Gokken is voor proletenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:38 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
1) Zet er vijf euro op;
2) heb de top drie chronologisch goed;
3) win ongeveer 44 miljoen euro.
Ik hoop stiekem op een verschroeiend statement van Wout op zijn socials of via de ploeg waarin hij de Belgische media he-le-maal met de grond gelijk maakt over alle surrealistische berichtgeving de afgelopen 24 uur.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:48 schreef Momo het volgende:
Wout retweet dit net, dus die is weer online. Benieuwd of de Belgische pers hem met rust laat.
[ x ]
Heb in het verleden wel gezien dat Wout meme's op instagram likete die verslaggeving Belgische media belachelijk maakte. Net als Mathieu en andere renners trouwens. Maar echt een statement zie ik er dan weer niet komen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op een verschroeiend statement van Wout op zijn socials of via de ploeg waarin hij de Belgische media he-le-maal met de grond gelijk maakt over alle surrealistische berichtgeving de afgelopen 24 uur.
Maar dat zal wel niet.
Matig dat ze er geen avondvullende rouw verwerking van gemaakt hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zit NU al klaar voor Vive le Velo
Sarah De Bie die die het telefoonnummer van Sammy Neyrinck onder een sneltoets heeft staan en George voor iedere draaiende camera duwt wil alleen aandacht als WOUT wint.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:48 schreef Momo het volgende:
Wout retweet dit net, dus die is weer online. Benieuwd of de Belgische pers hem met rust laat.
[ x ]
Met RikBossuytGodquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zit NU al klaar voor Vive le Velo
Hoe voelt het om Wout NIET naar podium te kunnen begeleiden?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:03 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Met RikBossuytGod
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als Wout nooit de Ronde wint, gaat die sprint van 2020 hem wel eeuwig achtervolgen, zeker omdat hij inmiddels wel weet hoe hij het had moeten doen..quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In 2022 deed Wout ook niet mee. En in 2020 had Wout gewonnen als hij eerder begon met sprinten, dus eigenlijk heeft Mathieu de Ronde nog geen enkele keer gewonnen.
Of 2022 toen hij wonderbenen had maar corona kreeg.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Wout nooit de Ronde wint, gaat die sprint van 2020 hem wel eeuwig achtervolgen, zeker omdat hij inmiddels wel weet hoe hij het had moeten doen..
Hij zit ook altijd wat krom voorovergebogen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zit Sammy ooit wel eens op een stoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |