Hey, boefje.quote:
Ik heb een nieuw treintje gekocht.quote:
alweer ?quote:Op woensdag 27 maart 2024 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw treintje gekocht.
Pics dan!@quote:Op woensdag 27 maart 2024 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw treintje gekocht.
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2024 00:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Pics dan!@
En zag eerder vanavond deze:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan dit lied. Laatste shot rijdt een treintje een tunnel in!@quote:Op woensdag 27 maart 2024 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Nederlands treinbaantje maar dan kleine schaal. Even verzinnen hoe ik hen in een salontafel ga bouwen voor in de woonkamer.
Je bent zelluf oude meuk.quote:
Vaak is oude meuk mooier en plus solidquote:Op woensdag 27 maart 2024 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent zelluf oude meuk.![]()
![]()
Het is iid niet nieuw en in weze een vreemde schaal maar ik kon hem niet voorbij laten schieten.
Wanneer stop je nu eens met dat kinderachtige gedrag Sly.. ?quote:Op woensdag 27 maart 2024 00:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit lied. Laatste shot rijdt een treintje een tunnel in!@
Zou het een metafoor wezuh?
Ga naar je nest, zuurpruim.quote:Op woensdag 27 maart 2024 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer stop je nu eens met dat kinderachtige gedrag Sly.. ?
Ja ik weet dat je een liefhebber bentquote:Op woensdag 27 maart 2024 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent zelluf oude meuk.![]()
![]()
Het is iid niet nieuw en in weze een vreemde schaal maar ik kon hem niet voorbij laten schieten.
Het is ook omdat het een Nederlandse trein is anders had ik hem niet gekocht,quote:Op woensdag 27 maart 2024 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je een liefhebber bent
En zijn treintje.quote:
Coolquote:Op woensdag 27 maart 2024 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
Iig wel een lang weekend voor de boeg.
Ik heb zaterdag al het eerste Paasontbijtquote:
En dat is ook echt leuk om te gaan kijkenquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:44 schreef StevenHyde het volgende:
Ronde van Vlaanderen zondag. YESSss.
Dat is idd lekker vroegquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag al het eerste Paasontbijt![]()
Eitjesquote:
Die mogen er wel een paar houdenquote:
een vierkantje?quote:
Het nummer zelf zit ook wel snor.quote:
Gezondheidquote:
Hij krijgt kapsones .... heb wel eens een andere van hem gezienquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:11 schreef pullup het volgende:
Ok die mag er ook een voor mij maken![]()
[ x ]
![]()
Zag er onder in die thread ook een identieke verschijnen inderdaadquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij krijgt kapsones .... heb wel eens een andere van hem gezien
Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasitquote:
Klopt .. de eerste keer was ok, ik rende er achteraan en sloeg m op de heupen ..., maar ik verloor wel een lens op een vol plein , maar wonderbaarlijk iemand die hm had gevonden toen de stier van het plein verdween. dus ik ff terug naar mn hotelkamertje om de hoek .. ff schoonmaken en opnieuw in doen ... en doorgaan ... 2e keer was de laatste keer in een volle Arena als slotstuk van de namiddag ...quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar jij hebt met een stier gevochten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgenquote:
Raven en van de kraaienfamilie mogen vakerquote:
Zal morgen eens kijkenquote:Op donderdag 28 maart 2024 06:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Raven en van de kraaienfamilie mogen vaker
Zwart is alle kleuren samen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 06:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal morgen eens kijken![]()
Moet zeggen dat die kleurige beestjes rapper te vinden zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Haha schattigquote:Op donderdag 28 maart 2024 07:13 schreef pullup het volgende:
Ben er toch maar vandoor![]()
[ afbeelding ]
Ja het begon zo goed daarnetquote:
Ja dat vrij zijn op Goede Vrijdag was lang geleden misschien nog gewoon maar tegenwoordig echt niet meerquote:
Ik kan het me niet heugen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat vrij zijn op Goede Vrijdag was lang geleden misschien nog gewoon maar tegenwoordig echt niet meer
Ik heb ze bij een boer langs de weg gekochtquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zijn ze donderdags in de aanbieding..
Dat kanquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze bij een boer langs de weg gekocht
Hier hebben ze een automaat, dus gewoon betalen met pin en je deurtje gaat openquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Eindje verderop hier is ook een boer die ze verkoopt .. maar nooit wezen vragen
OK, maar deze ligt naast de begraafplaats dus ik hoef ze nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Hier hebben ze een automaat, dus gewoon betalen met pin en je deurtje gaat open
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, maar deze ligt naast de begraafplaats dus ik hoef ze niet
Ik heb Foe Yong Haiquote:
Best lekker weer eensquote:
Mooie opnamen weerquote:
Heuyquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |