik denk dat BB er geen pestshow van zal laten maken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mijn mening is dat ze dat niet gaat redden![]()
Ty speelde niet mee. karin, Jimmy en Randy vertelde hetquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze heeft het van die andere gehoord waaronder waarschijnlijk Ty maar is anders he als het zelf zien
Nee, maar de sfeer zal koeltjes blijven. Dat zal best pittig zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat BB er geen pestshow van zal laten maken.
Ze kan er volgende week zaterdag nog uitvliegen, vlak voor de finale natuurlijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaat ook nog wel een dingetje voor Ashley worden. 1 week koude oorlog is nog te overzien. Maar 2 weken klinkt dan ineens weer heel lang.
Ty zat binnen in de huiskamer dan heeft ze het van Jimmy gehoort die vertelde dat ze voordat BB uitgesproken was al drukte en een paar keer.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze heeft het van die andere gehoord waaronder waarschijnlijk Ty maar is anders he als het zelf zien
Hele grote kans dat dat zo gaat zijnquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kan er volgende week zaterdag nog uitvliegen, vlak voor de finale natuurlijk
En de eerste reactie van Karen was om Ash te feliciteren. Pas toen ze de reacties van de rest zag en er buiten flink op aangesproken werd ging ze janken en was ze er kwaad over.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:31 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ty speelde niet mee. karin, Jimmy en Randy vertelde het
Randy heeft het ook in geuren en kleuren verteld .. met djembe analogien.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ty zat binnen in de huiskamer dan heeft ze het van Jimmy gebeurt die vertelde dat ze voordag BB uitgesproken was al drukte en een paar keer.
ja maar ik zit ook te denken ze was de hele week al op overspannen enzo eergisteren heeft ze geloof de hele dag gehuild, wie weet met het drukken op de knop dat er spanning uit kwam en dat ze daarom dus 6x hard drukte ja is maar een idee van mijn hoor, daarom zeg ik zien is toch anders dan het van andere horen ook en ik ben morgen ook benieuwd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat al de genomineerde die er bij waren dat hebben verteld.
Hopelijk gaan wij het op tv zien morgen.
Mwoah ze kunnen allemaal goed toneelspelen hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, maar de sfeer zal koeltjes blijven. Dat zal best pittig zijn.
Ze zei dat ze Ashley moesten feliciteren van BB, en dat ze dat daarom maar deed.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
En de eerste reactie van Karen was om Ash te feliciteren. Pas toen ze de reacties van de rest zag en er buiten flink op aangesproken werd ging ze janken en was ze er kwaad over.
De kans is groot dat ze haar zullen nomineren.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kan er volgende week zaterdag nog uitvliegen, vlak voor de finale natuurlijk
Het spelticket was haar wel gegund het was 3-3 Alice en zij allebei drie stemmenquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:29 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hebben haar niet buitengesloten. Ze heeft zichzelf buiten gesloten. Ze wilde niet aangeven of ze die ticket ging kopen. Dan moet je niet gek staan te kijken dat men je met een hoog bedrag naar de dbk stuurt. Vervolgens krijgt ze het spelticket niet gegund omdat ze zelf er niet om wil bedelen. Ty had aangegeven eventueel wel haar kant op te wilken bewegen als ze nog een extra pleidooi had gedaan.
Ze heeft 8 weken uitgedeeld en nu moest ze twee weekjes incasseren en doet ze dit na twee weken janken.
nah randy danquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:31 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ty speelde niet mee. karin, Jimmy en Randy vertelde het
Nee, ze moesten van BB haar feliciteren allemaal.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
En de eerste reactie van Karen was om Ash te feliciteren. Pas toen ze de reacties van de rest zag en er buiten flink op aangesproken werd ging ze janken en was ze er kwaad over.
ja dan bedoel ik Randyquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ty zat binnen in de huiskamer dan heeft ze het van Jimmy gehoort die vertelde dat ze voordat BB uitgesproken was al drukte en een paar keer.
Vertelde Randy en Jimmy ookquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ty zat binnen in de huiskamer dan heeft ze het van Jimmy gehoort die vertelde dat ze voordat BB uitgesproken was al drukte en een paar keer.
Dat hoeft ook niet, maar ik vind dat ze het daar zelf naar heeft gemaakt. De stemmingen zullen het ook wel uitwijzen verwacht ik.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk dat BB er geen pestshow van zal laten maken.
Ze hebben allemaal precies verteld hoe het is gegaan het bedrag was zelfs nog niet in beeld hoorde ik ze zeggenquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, had ze zich maar op moeten geven voor Lingo of de Alleskunnerquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zou ze sorry tegen Karen moeten zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |