Als je het dan allemaal zo goed weet, wie hadden er nog meer gesolliciteerd op de positie van burgemeester van Rotterdam?quote:
Dat weet ik niet, en dat is ook niet de definitie van een open sollicitatie en tevens nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als je het dan allemaal zo goed weet, wie hadden er nog meer gesolliciteerd op de positie van burgemeester van Rotterdam?
Zo gaat dat niet. Sollicitaties blijven geheim en worden voorgeselecteerd door de Commissaris van de Koning. Dan worden er personen voorgedragen aan de gemeenteraad en wordt iemand gekozen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, en dat is ook niet de definitie van een open sollicitatie en tevens nergens voor nodig.
Je had zelf ook gewoon kunnen solliciteren. En dan kiest de gemeenteraad de beste persoon uit.
De burgemeester van Utrecht en de burgmeester van Amsterdam, willen graag bij Burgemeester van Rotterdam op de koffiequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zo gaat dat niet. Sollicitaties blijven geheim en worden voorgeselecteerd door de Commissaris van de Koning. Dan worden er personen voorgedragen aan de gemeenteraad en wordt iemand gekozen.
Behoorlijk bijzonder dat Rotterdam nu dus Carola Schouten krijgt, terwijl de ChristenUnie slechts één zetel in de raad heeft.
Ik had het ook al eerder gelezenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:52 schreef hhh38 het volgende:
Heb de eerste 2 dagen even teruggekeken. Dat Peuter TV item was echt goed, maar voelde wel een beetje als een item wat je zo van internet plukt inderdaad.
Boerenpartijenfilmpje was vintage Zondag met Lubach
Ik heb die gast echt nog nooit grappig gevondenquote:
Teletekstquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:50 schreef BlackLining het volgende:
Als je het weer zo zoutloos mogelijk wilt dan kijk je maar op Teletekst. Onterechte rant.
Schijnt dat Poetin en Jong-un ook meer gedaan krijgen dan wij met onze democratie en mensenrechtenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:02 schreef Farenji het volgende:
Ik heb nu ook wel zin in een puddingbroodje maar vond het item over europa een beetje zwak.
Ja en als we al ons geld in tech en ai investeren komt het helemaal goed met europa.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:08 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Schijnt dat Poetin en Jong-un ook meer gedaan krijgen dan wij met onze democratie en mensenrechten
Het onderwerp is nogal lastig om in 20 minuten samen te vatten.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:02 schreef Farenji het volgende:
Ik heb nu ook wel zin in een puddingbroodje maar vond het item over europa een beetje zwak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |