In mijn hoofd kleeft er een imago aan Celine Dion, maar deze mevrouw heeft prachtige nummers gemaakt.quote:
Ik vind 'm nog altijd tofquote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze was ik dus al een eeuwigheid vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Schaam me niet voor m'n "softe" kantquote:Op zaterdag 30 maart 2024 02:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt als Madness!
Je bent soft geworden
Echt hèquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 02:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Schaam me niet voor m'n "softe" kant![]()
quote:
SPOILER: AIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILER: AIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 74% gewijzigd door Treehut362 op 01-04-2024 13:14:10 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |