Is Joost de mol?!?quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:59 schreef Greys het volgende:
Ho stop niemand de deur uit.
Joost heeft een héél korte instastory gepost net met als muziek 'Angelic Choir'.
Diezelfde muziek vind ik net in een filmpje van de St. Stephens Cathedral Vienna....
Toeval?
Da's te ver, die benen doet 'ie wel het laatste stukkie.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:08 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik mis wel de benen hierin, maar zou mij niets verbazen
Het feit dat jij met jouw user name hier nu komt posten zegt mij genoeg over dat we op het goede spoor zitten naar Wenen. NIETS IS TOEVALLIG, WIENERSCHNITZEL! 🕵️quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:34 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dat trauma van tijgerpakken, krumpers en plinths is gewoon nog niet over bij mij.![]()
Ik geloof pas dat we een vette staging hebben als ik het zie.
Terwijl ik aan de andere kant ook echt geloof dat het tof wordt. Hou op met me.![]()
Die is gewoon zijn lied aan het nareizenquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:59 schreef Greys het volgende:
Joost heeft een héél korte instastory gepost net met als muziek 'Angelic Choir'.
Diezelfde muziek vind ik net in een filmpje van de St. Stephens Cathedral Vienna....
Toeval?
Ze scoorden wel ergensquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:23 schreef TheVulture het volgende:
De laatste die zo door Europa reisden en dachten te scoren waren trouwens de dames van Treble, dat was een doorslaand succes
Door slaan deden ze zekerquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:23 schreef TheVulture het volgende:
De laatste die zo door Europa reisden en dachten te scoren waren trouwens de dames van Treble, dat was een doorslaand succes
Deze Spätkauf speelt een rol in de video van Wachtmuziek. Is gewoon in Berlijnquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:05 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Dit zijn Taylor Swift praktijken
Meteen even opgezocht wat een Spatkauf is, een 24uur mini supermarktje lijkt het.
Maar ik denk nog steeds dat ze dat ene puntje uit IJsland te danken hebben aan die ha(r)telijke ontmoeting met Silvia Night in de IJslandse versie van Koffietijd 😅quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:23 schreef TheVulture het volgende:
Serieus?quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Kroatie, ik zou graag zien dat ze het goed doen nu eens een keer maar de Track Record is waardeloos. De Head of Delegation is zelf in zijn ego gekrenkt dat dit nu zo populair is terwijl het zelf in eerste instantie niet geselecteerd was überhaupt voor de selectieshow. Als Kroatie het goed wil doen moet het echt van Baby Lasagna zelf komen.
Vandaar ook de laatste startpositie, aldus ESC Tom.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:20 schreef Greys het volgende:
In Malmö weten ze al wat De Troef is natuurlijk. Oehhhhh.
Zwitserland is ook een nummer dat je vaker moet horen. Maar daar krijg je op het ESF geen kans voor. Op het eerste gehoor is het idd te chaotisch en te druk.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:58 schreef Nexum het volgende:
Ja Zwitserland is echt momentum aan het verliezen. Ik denk dat mensen nu ook wel doorhebben dat dat echt veel te chaotisch is om door genoeg mensen omarmt te worden
Het lijkt Wie is de Mol? wel!quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:59 schreef Greys het volgende:
Toeval?
Ik heb daar dus nog nooit een seizoen van gezien. Misschien maar beter ook, voor iedereen.quote:
Wie is Elke Tiel?quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:22 schreef Greys het volgende:
Aran gaat z'n expertlicht weer even laten schijnen.
(Samya!)
[ x ]
quote:
Klein stukje uit AD gekopieerd.quote:Nederlandse schreef mee aan Cypriotisch lied songfestival: ‘Europapa is gaaf, maar ik ben voor eigen werk’
Het liedje dat Cyprus in mei naar het Eurovisie Songfestival stuurt, is voor de helft van Nederlandse makelij. Voormalig proftennisster Elke Tiel (28) schreef het opzwepende poplied samen met de Griek Dimitris Kontopoulos, die al vaker Eurovisie-songs afleverde.
quote:
Ik zie een patroon...quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Medeschrijfster ook aan deze parel:
Wie weet heeft ie geleerd de laatste tijd om dat net eens ietsje minder te doen. 🤞🏼quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:41 schreef Momo het volgende:
Aran gaat even vertellen hoe absurd alle acts zijn dit jaar, behalve Joost natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |