En dat met de gerries die jij produceert.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeh. Ik heb die van mij al zeven jaar ofzo.
Vooral de visuele bevestiging dat het niet de handigste zet was aangezien ik vind dat er wat gewicht af moet.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:45 schreef Crack_ het volgende:
Oh je bedoeld dat als je dat had bijgehouden je waarschijnlijk zag dat het lindt-konijntje too much was oid?
konijn in het zuur?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar zo'n konijn zal ook wel over de 500kcal per 100gr gaan, dus daar gaat m'n tussendoortje.
Dat is nie so lo(w).quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:58 schreef Ama het volgende:
Volgens mij kost een enkeltje naar Solo al bijna ¤26.
ahh chill. Volgens mij zijn er ook mensen die aan poeproeren doen ipv remsporen weghalenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook zelden remsporen in de pot dus dat scheelt natuurlijk ook.
oh 1700 - 1800 klinkt nog best weinig voor jouw lengte en beweging?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral de visuele bevestiging dat het niet de handigste zet was aangezien ik vind dat er wat gewicht af moet.Maar ik ben een gewoontedier, dus m'n lunch/avondeten weet ik zo ook wel (lunch meestal rond de 500, avondeten 500-700, afhankelijk van wat het is.) Ontbijten doe ik niet aan, wel nog wat gereserveerd voor tussendoortjes. Totaal mik ik doordeweeks op 1700-1800, want dan heb ik in het weekend wat meer ruimte.
In theorie dus.
verstandigquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:02 schreef McGrath het volgende:
Ik houd ook periode op de gram bij wat ik eet, puur zodat ik wel kan afvallen, maar ook weer niet zo snel dat ik geen energie heb om te sporten. Maar dat doe ik dan een week en dan 2 weken niet, met hetzelfde plan, dan weeg ik nog wel dingen af.
Mwah, zo heel veel beweeg ik momenteel niet hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:08 schreef Crack_ het volgende:
oh 1700 - 1800 klinkt nog best weinig voor jouw lengte en beweging?Maar geen idee hoeveel je in het weekend eet
Mwehehehequote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:12 schreef Ama het volgende:
Ik wou gaan klagen over dat de nagels aan mijn rechterhand ook weer groeien en nu is dat wel een goed teken maar ik dacht ik kan ze niet knippen maar ik heb natuurlijk helemaal niks met mijn linkerhand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |