Wel een grote mond over de genomineerden als hij niet genomineerd is. Dan moeten ze zich niet zo aanstellen en het is maar een spelletje en hem boeit het toch ook niet.quote:
Ik ben het in basis met je eens, maar het ligt er natuurlijk aan wat voor iets er gaat gebeuren waarmee ze eraf kunnen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:14 schreef TheLuckyman het volgende:
Maar ze hebben dus moeten nomineren met de wetenschap dat Ashley genomineerd zou zijn. Dan is het toch raar dat er bij haar nu ook nog een vraagteken staat?
De andere genomineerde krijgen nu maar 1
Kans op een vrijstelling. Ashley heeft deze kans al gehad dmv een spel en de kans op een ticket om te shoppen (niet gelukt) en daar een vrijstelling te kopen als ze zou willen.
Ik zal wel Ashley fans over me heen krijgen, maar ik vind dat raar/niet helemaal eerlijk.
Ik denk dat er nog een spel komt voor de genomineerden waarbij ze zich vrij kunnen spelen. En daar heeft Ashley net zo veel recht op als de anderen. Normaal wordt er ook veel later genomineerd.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:14 schreef TheLuckyman het volgende:
Maar ze hebben dus moeten nomineren met de wetenschap dat Ashley genomineerd zou zijn. Dan is het toch raar dat er bij haar nu ook nog een vraagteken staat?
De andere genomineerde krijgen nu maar 1
Kans op een vrijstelling. Ashley heeft deze kans al gehad dmv een spel en de kans op een ticket om te shoppen (niet gelukt) en daar een vrijstelling te kopen als ze zou willen.
Ik zal wel Ashley fans over me heen krijgen, maar ik vind dat raar/niet helemaal eerlijk.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel een grote mond over de genomineerden als hij niet genomineerd is. Dan moeten ze zich niet zo aanstellen en het is maar een spelletje en hem boeit het toch ook niet.
Maar oh wee als hij zelf op de bank zit. Dan loopt hij over van zelfmedelijden.
Naar mijn mening voert Jimmy ook een beetje een act op, in de hoop zo medelijden bij de kijkers te creërenquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:14 schreef KinKiJan het volgende:
Tot zover 'volgende week ben ik weer vrolijk' ..
Het werkt wel. Hij bedelt al weken voor een vliegtuigje en ze hebben het eindelijk bij elkaar kunnen schooienquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Naar mijn mening voert Jimmy ook een beetje een act op, in de hoop zo medelijden bij de kijkers te creëren
Glenn had meer keus omdat hij de vrijstelling hadquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:20 schreef danilel het volgende:
is er verschil in stemmen geweest? ik hoor tom tegen glenn zeggen;
Tom; "Dus jullie mochten 2 mensen vrijstellen?"
Glen; "ja"
Tom; "wij mochten maar 1 iemand vrijstellen"
net op beeld toen deze oversprong van Alice die haar tanden ging poetsen naar buiten
Glenn (en Ty) kon uit 5 kiezen (hijzelf er niet bij) en Tom uit 4 (hijzelf er ook bij.)quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:20 schreef danilel het volgende:
is er verschil in stemmen geweest? ik hoor tom tegen glenn zeggen;
Tom; "Dus jullie mochten 2 mensen vrijstellen?"
Glen; "ja"
Tom; "wij mochten maar 1 iemand vrijstellen"
net op beeld toen deze oversprong van Alice die haar tanden ging poetsen naar buiten
Dat is toch ook apart? Zal ook voor Tyron gelden, dus zoveel verschil maakt het denk ik niet uit, maar tochquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Glenn had meer keus omdat hij de vrijstelling had
Tom moest 3 uit 4 nomineren, dus kiezen tussen Alice en Jim.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:24 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Dat is toch ook apart? Zal ook voor Tyron gelden, dus zoveel verschil maakt het denk ik niet uit, maar toch
Omdat ze meer keus hadden dan de anderen. Het ging geloof ik ook anders dan anders. Ze moesten iemand redden geloof ik. Waardoor de anderen automatisch genomineerd zouden worden. Dus Glenn en Ty moesten er 2 redden. BB wringt zich in rare bochten.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:24 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Dat is toch ook apart? Zal ook voor Tyron gelden, dus zoveel verschil maakt het denk ik niet uit, maar toch
Duidelijk. Maakt het iets beter te begrijpen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tom moest 3 uit 4 nomineren, dus kiezen tussen Alice en Jim.
Die beseft het waarschijnlijk pas over een paar uur..quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die beseft het waarschijnlijk pas over een paar uur..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Is Karen genomineerd dan? Is dat al zeker?quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die beseft het waarschijnlijk pas over een paar uur..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |