Oh, dat klinkt jammer?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, zo heel veel beweeg ik momenteel niet hoor.
En da's m'n inname gericht op afvallen ook. Voor gelijk blijven is het meer rond de 2200.
Ja ik was vergeten dat ik dat normaal ook altijd met mijn linkerhand doe.quote:
Ik interpreteerde 'm ook als interesse.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt jammer?![]()
en ohja, al die aspecten maar het wel wat logischer. Overigens geen vraag voor verantwoording maar voor interesse dit
Is maar een kleine moeite vind ik altijd. Maar het is voor mij dan ook een automatisme geworden dat ik de meeste dingen gewoon afweegquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik weeg met vlagen ook alles en was ooit aan het daten met iemand waarbij ik duizend keer had gevraagd 'vind je het vervelend om het te wegen want anders doe ik dat wel hoor' - nee nee is geen probleem!!!
Maar tegelijkertijd app naar zn moeder vol geklaag dat ie alles moest wegen en 'overdreven' en blabla. Voelde me echt bedrogen![]()
nog steeds tho, doe nie zo dom
Mijn Milka pinda caramel doet 546 / 100gr. En die plak is bijna 3 ons dus dat komt goedquote:
Ik weeg omdat ik niet kan inschatten hoeveel iets is en ik anders voor een weeshuis pasta sta te koken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weeg in praktijk overigens vooral dingen als aardappelen/pasta/rijst om te voorkomen dat ik er teveel van maak en dingen als groente om zeker te zijn dat het genoeg is. Verder ook een hoop 'close enough', dat trekt elkaar gedurende de week wel recht.
Da's wel dom ja, zeg dan gewoon dat je daar geen zin in hebt.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik weeg met vlagen ook alles en was ooit aan het daten met iemand waarbij ik duizend keer had gevraagd 'vind je het vervelend om het te wegen want anders doe ik dat wel hoor' - nee nee is geen probleem!!!
Maar tegelijkertijd app naar zn moeder vol geklaag dat ie alles moest wegen en 'overdreven' en blabla. Voelde me echt bedrogen![]()
Hoe was je daar achter gekomen of had hij dat achteraf gezegd of zo?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:12 schreef Crack_ het volgende:
Ja dat dus. En ik vind dat 80gr (ongekookt) aan rijst/pasta meer dan zat voor me is, dus afwegen maar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weeg omdat ik niet kan inschatten hoeveel iets is en ik anders voor een weeshuis pasta sta te koken.
Een weekend abonnement bij de NS is op dit moment maar 26 euro.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weeg omdat ik niet kan inschatten hoeveel iets is en ik anders voor een weeshuis pasta sta te koken.
Met rijst gok ik gewoon hoeveel ik nodig heb!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes en minder kou werkt hier ook met meer willen bewegenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik interpreteerde 'm ook als interesse.
En voor het mooie moet ik wel weer meer tijd inplannen voor beweging ook. Voordeel is dat het 's avonds weer langer licht wordt ook, dat maakt wandelen en hardlopen weer een wat betere optie. Vooral uit een "ik voel me dan beter"-overweging, niet perse om af te vallen.
en al vind je het wel moeite, zeg dat dan gewoon ipv zeggen 'is geen moeite maar ga wel achter je rug om zeiken'quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is maar een kleine moeite vind ik altijd. Maar het is voor mij dan ook een automatisme geworden dat ik de meeste dingen gewoon afweeg
preciesquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel dom ja, zeg dan gewoon dat je daar geen zin in hebt.
ik vertrouwde die gast niet, had al weinig goede ervaringen met mobielgebruik en vertrouwen enja, had al gezegd 'ik ga waarschijnlijk ooit in je mobiel kijken'. Dat vond ie zelfs geen probleem (dat vond ik positief) maar uh ja, dat was het dus welquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe was je daar achter gekomen of had hij dat achteraf gezegd of zo?
jarenlang klinkt wel intens hoor, al denk zelf dat eten bij bijna iedereen lastig isquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n eetkeuzes worden overigens gevoed (hahaatjes) door een jarenlang proces om m'n omvang wat af te laten nemen.
Wel weer geinig: ik pas bij hetzelfde gewicht in een maat kleinere broeken dan 10-15 jaar geleden, dus *ergens* zit er daadwerkelijk meer spiermassa dan vroegah. Iiiiiiit's something.
Dat haal ik er toch niet uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Een weekend abonnement bij de NS is op dit moment maar 26 euro.
Mits je hem nu niet aan hebt staan maar volgens mij kun je hem dan gewoon uitzetten en weer aan.
Dit vind ik iets heel raars.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:31 schreef Crack_ het volgende:
had al gezegd 'ik ga waarschijnlijk ooit in je mobiel kijken'.
Nu ben ik wel geīntrigeerd wat de echt rare shit wasquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
precies
[..]
ik vertrouwde die gast niet, had al weinig goede ervaringen met mobielgebruik en vertrouwen enja, had al gezegd 'ik ga waarschijnlijk ooit in je mobiel kijken'. Dat vond ie zelfs geen probleem (dat vond ik positief) maar uh ja, dat was het dus wel. Stond nog veel meer rare shit op. Maar écht raar
Dit viel daarmee bijna in het niet
seksueel misbruik van gedrogeerd persoon (ik hahatjes)quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nu ben ik wel geīntrigeerd wat de echt rare shit was
wtf jij hebt echt hele leuke vriendjes gehad hequote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
seksueel misbruik van gedrogeerd persoon (ik hahatjes)
dat is echt heel raar
wauw, heb je nog wat met die info gedaan?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
seksueel misbruik van gedrogeerd persoon (ik hahatjes)
dat is echt heel raar
Mwah, het is ook niet zo dat ik er jarenlang dag in dag uit mee bezig was hoor, meer periodes met finetunen en yolo'en. Maar ik weet wel dat ik niet kan vertrouwen op m'n eigen hongergevoel.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jarenlang klinkt wel intens hoor, al denk zelf dat eten bij bijna iedereen lastig is![]()
en hey, dat is best groot ding hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |