Dat doet Randy wel voor hem. Iedereen zijn eigen slaafje daarquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
moet die het wel klaar kunnen maken
Ze wil dr een paar aan dr kinderen gevenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:18 schreef chufi het volgende:
Buiten kan ze niets met die muntjes... BB heeft dat nu al meerdere keren herhaald...
Heel knap hoor dat jij in haar hoofd kan kijken. Ik zie het allemaal wel gebeuren, ik zie de bewoners nu rustiger worden en niet meer denken dat met hard spel dees te winnen is heel mooi om te zien maar dat is mijn viziequote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is gewoon letterlijk was Ashley zegt. Madame krijgt haar zin weer eens niet en dan is iemand een kind, een snotneus, viezerik en alles van dat![]()
Te vertrouwen is ze sowieso niet, de ene keer lult ze je de hemel in, als je in haar ogen iets verkeerd doet ga je het schavot op (Glenn ... ). Van je 'vrienden' moet je het hebben zeg maar..
Zal toch niet???? Oh ze wil ze naar huis nemen als ze eruit gaat als souvenir voor haar kinderen.....en daar zou een ander lekker eten voor moeten laten.....quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:15 schreef schizolientje het volgende:
Ik hoor Ashley zeggen dat ze geen coins af wil staan voor de groep en wel brood eet. "Ik geef liever mijn kinderen een muntje dan nu biefstuk" Meent ze dat nu zo? Zal die kinderen boeien lijkt me. Keken ws niet eens streams of tv, internet generatie kijkt geen tv
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:16 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "Ik eet echt serieus nog liever water en brood zodat ik straks m'n kinderen en muntje kan geven dan dat ik dat nu weg geef zodat de rest een biefstuk kan eten, sorry hoor. Het is nou niet dat ze mij een biefstuk gegund hebben de afgelopen weken"
Serieus nog steeds aan het janken over dat gunnen.
SL op 2, weer genoeg gezien.
En al had ze geen kinderen, er is altijd wel een gek te vinden die er flink wat voor geeft als 'big brother collectors item'.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze wil dr een paar aan dr kinderen geven
Misschien denkt ze coins te safen om wat nog in de wall gaat komen zoals Jimmy ook al had bedachtquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal toch niet???? Oh ze wil ze naar huis nemen als ze eruit gaat als souvenir voor haar kinderen.....en daar zou een ander lekker eten voor moeten laten.....
extra coins, de drie die ze net gewonnen heeft heeft ze er wel ingedaanquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:23 schreef greysbones het volgende:
Snap ik het nu niet
Ash wil geen coins meebetalen
Maar ze wilde toch shoppen
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:23 schreef greysbones het volgende:
Snap ik het nu niet
Ash wil geen coins meebetalen
Maar ze wilde toch shoppen
Het zijn net mensenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:25 schreef MacDeMarco het volgende:
Inspirerende en diepgaande gesprekken![]()
![]()
Zitten er weer twee te ruften.
Inspirerende?????quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:25 schreef MacDeMarco het volgende:
Inspirerende en diepgaande gesprekken![]()
![]()
Zitten er weer twee te ruften.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |