Q36.5 en Tudor hebben aangekondigd in het zwart te gaan rijdenquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Iedereen zal met een rouwband moeten starten.
Heel erg hard gelachenquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:07 schreef Faraday01 het volgende:
De kanarieberg is vandaag een bedevaartsoord. Vlaanderen levert 24/7
https://www.hln.be/wielre(...)deruitging~a4a4fc84/
En zo ziet dat er uit. Lekker hoor in de bloedhitte een heel vest meezeulenquote:
Mathieu gaat uit respect voor Wout afstappen om 15:14. Het moment dat WOUT viel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:10 schreef Steven184 het volgende:
1. Kung
2. Matthews
3. Philipsen
Zou wel geniale reactie opleveren hier
1. Dries de Hondtquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:10 schreef Steven184 het volgende:
1. Kung
2. Matthews
3. Philipsen
Of Bettilol.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:10 schreef Steven184 het volgende:
1. Kung
2. Matthews
3. Philipsen
Type Bettiol ja.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:13 schreef Momo het volgende:
Ik heb een gevoel dat het Mathieu tegen de rest gaat worden en dat in die chaos dan een B/C renner weg gaat rijden en niemand dan gaat achtervolgen.
De grootste uitdager volgens onze Deense vriend.quote:
Die werd gisteren wel meermaals genoemd in Vive le Velo.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De grootste uitdager volgens onze Deense vriend.
Ik had nog wel gedacht dat iemand over Wellens zou beginnen.
Gisteren keurig laatste geworden!quote:
Patlef zijn trucjes werken niet meerquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gisteren keurig laatste geworden!
Korte wederopstanding.
Zijn grootste truc is niet langer in dienstquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Patlef zijn trucjes werken niet meer
Ik denk zomaar dat iedereen hier de splitsing tussen Wout van Aert en hoe de Belgische pers over van Aert (of Kopecky, of Evenemerckx) praat prima kan maken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat je ook van deze way over the top journalistiek vindt, ik gun van Aert dat hij Roubaix nog wint om zijn eerbetoon aan Goolaerts te maken!
1) Zet er vijf euro op;quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:10 schreef Steven184 het volgende:
1. Kung
2. Matthews
3. Philipsen
In 2022 deed Wout ook niet mee. En in 2020 had Wout gewonnen als hij eerder begon met sprinten, dus eigenlijk heeft Mathieu de Ronde nog geen enkele keer gewonnen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:38 schreef DeeBee het volgende:
Erg mooi, dit monument wordt maar half geteld als Mathieu wint!
2.5x de ronde gewonnen straks
Kan wel, maar als Mathieu goede benen heeft, dan is dit parcours eerlijk genoeg om iedereen eraf te rijden. De klimmetjes volgen elkaar in een behoorlijk rap tempo op.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:13 schreef Momo het volgende:
Ik heb een gevoel dat het Mathieu tegen de rest gaat worden en dat in die chaos dan een B/C renner weg gaat rijden en niemand dan gaat achtervolgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |