Hey, boefje.quote:
Ik heb een nieuw treintje gekocht.quote:
alweer ?quote:Op woensdag 27 maart 2024 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw treintje gekocht.
Pics dan!@quote:Op woensdag 27 maart 2024 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw treintje gekocht.
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2024 00:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Pics dan!@
En zag eerder vanavond deze:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan dit lied. Laatste shot rijdt een treintje een tunnel in!@quote:Op woensdag 27 maart 2024 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Nederlands treinbaantje maar dan kleine schaal. Even verzinnen hoe ik hen in een salontafel ga bouwen voor in de woonkamer.
Je bent zelluf oude meuk.quote:
Vaak is oude meuk mooier en plus solidquote:Op woensdag 27 maart 2024 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent zelluf oude meuk.![]()
![]()
Het is iid niet nieuw en in weze een vreemde schaal maar ik kon hem niet voorbij laten schieten.
Wanneer stop je nu eens met dat kinderachtige gedrag Sly.. ?quote:Op woensdag 27 maart 2024 00:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit lied. Laatste shot rijdt een treintje een tunnel in!@
Zou het een metafoor wezuh?
Ga naar je nest, zuurpruim.quote:Op woensdag 27 maart 2024 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer stop je nu eens met dat kinderachtige gedrag Sly.. ?
Ja ik weet dat je een liefhebber bentquote:Op woensdag 27 maart 2024 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent zelluf oude meuk.![]()
![]()
Het is iid niet nieuw en in weze een vreemde schaal maar ik kon hem niet voorbij laten schieten.
Het is ook omdat het een Nederlandse trein is anders had ik hem niet gekocht,quote:Op woensdag 27 maart 2024 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je een liefhebber bent
En zijn treintje.quote:
Coolquote:Op woensdag 27 maart 2024 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
Iig wel een lang weekend voor de boeg.
Ik heb zaterdag al het eerste Paasontbijtquote:
En dat is ook echt leuk om te gaan kijkenquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:44 schreef StevenHyde het volgende:
Ronde van Vlaanderen zondag. YESSss.
Dat is idd lekker vroegquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag al het eerste Paasontbijt![]()
Eitjesquote:
Die mogen er wel een paar houdenquote:
een vierkantje?quote:
Het nummer zelf zit ook wel snor.quote:
Gezondheidquote:
Hij krijgt kapsones .... heb wel eens een andere van hem gezienquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:11 schreef pullup het volgende:
Ok die mag er ook een voor mij maken![]()
[ x ]
![]()
Zag er onder in die thread ook een identieke verschijnen inderdaadquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij krijgt kapsones .... heb wel eens een andere van hem gezien
Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasitquote:
Klopt .. de eerste keer was ok, ik rende er achteraan en sloeg m op de heupen ..., maar ik verloor wel een lens op een vol plein , maar wonderbaarlijk iemand die hm had gevonden toen de stier van het plein verdween. dus ik ff terug naar mn hotelkamertje om de hoek .. ff schoonmaken en opnieuw in doen ... en doorgaan ... 2e keer was de laatste keer in een volle Arena als slotstuk van de namiddag ...quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar jij hebt met een stier gevochten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgenquote:
Raven en van de kraaienfamilie mogen vakerquote:
Zal morgen eens kijkenquote:Op donderdag 28 maart 2024 06:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Raven en van de kraaienfamilie mogen vaker
Zwart is alle kleuren samen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 06:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal morgen eens kijken![]()
Moet zeggen dat die kleurige beestjes rapper te vinden zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Haha schattigquote:Op donderdag 28 maart 2024 07:13 schreef pullup het volgende:
Ben er toch maar vandoor![]()
[ afbeelding ]
Ja het begon zo goed daarnetquote:
Ja dat vrij zijn op Goede Vrijdag was lang geleden misschien nog gewoon maar tegenwoordig echt niet meerquote:
Ik kan het me niet heugen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat vrij zijn op Goede Vrijdag was lang geleden misschien nog gewoon maar tegenwoordig echt niet meer
Ik heb ze bij een boer langs de weg gekochtquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zijn ze donderdags in de aanbieding..
Dat kanquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze bij een boer langs de weg gekocht
Hier hebben ze een automaat, dus gewoon betalen met pin en je deurtje gaat openquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Eindje verderop hier is ook een boer die ze verkoopt .. maar nooit wezen vragen
OK, maar deze ligt naast de begraafplaats dus ik hoef ze nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Hier hebben ze een automaat, dus gewoon betalen met pin en je deurtje gaat open
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, maar deze ligt naast de begraafplaats dus ik hoef ze niet
Ik heb Foe Yong Haiquote:
Best lekker weer eensquote:
Mooie opnamen weerquote:
Heuyquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ja echt jammerquote:
Hey Chanelquote:
Weer? Al een tijdje maar juist dit weekend nog iets meer..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:15 schreef pullup het volgende:
Het is beroerd weer bij al die processies geloof ik Chufi
Spanje krijgt eindelijk weer een zooi regen
Zo wordt de processie een lijdensweg. Dat is wel passend.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer? Al een tijdje maar juist dit weekend nog iets meer..
Op sommige plekken bleven ze gewoon binnen..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo wordt de processie een lijdensweg. Dat is wel passend.
Morgen naar Cuijk voor een paar dagen .. lekker chillen en wijnen bij en met mijn mamsquote:
Ik zie alleen maar wat Euro hockey wedstrijden ...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:11 schreef pullup het volgende:
Een boel hockey te zien voor Marc denk ik dit weekeinde
Ik ook, maar wel veelquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar wat Euro hockey wedstrijden ...
Hij is nog steeds goed bezigquote:
De meeste van zn live sessie zijn gaafquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:58 schreef Puzzie het volgende:
Tering vette beelden .. poehhh![]()
thnx @:chufi
Ja prachtig!!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:39 schreef chufi het volgende:
[..]
De meeste van zn live sessie zijn gaaf
quote:
Kan goed sneeuwen in Spanje idd.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:40 schreef pullup het volgende:
[..]Damned, maar komt toch vaker voor daar
deze eeuw toch al een keer meende ik gehoord te hebbenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:49 schreef pullup het volgende:
Zelfs in Sevilla gaan de puntmuts optochtjes vandaag niet door wegens slecht weer. Dat zal niet vaak voorkomen
Dit was nabij Madridquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan goed sneeuwen in Spanje idd.
Meer in het noorden en in de Pyreneeën uiteraard.
Zag dat de laatste keer 13 jaar geleden was ja. Dat valt nog mee, toen ik er vorig jaar was was het 26/27 gradenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
deze eeuw toch al een keer meende ik gehoord te hebben
Ja Spanje is groot met een landklimaatquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:08 schreef aloa het volgende:
Aan de middellandse zeekust werd het nog 25+.
Witte Vrijdag, zwarte donderdag. Mag dat nog wel zo heten?quote:
waarom niet /quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Witte Vrijdag, zwarte donderdag. Mag dat nog wel zo heten?
Het is toch gewoon witte donderdag?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw ja het was andersom.quote:
Ik weet het ook alleen maar omdat ik vorig jaar die optochten ben meegelopen hahaquote:
Witte donderdag was het laatste avondmaal en werd Jezus verraden. Goede vrijdag was de kruisiging en pasen was zijn opstanding meen ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet het ook alleen maar omdat ik vorig jaar die optochten ben meegelopen haha
Maily heeft ze af en toe niet op een rijtje maar dat is helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:39 schreef chufi het volgende:
Witte vrijdag kwam van Maily net vanwege sneeuw
Ik postte sneeuw uit Spanje van vandaagquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maily heeft ze af en toe niet op een rijtje maar dat is helemaal niet erg.
Stuk of 5 doden daar door die storm.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik postte sneeuw uit Spanje van vandaag
Ik heb liever jamón uit Spanje.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik postte sneeuw uit Spanje van vandaag
Ja dat ook nog eensquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stuk of 5 doden daar door die storm.
Avond kerel.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stuk of 5 doden daar door die storm.
quote:
Jij ook al hier? Mag ik uw uitnodiging zien?quote:
Halloquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij ook al hier? Mag ik uw uitnodiging zien?
Dat gaat het worden morgenquote:
Lekker, hier wordt het morgen een tomatensoep met een kipwrapje.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gaat het worden morgenNu al zin in
Idd.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Paar uur van tevoren al maken
Dat is inderdaad het lekkerstquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Paar uur van tevoren al maken
Zegt me niets maar ik hoef denk ik niet meer te vragen waar hij over gaatquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit ondertussen een wat vage film te kijken
Molli and Max in the Future
Leave witte vrijdag en zwarte donderdag alonequote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:39 schreef chufi het volgende:
Witte vrijdag kwam van Maily net vanwege sneeuw
Zo heerlijk; wat niet deert wat niet weetquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maily heeft ze af en toe niet op een rijtje maar dat is helemaal niet erg.
En liefde, het gaat ook over liefdequote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Zegt me niets maar ik hoef denk ik niet meer te vragen waar hij over gaat
Ahum.....what else is new?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En liefde, het gaat ook over liefde
Verder.. kan ik er onmogelijk iets \zinnigs over zeggen
Dat woord zei mijn moeder ook vaak.quote:
Dat roept vragen op waar ik het antwoord niet van wil wetenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat woord zei mijn moeder ook vaak.
Niet tegen mij natuurlijk
Dat komt mij mooi uit.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat roept vragen op waar ik het antwoord niet van wil weten
En morgen een Stille Zaterdag zeker?quote:
Een dag van rouw naar wat ik heb begrepen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Google is soms best lomp
[ afbeelding ]
Peace Love
3. Ambient modern
Paard naar C3.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:58 schreef Treehut362 het volgende:
Wordle 1.014 6/6
⬛🟨🟩⬛⬛
🟨⬛🟨⬛⬛
🟩🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Phewquote:
* SBE zet parkiet in.quote:
quote:
Hockey ging wel goed vandaag toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sterke zet, ik moet hulp gaan zoeken dan
Voor deze keer laat ze je winnen omdat het weekend is.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sterke zet, ik moet hulp gaan zoeken dan
Ik heb toevallig net uitslagen gezien, maar verder weet ik het nietquote:
Nee joh, deze meesterlijke zet van jou laat je ook de overwinning verdienenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor deze keer laat ze je winnen omdat het weekend is.
Mijn parkiet waardeert je sportiviteit.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, deze meesterlijke zet van jou laat je ook de overwinning verdienen
Die is al20 jaar oud ofzo.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
Is er eigenlijk al een fok! bangalijst
Wel een beetje elegant, of zo'n lompe?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hier een zwaan in de gracht die elke dag vroeg in de ochtend de KLM reclame oefent
Gewoon een zwaan , zo'n groot wit ding met vleugels die over het water gaat rennen om op te stijgen , maar dan toch weigert .... omdat zn familie hier zit en hij eigenlijk nergens heen hoeftquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel een beetje elegant, of zo'n lompe?
Ook die heb je in lompe versies.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een zwaan , zo'n groot wit ding met vleugels die over het water gaat rennen om op te stijgen , maar dan toch weigert .... omdat zn familie hier zit en hij eigenlijk nergens heen hoeft
Misschien ook wel ... dat mis ik altijd zo vroegquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook die heb je in lompe versies.
Maar dat ie niet even lekker gewoon een rondje gaat vliegen ofzo
Vragen of ie de volgende keer het wat later wil doen zodat je kan kijken?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien ook wel ... dat mis ik altijd zo vroeg
Als je zoekt op wie doet wie ofzo dan is hij nog wel te vinden. Iig een hele spinnenwebkaart.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel een beetje elegant, of zo'n lompe?
ff kan fluiten naar hierboven ... Hey Chufi ik ga zo opstijgen ...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vragen of ie de volgende keer het wat later wil doen zodat je kan kijken?
Ken hem, weet dat die niet compleet wasquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zoekt op wie doet wie ofzo dan is hij nog wel te vinden. Iig een hele spinnenwebkaart.
We kennen hem dus zijn we officieel oud.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken hem, weet dat die niet compleet was
Bejaard bijnaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We kennen hem dus zijn we officieel oud.
Jij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door chufi op 29-03-2024 23:26:45 ]
Al zou je, ik zie echt niet in waarom je dat zou laten weten.quote:
Daaromquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al zou je, ik zie echt niet in waarom je dat zou laten weten.
Je kan ook beter zeggen dat je een badeend bent, met treintjes speelt en een killerparkiet hebt.quote:
Dan heb je geen last van foksters?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ook beter zeggen dat je een badeend bent, met treintjes speelt en een killerparkiet hebt.
Gelukkig niet.quote:
Ja dan heeft het geen zin meerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
En ik heb al een Fok vriendinnetje dus ze zouden toch pech hebben.
Jij bent nog beschikbaar en ook een toffe kerel. Ik stuur ze wel naar jou toe.quote:
is goed ...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent nog beschikbaar en ook een toffe kerel. Ik stuur ze wel naar jou toe.
Droogkloot.quote:
Over 2 uurtjes pasquote:
Lekker koesequote:Op zaterdag 30 maart 2024 05:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan kruip ik nog even onder de wol
5 seconden en je had er 5 gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |