Klonk wat leuker dan ovariumcarcinoom.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat voorkomt geen kutkanker hoor.
TikTokquote:Op maandag 25 maart 2024 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker op Feesboek gelezen?Hoe durf je een medicus te weerspreken?
Dit wordt weer een leuk avondje googelen.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klonk wat leuker dan ovariumcarcinoom.
en daarna kijken wat je terugkrijgt bij TikTok.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit wordt weer een leuk avondje googelen.
Misschien dat antivaxxers dat denken net als bij autismequote:Op maandag 25 maart 2024 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Maar dat krijg je toch niet van de seks.
Echt hoor, trek dat hele kippenhok er maar uit en verkoop m'n tieten maar. Ben ik van dit hele gezeik af.quote:Door een groot aantal zwangerschappen lijkt de kans op eierstokkanker dus kleiner te worden. Ook het gebruik van de pil verlaagt het risico op eierstokkanker. Het voorkómen van een eisprong lijkt dus een beschermende werking te hebben.
vijf euroquote:Op maandag 25 maart 2024 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt hoor, trek dat hele kippenhok er maar uit en verkoop m'n tieten maar. Ben ik van dit hele gezeik af.
@bitterbal handel!quote:Op maandag 25 maart 2024 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt hoor, trek dat hele kippenhok er maar uit en verkoop m'n tieten maar. Ben ik van dit hele gezeik af.
Sorry, heb geen belangstelling bij buikvet. Dat heb ik zelf ook, jaja klein beetje ditdat maar het is niet in verhouding met de restquote:Op maandag 25 maart 2024 21:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Voor 3 euro extra mag je wat van mijn buikvet hebben
Mensen met tijd.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
Er is wel echt een bepaald verband tussen mensen die chronisch online zijn en mensen die geen kinderen willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |