Whehequote:Op donderdag 28 maart 2024 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Bekijkt het van een afstandje
quote:
Hoe heet die dan? Heil Five?quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe heet die dan? Heil Five?
Heil Fünf!!quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe heet die dan? Heil Five?
Oh ja, dat kan ookquote:
Mailykequote:
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Vogelskequote:
Morguhquote:
Hey sweety, lekker geslapen?quote:
Ze noemde sweetyquote:
fijn zo, ik helaas niet, de hulp had tijdens het schoonmaken perongeluk ( althans dat hoop ik) de wekker gezet die ging om 00.04 af daarna verder slecht geslapenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze noemde sweety
Ja hoor, heerlijkJij ook?
Oh alweer een slechte nacht..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
fijn zo, ik helaas niet, de hulp had tijdens het schoonmaken perongeluk ( althans dat hoop ik) de wekker gezet die ging om 00.04 af daarna verder slecht geslapen
Moest eerst de lamp aan doen om te kijken waar het uit knopje zit gebruik dat ding nooit
Na veel rechtsom linksomdraaien er om 4.30 maar uitgegaan
Eh... Oeps...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
fijn zo, ik helaas niet, de hulp had tijdens het schoonmaken perongeluk ( althans dat hoop ik) de wekker gezet die ging om 00.04 af daarna verder slecht geslapen
Moest eerst de lamp aan doen om te kijken waar het uit knopje zit gebruik dat ding nooit
Na veel rechtsom linksomdraaien er om 4.30 maar uitgegaan
En twee keer omdat ik eerst niet door had wat er was, sloeg ergens op en het was over een paar minten laten weerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh alweer een slechte nacht..
wat een actie van de hulp
Morguh Sllyquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Slly
Ja zeg dat wel een dikke oeps
Sallykequote:
ohh de zoemer ging afquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En twee keer omdat ik eerst niet door had wat er was, sloeg ergens op en het was over een paar minten laten weerHad het eerst niet door omdat ik dat ding nooit gebruik
Moggel SCHOTELquote:
ToTGodquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mailykequote:
Ahw wat een schatjequote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:03 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik ook nog van Stumpertje.
Haha echt he!quote:
Nu wel!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha echt he!Had je die overige foto's nog niet gezien dan?
ToT in SES / Konijnenwelzijn: enquête afstudeeropdracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |