abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213004321
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 10:33 schreef recursief het volgende:

[..]
Ja hallo, de "Andere Krant". Paranoide wappiemedium bij uitstek.
Jij mag gewoon heilig in de overheidsdiensten geloven.

twitter
pi_213004358
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 10:48 schreef Nober het volgende:

[..]
Jij mag gewoon heilig in de overheidsdiensten geloven.
De Andere Krant staat aantoonbaar vol met desinformatie van zelfbenoemde "deskundigen". Nul feitelijke en controleerbare onderbouwing.

Dat er bij de overheid soms zaken helemaal niet goed gaan is geen bewijs dat "De Andere Krant" opeens een superbetrouwbaar medium is.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_213004359
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2024 11:20 schreef capricia het volgende:
Nou, wat gaan we doen met die twee landverraders?
Afwachten of het waar is.
pi_213004654
Wel ironisch dat je ook in dit topic vanuit users de desinformatie voorbij ziet komen waar Tsjechië het over heeft
  vrijdag 29 maart 2024 @ 11:29:25 #280
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213005014
:D _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_213005103
De hoeveelheden coke die ze er bij die partij doorheen snorren kun je ook niet van maaltijdboxen alleen financieren.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 11:40:41 #282
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_213005119
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 11:38 schreef Aberkullie het volgende:
De hoeveelheden coke die ze er bij die partij doorheen snorren kun je ook niet van maaltijdboxen alleen financieren.
Daarvoor hebben ze cokeboeken, voor bij die boxen :s)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_213006320
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 13:12 schreef Za het volgende:
[ x ]

[ x ]

[ x ]
Nee natuurlijk ontkennen ze. Denk je dat ze echt zouden zeggen dat ze geld van het Kremlin hebben aangepakt? Het in ieder geval wel zo dat de Vlieger dat VoE waar hij mede-eigenaar van was aan een Kremlin-gezinde Oekraiense oligarch heeft verkocht.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_213006386
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 11:40 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Daarvoor hebben ze cokeboeken, voor bij die boxen :s)
Coken met Cherry
  vrijdag 29 maart 2024 @ 14:17:17 #286
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213006876
quote:
[ x ]

[ x ]
De Vlieger: Ik wil geen vragen beantwoorden.

Artikel: De vlieger staat er niet voor open vragen te beantwoorden.

De Vlieger: JE LIEGT WANT JE HEBT MIJ NIETS GEVRAAGD

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

quote:
[ x ]
Wat zijn de leugens?

[ Bericht 1% gewijzigd door Starhopper op 29-03-2024 14:23:56 ]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_213007150
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 13:33 schreef recursief het volgende:

[..]
Nee natuurlijk ontkennen ze. Denk je dat ze echt zouden zeggen dat ze geld van het Kremlin hebben aangepakt? Het in ieder geval wel zo dat de Vlieger dat VoE waar hij mede-eigenaar van was aan een Kremlin-gezinde Oekraiense oligarch heeft verkocht.
Oh, dan is lasterlijke onzin ook niet erg.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_213007449
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 14:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Oh, dan is lasterlijke onzin ook niet erg.
Bedoel je de lasterlijke onzin rond het gegeven dat Thierry de marktomroeper voor het Kremlin speelt en tegelijkertijd zich in alle mogelijke bochten wringt om maar niet aan te geven waarom hij dat doet.

Dat hij vervolgens met die boodschap in gedachten namens zijn partij een politicus op de bek wil slaan die daar vragen over stelt. Waarbij die politicus vervolgens door Thierry’s supporters wordt bedreigd.

If it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck, then it just may be a duck
pi_213008202
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 15:06 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Bedoel je de lasterlijke onzin rond het gegeven
Nee, ik bedoel dat als het doelwit eenmaal gekozen is alle journalistieke standaarden het raam uit gaan met goedkeuring van de gepolariseerde meute.

quote:
dat Thierry de marktomroeper voor het Kremlin speelt en tegelijkertijd zich in alle mogelijke bochten wringt om maar niet aan te geven waarom hij dat doet.
Klaver draagt voor uit het CIA playboek, functioneert als een lakei van het grootkapitaal en het militair-industrieel complex in het bijzonder, maar toch ga ik ervan uit deze PSP en PPR-erfgenaam oprecht een erectie krijgt van straaljagers, raketten en de Oekraïnse gehaktmolen.

quote:
Dat hij vervolgens met die boodschap in gedachten namens zijn partij een politicus op de bek wil slaan die daar vragen over stelt. Waarbij die politicus vervolgens door Thierry’s supporters wordt bedreigd.

If it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck, then it just may be a duck
Hij zet natuurlijk een showtje op, was waarschijnlijk al getipt over het nieuws van de Tsjechten om het in combinatie een nieuwsitem te laten lijn. Fatsoenlijk democratsich handelen zou zijn om op de argumenten van Baudet in te gaan, ipv die te diskwalificeren met een valse beschuldiging huichelachtig als vraag verpakt. Een vraag die hij al eerder heeft opgeworpen ter belastering, en waarop hij al antwoord heeft gekregen nadat de motie daartoe breed werd gesteund, ook door FvD. Maar het ging hem niet om het antwoord, hij stelt de vraag gewoon weer omdat hij wil insinueren.

We weten niet of Klaver op de CIA loonlijst staat, of dat hij met zijn aanwezigheid op Epstein Island wordt gechanteerd, wel weten we dat hij nog niet door een Oekrainer op zijn hoofd is geslagen met toekijkende politie.
pi_213009045
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 16:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Nee, ik bedoel dat als het doelwit eenmaal gekozen is alle journalistieke standaarden het raam uit gaan met goedkeuring van de gepolariseerde meute.
[..]
Klaver draagt voor uit het CIA playboek, functioneert als een lakei van het grootkapitaal en het militair-industrieel complex in het bijzonder, maar toch ga ik ervan uit deze PSP en PPR-erfgenaam oprecht een erectie krijgt van straaljagers, raketten en de Oekraïnse gehaktmolen.
[..]
Hij zet natuurlijk een showtje op, was waarschijnlijk al getipt over het nieuws van de Tsjechten om het in combinatie een nieuwsitem te laten lijn. Fatsoenlijk democratsich handelen zou zijn om op de argumenten van Baudet in te gaan, ipv die te diskwalificeren met een valse beschuldiging huichelachtig als vraag verpakt. Een vraag die hij al eerder heeft opgeworpen ter belastering, en waarop hij al antwoord heeft gekregen nadat de motie daartoe breed werd gesteund, ook door FvD. Maar het ging hem niet om het antwoord, hij stelt de vraag gewoon weer omdat hij wil insinueren.

We weten niet of Klaver op de CIA loonlijst staat, of dat hij met zijn aanwezigheid op Epstein Island wordt gechanteerd, wel weten we dat hij nog niet door een Oekrainer op zijn hoofd is geslagen met toekijkende politie.
Dat weten we ook niet van jou.

En van een politicus die zelf te maken heeft gehad met fysiek geweld zou je zeker mogen verwachten dat hij daar niet mee gaat dreigen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_213009064
quote:
[ x ]

[ x ]

[ x ]
Tja, hij valt door de mand...
pi_213009195
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 09:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat de Russen van plan zijn om West-Europa te veroveren is een goed voorbeeld van propaganda die wordt gepusht. Er is namelijk geen enkele concrete aanwijzing voor (plus dat het lachwekkend is om te denken dat Rusland dat zou kunnen bewerkstelligen).
En toch zijn we als Europeanen beter af met een sterke defensie en een gederussificeerde samenleving.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 17:55:09 #293
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213009232
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 15:06 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Bedoel je de lasterlijke onzin rond het gegeven dat Thierry de marktomroeper voor het Kremlin speelt en tegelijkertijd zich in alle mogelijke bochten wringt om maar niet aan te geven waarom hij dat doet.

Oke Python
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_213009320
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 17:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat weten we ook niet van jou.
Dat is dus het punt...jemig.

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 17:53 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
En toch zijn we als Europeanen beter af met een sterke defensie en een gederussificeerde samenleving.

Tja, regeren is achter de feiten aanlopen blijkbaar.

pi_213009846
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 18:00 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dat is dus het punt...jemig.
[..]
[ afbeelding ]
Tja, regeren is achter de feiten aanlopen blijkbaar.

[ afbeelding ]

En hieronder twee foto's van na de grootschalige aanval op Oekraïne:

vrijdag 29 maart 2024 @ 19:34:04 #296
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_213010442
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 03:22 schreef Delenlill het volgende:

[..]
Wilders zijn snoepreisje naar Rusland werd anders volgens mij gewoon door Rusland betaald. Dus hij liegt gewoon. Tevens was hij ook aanwezig op de website van VoE:

16 oktober 2017: https://archive.is/H3Oke
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals je kan zien heeft Geert Wilders in 2017 een interview gegeven op de website van VoiceofEurope. Mogelijk één van de eerste interviews.

En heel toevallig. Iets meer dan een maand later kwam er dit nieuws:

22 november 2017: https://nos.nl/artikel/22(...)usland-is-bondgenoot
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

https://nltimes.nl/2023/1(...)nnections-pvv-russia
[..]
SPOILER
Dus niet alleen naar de FvD (Thierry Baudet, Marcel de Graaf, Freek Jansen) moet een diepgaand onderzoek gedaan worden. Maar ook naar de PVV (Geert Wilders, Andre Elissen, Marcel de Graaf)

Marcel de Graaf was eerst PVV daarna FvD, vandaar dat hij bij beide partijen in de lijst staat.

En dan zijn er eventueel nog andere Nederlandse politici die op de lijst voorkomen. Maar de website werd offline gehaald voordat ik verder kon zoeken.

Tevens was de website VoE in die tijd in handen van 3 Nederlanders. Op papier in elk geval. Wat dit allemaal nog kwalijker maakt.

In een artikel over arresten in Polen naar aanleiding van dit hele gebeuren is aangegeven dat de eigenaar nu Pools was, of in elk geval daar woonde.
Liever diepgaand onderzoek naar het reilen en zeilen en de inkomsten van alle politici.
Krekker is de bom!
pi_213011646
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 18:45 schreef luxerobots het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

En hieronder twee foto's van na de grootschalige aanval op Oekraïne:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die met Doegin is schandalig.
  zaterdag 30 maart 2024 @ 08:48:29 #298
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213015511
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 20:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Vooral die met Doegin is schandalig.
Ik vind zijn afspraakjes met de ambassadeur schandaliger.

Wat Doegin betreft hebben we ook nog deze :')

twitter
pi_213016807
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 09:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik heb dat stukje propaganda helemaal gemist. Waar heb je dat vandaan?
Vandaag kwam ik weer iets in die trant tegen:

https://www.ed.nl/binnenl(...)een-zorgen~accdc7ce/

Letterlijk binnen 1 dag. En jij mist dat allemaal???
pi_213016967
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 10:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Vandaag kwam ik weer iets in die trant tegen:

https://www.ed.nl/binnenl(...)een-zorgen~accdc7ce/

Letterlijk binnen 1 dag. En jij mist dat allemaal???
Ik heb geen ed abonnement. Het zou mij zeer verbazen dat die militair daar zegt dat de Russen West Europa gaan veroveren zoals je claimde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')