Paprika is voor over de kip zeggen Jimmy en Randy.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:44 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben ze nu ook paprika apart gehouden?
Denk niet de kip op de pizza komt of wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:40 schreef Joyce-43 het volgende:
dat koken/bakken is dat voor op de pizza?
paprika zit door de kip in de pan maar ja je gooit toch ook losse paprika op de pizzaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Paprika is voor over de kip zeggen Jimmy en Randy.
dat was wel de bedoeling tochquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk niet de kip op de pizza komt of wel.
Ze zullen wel een wat parika over houden voor diegene die geen kip willen....en anders halen ze de kip uit de saus en dan hebben ze ook saus voor de geen kip eters.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
paprika zit door de kip in de pan maar ja je gooit toch ook losse paprika op de pizza
Geloof het welquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk niet de kip op de pizza komt of wel.
nee hoor..lekker laten zitten..dit is haar karakter. En mss gaat ze eruit zaterdag. ligt eraan wie nr 3 wordt.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:52 schreef Cupfighter het volgende:
Kunnen er mensen in witte jassen Ashley eruit halen, finaal doorgedraaid is ze
zou ze nog haar nominatie kunnen kwijtraken?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:57 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee hoor..lekker laten zitten..dit is haar karakter. En mss gaat ze eruit zaterdag. ligt eraan wie nr 3 wordt.
weet ik niet, mss heeft bb nog wat in de planning.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:02 schreef Adat231 het volgende:
[..]
zou ze nog haar nominatie kunnen kwijtraken?
Ze zou een vrijstelling kunnen (laten) kopen in de BB-Shopquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:02 schreef Adat231 het volgende:
[..]
zou ze nog haar nominatie kunnen kwijtraken?
Laten??quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ze zou een vrijstelling kunnen (laten) kopen in de BB-Shop
Ja door degene die naar de winkel gaat (Karen bv)quote:
persoonlijk zou ik niet zo snel op iemand stemmen die een vrijstelling koopt. ook al is het een favo,quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee was geen vrijstelling toch? Een nominatie afkoopdinges dacht ik. Dan ben je op dat moment niet meer genomineerd (maar kan dat later wel weer wordenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dus je geeft je zelf een extra risico en haalt voor een ander geld van de pot af. Want er moeten toch 3 op de bank....zullen misschien best wel mensen het haar niet in dank afnemen en op haar gaan stemmen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja door degene die naar de winkel gaat (Karen bv)
Dat mocht toch ook voor iemand anders gekocht worden dacht ik
Klopt vrijstelling was persoonlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee was geen vrijstelling toch? Een nominatie afkoopdinges dacht ik. Dan ben je op dat moment niet meer genomineerd (maar kan dat later wel weer worden)
Oh dat zou ook kunnen inderdaad, er was iig een van die tickets die je ook voor een ander mocht kopenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee was geen vrijstelling toch? Een nominatie afkoopdinges dacht ik. Dan ben je op dat moment niet meer genomineerd (maar kan dat later wel weer worden)
dat zou zonde zijn... als ze je erop willen sta je er zo weer op. en dan zeker omdat je geld uit de pot pakt.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Even gister terug gekekenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar diegene loopt het risico om dan op de bank te komen. Zie glenn er wel voor aan.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt vrijstelling was persoonlijk
Iemand kan haar nominatie wel afkopen
Ik zie Ka die zo kopenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Even gister terug gekeken
Extra stem 1250
Vrijstelling = ticket naar halve finale zei BB 3000
Nominatie afkopen 1500 euro - die kun je ook aan iemand anders geven
[ afbeelding ]
Glenn niet denk ikquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar diegene loopt het risico om dan op de bank te komen. Zie glenn er wel voor aan.
Maar ze heeft nu wel heel veel gehuild en denk dat hij daar heel gevoelig voor is.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Glenn niet denk ik
Die was in de gun week ook vrij sober
Klopt hij is wel zo’n man die niet tegen huilende vrouwen kanquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar ze heeft nu wel heel veel gehuild en denk dat hij daar heel gevoelig voor is.
Misschien door het zonlicht.....leuk hoor dat mooie donkere rood. Een zeldzaamheid en dan met sproetjes.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:18 schreef greysbones het volgende:
Ty’s haar lijkt steeds roder te worden
Die koffie heeft ze van Glenn gekregen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ze geen koffie had genomen had ze ze ook gehad.....
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:38 schreef Cupfighter het volgende:
Speciaal liedje voor Ashley
Huilen is voor jou te laat
Karen en Ash op de bank samen met Ty dan Ty als eerste redden maar zal wel niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:30 schreef ledn81 het volgende:
Damage control buiten beeld in het groene hok.
In de rest van het huis is de vrede terug en wordt er gelachen en spelletjes gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |