Lijkt me wel, gáán met die sprinklers!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu Joost als laatste gaat, ga 1 van de props/podium in de fik?
Maar boeit niet heel erg eigenlijk, toch? Er twijfelt denk ik niemand aan dat Joost de finale haalt, vanaf welke plek dan ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja statistisch gezien is de laatste plek beste in semi
Aran kan goede muziek niet waarderenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:47 schreef Greys het volgende:
Aran vindt weer eens iets absurdistisch..
[ x ]
Ik zie Gover er wel voor aan dit zo bedacht te hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:45 schreef Greys het volgende:
Laatste startpositie![]()
Maar nog even over de Duolingo actie. Zou wel briljant zijn als er morgen ofzo nog een foto van een bus in Polen komt en hij dan de fish en chips en paella uit z'n lyrics ook met Duo-uil nog meepakt en toch nog heel laat wordt aangekondigd op die preparties in Londen en Madrid he? Dat dat allemaal al gepland en geregeld was. Dat zou me weer een goede marketing zijn zeg.
Baby Lasagna vond ie ook al zoiets geloof ik. Alles dat niet in z'n standaard straatje past is absurdistisch.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Aran kan goede muziek niet waarderen
Misschien moet hij gewoon naar een Coldplayconcert gaan. Lekker veiligquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Baby Lasagna vond ie ook al zoiets geloof ik. Alles dat niet in z'n standaard straatje past is absurdistisch.
Nee, maar hoe beter je scoort in de semi, des te gunstiger meestal je positie in de finale. En hoe later hoe beter in de semi.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar boeit niet heel erg eigenlijk, toch? Er twijfelt denk ik niemand aan dat Joost de finale haalt, vanaf welke plek dan ook.
Ik denk echt Joost zelf. Marketing King.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie Gover er wel voor aan dit zo bedacht te hebben eigenlijk
Bij Domien Verschuren zei hij dat hij van te voren niet eens wist wat dit wasquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:56 schreef Momo het volgende:
Bookies zijn trouwens wel echt een ding waar Joost mee bezig is he?
Denemarken vindt hij vast prachtigquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Baby Lasagna vond ie ook al zoiets geloof ik. Alles dat niet in z'n standaard straatje past is absurdistisch.
Misschien weet hij niet wat het woord "absurdistisch" betekent. Joost's muziek is bv. wel ten dele absurdistisch, maar niet omdat het raar klinkt.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is inderdaad nog maar afwachten hoe het straks gaat uitpakken. We (en niet alleen wij) zitten vol op de hypetrain, maar hij moet zich nog maar bewijzen straks in Malmö.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar hoe beter je scoort in de semi, des te gunstiger meestal je positie in de finale. En hoe later hoe beter in de semi.
Al is dat ook wel meteen het enige addertje, want als Joost nu ‘maar’ 4e ofzo wordt, maken we goede kans op iets van de 6e startpositie in de finale.
Dat bordje was mij ook nog niet opgevallenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk echt Joost zelf. Marketing King.
Kijk trouwens nog eens naar het bordje.zie nu pas dat hij in Berlijn wijst naar Warschau(er). Briljant allemaal weer dit.
[ x ]
Ik weet het niet wat het is, maar Aran lijkt dit jaar zo ongeveer alles dat geen ballad of girliebop is absurdistisch te vinden. Bizar en absurd en hardrock:quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Misschien weet hij niet wat het woord "absurdistisch" betekent. Joost's muziek is bv. wel ten dele absurdistisch, maar niet omdat het raar klinkt.
Meent hij dat nou echt of is het voor de bühne vraag ik me dan af. Of denkt hij dat zijn publiek vooral uit mensen bestaan die alleen maar de hele dag naar sky radio luisteren en dit absoluut een onbegrijpelijk gekke bijdrage gaan vinden. Of weet hij niet wat absurdistisch inhoudt.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:47 schreef Greys het volgende:
Aran vindt weer eens iets absurdistisch..
[ x ]
Nee voor Joost niet. Maar het zou wel verschil tussen maken tussen plek 8 of plek 12 in de halve finale voor sommige landen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar boeit niet heel erg eigenlijk, toch? Er twijfelt denk ik niemand aan dat Joost de finale haalt, vanaf welke plek dan ook.
"In alles bizar"... deze man heeft echt geen smaak, en geen kennis van muziek. Het is zelfs behoorlijk tam, zeker als je het een hardrocknummer noemt (wat het niet echt is).quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het niet wat het is, maar Aran lijkt dit jaar zo ongeveer alles dat geen ballad of girliebop is absurdistisch te vinden. Bizar en absurd en hardrock:
[ x ]
En dan nog hè... Als je opeens een 90's gabberplaat tijdens een hardrockconcert zou draaien, zou het juist enorm opvallenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het niet wat het is, maar Aran lijkt dit jaar zo ongeveer alles dat geen ballad of girliebop is absurdistisch te vinden. Bizar en absurd en hardrock:
[ x ]
Misschien moet Aran eens keer naar Into the Grave dat is pas hardrock aka metalquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
"In alles bizar"... deze man heeft echt geen smaak, en geen kennis van muziek. Het is zelfs behoorlijk tam, zeker als je het een hardrocknummer noemt (wat het niet echt is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |