:popcornsmiley:quote:FVD-fractievoorzitter Thierry Baudet zou woensdag Jesse Klaver (GL-PvdA) hebben bedreigd na een debat. Dat schrijft Kamervoorzitter Martin Bosma in een Kamerbrief gericht aan Baudet. De FVD-leider moet donderdagochtend op gesprek komen bij Bosma om uitleg te geven.
Bosma wil de bedreigingen zo snel mogelijk met Baudet bespreken. Het gesprek zal daarom donderdagochtend plaatsvinden.
De Kamervoorzitter heeft de bedreigingen zelf niet gezien, maar anderen, onder wie Klaver zelf, hebben hem over het incident ingelicht. "De heer Klaver heeft daarbij aangegeven dat hij zich bedreigd voelt, en dat kan ik mij goed voorstellen", schrijft Bosma. De Kamervoorzitter noemt de woorden die Baudet heeft gebruikt "volstrekt onaanvaardbaar"
https://www.nu.nl/algemee(...)-fvder-op-matje.html
Mij wel eigenlijk. Ik vind het vaak maar een vervelend en bij vlagen gevaarlijk ventje maar had verwacht dat 'ie wel boven bedreigingen zou staan. Eerst maar eens afwachten wat er daadwerkelijk gezegd is, maar als Bosma ervan onder de indruk is dan zal 't wel niet niks zijnquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:31 schreef luxerobots het volgende:
Waarom verbaast me dit niet van Baudet?
Eerder dat dit het goed doet bij zijn volgers.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:41 schreef Leandra het volgende:
Zou Baudet gedacht hebben dat hij er met Bosma als voorzitter wel mee weg zou komen, of is hij zo ver heen dat hij zich überhaupt niet realiseert dat bedreigingen (zeker in de kamer) niet kunnen.
Lolquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:47 schreef thedeedster het volgende:
Als dit waar is, dan is die Baudet een echte kleuter. Gewoon normaal doen.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mij wel eigenlijk. Ik vind het vaak maar een vervelend en bij vlagen gevaarlijk ventje maar had verwacht dat 'ie wel boven bedreigingen zou staan. Eerst maar eens afwachten wat er daadwerkelijk gezegd is, maar als Bosma ervan onder de indruk is dan zal 't wel niet niks zijn
Verbaasd mij allerminst dat jij dit zegt ouwe communist van mequote:Op woensdag 27 maart 2024 20:33 schreef Fok-it het volgende:
Tsja, kamerleden zijn toch redelijk onschendbaar en met zo'n club als Forum kan je verwachten dat de grenzen dan opgezocht, en overschreden, worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |