ja dat is ook raar. Maar in mijn beleving is de vertrouwensbasis voor een relatie allang kapot voordat je bij het stadium "mobiel checken" aankomt. Niet?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:35 schreef Crack_ het volgende:
Bij de mensen waar ik de neiging had om de mobiel te checken was het ALTIJD terecht. Ik vind de drang om te liegen eerder raar dan iemand die doorheeft dat iemand liegt maar het zelf moet gaan checken want de ander gaat toch never nooit eerlijk zijn.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
seksueel misbruik van gedrogeerd persoon (ik hahatjes)
dat is echt heel raar
Ja dat is het ook, maar ik kan me ook voorstellen dat als er wat wantrouwen is daarover en het checken dat mogelijk kan oplossen en laten zien dat er niks is dat dat dan ook kan helpen voor in de toekomst ipv met die wantrouwen blijven zitten.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is ook raar. Maar in mijn beleving is de vertrouwensbasis voor een relatie allang kapot voordat je bij het stadium "mobiel checken" aankomt. Niet?Maar goed, wat weet ik er ook van
Euhmmmmmquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:31 schreef Crack_ het volgende:
ik vertrouwde die gast niet, had al weinig goede ervaringen met mobielgebruik en vertrouwen enja, had al gezegd 'ik ga waarschijnlijk ooit in je mobiel kijken'. Dat vond ie zelfs geen probleem (dat vond ik positief) maar uh ja, dat was het dus wel. Stond nog veel meer rare shit op. Maar écht raar
Dit viel daarmee bijna in het niet
lol jaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
wtf jij hebt echt hele leuke vriendjes gehad he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neuh, al had ik dat gewild dan kon ik er niks mee denk ikquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
wauw, heb je nog wat met die info gedaan?ahhh op die manierquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, het is ook niet zo dat ik er jarenlang dag in dag uit mee bezig was hoor, meer periodes met finetunen en yolo'en. Maar ik weet wel dat ik niet kan vertrouwen op m'n eigen hongergevoel.
en ja, ik ook niet. Kan wel vertrouwen op wat ik weet. En uit onderzoek blijkt dat mensen dat over het algemeen niet zo goed kunnen, helaas
Hmm, als je slechte ervaringen hebt in het verleden dan is vertrouwen hebben soms lastig. Enige wat ik wel kan doen is daarover eerlijk zijn en het erover hebben met iemand. En als daar ruimte voor is, dan is er ook ruimte voor vertrouwen om te groeien.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is ook raar. Maar in mijn beleving is de vertrouwensbasis voor een relatie allang kapot voordat je bij het stadium "mobiel checken" aankomt. Niet?Maar goed, wat weet ik er ook van
Heb er zelf nooit moeite mee gehad om mensen te steunen met het krijgen van vertrouwen, je mag alles checken. Heb niks te verbergen zeg maar. Maar ook dat is bij iedereen anders en als je dat niet fijn vindt, kun je dat ook aangeven. Dat is eerlijke communicatie
Baby darling doll face honey
Huh? En daar kwam je nu pas achter?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:45 schreef Ama het volgende:
Ging even naar mijn buurvrouw om iets te zeggen over de schuur. En toen ging het gesprek over iets anders en wat blijkt ze heeft heel lang met mijn moeder samengewerkt. 😪❤️
Ze sprak met zulke lieve woorden over haar.
Ja ik weet eigenlijk ook niet waarom ze dat nooit eerder gezegd heeft maar het ging over ziektes en toen zei ik ja mijn moeder is vroeg gestorven aan een hartstilstand en toen zei ze ja -naam- kende ik goed want heb ik mee samengewerkt een hele tijd en schijnbaar altijd in de pauze samen roken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh? En daar kwam je nu pas achter?
Mannen zijn ook gewoon eikelsquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:51 schreef Crack_ het volgende:
Appie zn tellie nooit gecheckt, wél eens gevraagd of ie zn bankrekening wilde laten zien want zn verhalen klopte niet en ik wist niet waar ie was en ik werd echt weer heel erg wantrouwend klein kindjedus gevraagd of dat kon. Hij maakte daar toen van 'ik was in zwolle bij vrienden' dat eerste gedeelte klopt, hij was in zwolle; maar niet bij vrienden
BEN GEWOON EERLIJK![]()
![]()
![]()
Ja okee, kan ik in komenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:50 schreef Crack_ het volgende:
Hmm, als je slechte ervaringen hebt in het verleden dan is vertrouwen hebben soms lastig. Enige wat ik wel kan doen is daarover eerlijk zijn en het erover hebben met iemand. En als daar ruimte voor is, dan is er ook ruimte voor vertrouwen om te groeien.
Heb er zelf nooit moeite mee gehad om mensen te steunen met het krijgen van vertrouwen, je mag alles checken. Heb niks te verbergen zeg maar. Maar ook dat is bij iedereen anders en als je dat niet fijn vindt, kun je dat ook aangeven. Dat is eerlijke communicatie
vrouwen ook, mensenquote:
snap ikquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okee, kan ik in komen![]()
Ik heb ook niks te verbergen op zich hoor. En als er een probleem mee opgelost kan worden, alleen maar mooi. Maar als de insteek is "en ik wil in je mobiel kunnen kijken om te controleren of je wel braaf bent" dan is er geen sprake van vertrouwen. Met zo iemand zou ik ook geen relatie kunnen hebben. Als dat het zou zijn heBijvoorbeeld.
Dat is zeker raar, en ook naar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
seksueel misbruik van gedrogeerd persoon (ik hahatjes)
dat is echt heel raar
"Waarom word jij een paar keer per week door een onbekend nummer gebeld!?"quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:04 schreef Crack_ het volgende:
Appie checkte mijn telefoon ook maar dan wel op de hatelijke manier, die begon dan ineens
'heb het idee dat je niet eerlijk bent over met wie je om gaat'
- ?????? je weet met wie ik omga
'is bellen ook omgaan met mensen?![]()
'
- ik bel met niemand
'OHNEE, WIE IS KIM DAN?!'
- dat is mijn collegajanken, die schuld ook bij mij neerleggen omdat ik met iemand bel waarvan jij de naam niet kent. Daar onzeker over zijn ligt écht aan de ander, en dat is oké maar hou t dan bij jezelf 'hee ik vroeg me af wie dit is want ik ben onzeker' is nogal wat anders
Dit waren foto'squote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is zeker raar, en ook naar.
Maar ik vind het ook wel raar dat hij dat dan ook nog naar iemand anders appte, was dat om over op te scheppen ofzo?
Rare gemene mensen bestaan er toch.
Ze willen me een energiecontract aansmerenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
"Waarom word jij een paar keer per week door een onbekend nummer gebeld!?"
*winkiewinkquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
"Waarom word jij een paar keer per week door een onbekend nummer gebeld!?"
Hier moet ik stiekem nog wel wat om lachenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:07 schreef Crack_ het volgende:
Dit was dezelfde gast die stiekem in mn vieze sokken fapte, dusja sowieso raar
Ah, misschien foto's voor eigen gebruik, maar blijft raar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit waren foto'sweet niet of ie het naar anderen had geappt. Denk niet dat hij zelf door had dat het niet helemaal oké is, of nouja ook weer wel want het was stiekem.
Mooie post om op in te voegen in het gesprek.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:07 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hier moet ik stiekem nog wel wat om lachen
ik zou ophouden met denken dat het niet gekker kan, dat klopt zeldenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Elke keer als ik denk dat het niet raarder kan met mensen, kan het dus wel raarder.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, misschien foto's voor eigen gebruik, maar blijft raar.
Haha gelukkig deed hij het niet in je schone sokken!
Ja we gaan niet kinkshamen!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]het was allemaal best een wtf-je
![]()
maar dit was ook heel raar ja, en het waren bewust vieze sokken want de schone kon ie net zo makkelijk bij
iedereen zn kink toch
[..]
ik zou ophouden met denken dat het niet gekker kan, dat klopt zeldenik ben ervan overtuigd dat alles wat je zelf bedenkt, ook door iemand is uitgevoerd ooit
[..]of in de yoghurt ofzoiets echt vies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |