SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashTap tap tap
same, maar ik weeg overdreven veelquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dat gekookt vs ongekookt kan wat verwarrend zijn ja.
Ik weeg het zelf in ieder geval altijd vķķr het een pan in gaat.
Mind is blownquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dat gekookt vs ongekookt kan wat verwarrend zijn ja.
Ik weeg het zelf in ieder geval altijd vķķr het een pan in gaat.
Nooit!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:41 schreef Crack_ het volgende:
Houden jullie wel eens bij hoeveel kcal je (gemiddeld) op een dag inneemt oid?
Heb ik gedaan en daar heb ik nu geen zin meer in.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:41 schreef Crack_ het volgende:
Momenteel niet zo braaf als goed voor me is (want dan had ik m'n Lindt-konijn niet compleet opgevroten), maar ik ben me aardig bewust van wat ik naar binnen werk ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:41 schreef Crack_ het volgende:
neequote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:41 schreef Crack_ het volgende:
Tijdje gedaan maar nu niet meer.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:41 schreef Crack_ het volgende:
Chillieeequote:
is het ook stabiel, dat je nu ongeveer weet hoeveel je eet?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en daar heb ik nu geen zin meer in.
Oh je bedoeld dat als je dat had bijgehouden je waarschijnlijk zag dat het lindt-konijntje too much was oid?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Momenteel niet zo braaf als goed voor me is (want dan had ik m'n Lindt-konijn niet compleet opgevroten), maar ik ben me aardig bewust van wat ik naar binnen werk ja.
waarom dequote:
ah ja, maar dan heb je ook een redelijk inzicht in wat je eet gok ik? Als je die andere dagen wel bijhieldquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tijdje gedaan maar nu niet meer.
Het ging altijd goed op de "normale" dagen, maar dagen waarop je dan toch wat extra eet is het moeilijk bijhouden. Ik ga mn chips niet vooraf afwegen
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Heb de Lindt haasjes hier gestolen![]()
/gekregen
ziet er wel knus uit
Eeh. Ik heb die van mij al zeven jaar ofzo.quote:Een andere borstel in de badkamer moet je ook regelmatig vervangen: die voor je wc. "Als je een gewone borstel gebruikt in ieder geval om de twee maanden", zegt Kok. "Tussen die haren blijven poepresten hangen. Daar valt op een gegeven moment niet meer mee schoon te maken."
Ik kan die van mij nog geen 7 jaar hebben want zolang woon ik hier niet Maar volgens mij heb ik hem tussendoor ook al een keer vervangen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeh. Ik heb die van mij al zeven jaar ofzo.
u wot mate?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ziet er schoon uit = goed genoegquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |