Nou er zijn vele dekbedovertrekken de revue gepasseerd en ook allemaal geretourneerd omdat ze niet fijn waren/lelijk waren etc.quote:
ik vind het gewoon raar dat je er maar 1 hebt.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:27 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou er zijn vele dekbedovertrekken de revue gepasseerd en ook allemaal geretourneerd omdat ze niet fijn waren/lelijk waren etc.
Maar waarom is dat apart?
Ik was ze iedere zaterdagochtend en dan is ie in de avond weer droog hoor.
Omdat?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:28 schreef Karina het volgende:
[..]
ik vind het gewoon raar dat je er maar 1 hebt.
Katoensatijn ja, van Yumekoquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:24 schreef Viesdik het volgende:
Je moet goed dekbedovertrek hebben. Katoensatijn, het liefst van Egyptisch katoen, met een draaddichtheid van minimaal 300. Dan slaap je al voordat je geacht wordt andere activiteiten te verrichten in bed.
Ik wil de dekbedovertrekken van Jysk wel eens proberen.
Anders moet je voor echte kwaliteit eens bij bijenkorf kijken. Topmerken zijn o.a. Gant, Missoni, Frette, Ralph Lauren.
Maar Hema heeft ook zeer goed dekbedovertrek, katoensatijn hotel
Ik gebruik er ook maar 1, zondagmorgen in de was en in de avond weer op bed.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:28 schreef Karina het volgende:
[..]
ik vind het gewoon raar dat je er maar 1 hebt.
Hebben die van lidl ook drukknoopjes?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:28 schreef Ama het volgende:
Toevallig kan ik ze allebei op de foto zetten. Ik had er nog 1 maar die heb ik gisteren weggegooid.
[ afbeelding ]
Die op het droogrek is eigenlijk ook aan vervanging toe. Zelf vind ik dekbedovertrekken van de Lidl best fijn.
Die met de flamengo'squote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:28 schreef Ama het volgende:
Toevallig kan ik ze allebei op de foto zetten. Ik had er nog 1 maar die heb ik gisteren weggegooid.
[ afbeelding ]
Die op het droogrek is eigenlijk ook aan vervanging toe. Zelf vind ik dekbedovertrekken van de Lidl best fijn.
Jazekerquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hebben die van lidl ook drukknoopjes?
Ik zie solo daar in de hoekquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:28 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Dat staat er niet.quote:Op woensdag 27 maart 2024 06:36 schreef roos94 het volgende:
Op hema praten ze bij bijna elk dekbedovertrek over "handige lusjes als instopstrook" wtf is dat
Waarom zo gigantisch groot?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:11 schreef valentijn101 het volgende:
Ik heb 2 katoenen en 1 flanellen van Smulderstextiel. En ik heb er 2 van fleece van de lidl. Dat is geweldig in de winter. (verder nog niet echt winkels gevonden die een overtrek voor een dekbed van 260 X240 hebben, goede tips zijn welkom)![]()
240/260 is ook de enige maat die ik hebquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waarom zo gigantisch groot?![]()
Heb zelf 200X200 en voor de Teckel 140X200.
In de winter flanel, zomer gewoon katoen. Alles bij Le Marin gekocht.
Mijn bed is maar 1m40 breed dus 200X200 is groot zatquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
240/260 is ook de enige maat die ik heb![]()
Je gaat toch niet in een mini bedje liggen of met een dekbed wat niet eens over de rand van het bed valt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |