We hadden het laatst toch over zo'n snotprop onder in een oud pak appelsap?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat heel anders dan wanneer ik een stopweek had met de pil? Het is niet alsof dat heel prettig was ofzo.
Jij mag ook best een koperspiraaltje hoorquote:Op maandag 25 maart 2024 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Moeten wij mannen dat ook allemaal?
Oh leuk, kan ik een schilderijtje aan ophangen, met STIJL.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij mag ook best een koperspiraaltje hoor
Krijg meteen ineens minder zin om een slok melk te nemen.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hadden het laatst toch over zo'n snotprop onder in een oud pak appelsap?
Dat floept er dan uit.
Tenminste zo was het bij mij vroeger voor ik aan de pil was. Achteraf gezien vraag ik me af of ik geen PCOS heb ofzo.
dat het nog net geen heel jonge kaas is... zo'n groezelig, witgelig blokquote:Op maandag 25 maart 2024 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijg meteen ineens minder zin om een slok melk te nemen.
Ben wel benieuwd wat een koperspiraaltje bij US of Los in het hoofd allemaal zou kunnen bewerkstelligen.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Moeten wij mannen dat ook allemaal?
niet veel ben ik bang, zwaardere middelen voor nodigquote:Op maandag 25 maart 2024 21:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat een koperspiraaltje bij US of Los in het hoofd allemaal zou kunnen bewerkstelligen.
ik ook welquote:Op maandag 25 maart 2024 21:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat een koperspiraaltje bij US of Los in het hoofd allemaal zou kunnen bewerkstelligen.
Ja had ik laatst ook.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja had ik laatst ook.
Hele pan spaghetti met saus, zo over de vloer.
Denk dat niet alle laminaat gelijk ligt.
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
We hadden het laatst toch over zo'n snotprop onder in een oud pak appelsap?
Dat floept er dan uit.
Plot twist: dit hebben ze al jaren en verklaart hun postgedrag.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh en beetje zoals mijn melk met die vezels erin opgelostquote:Op maandag 25 maart 2024 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo van slok slok sluuuughghhghghghggg... zo'n joekel
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh en beetje zoals mijn melk met die vezels erin opgelost
Sshlrrp
Gewoon netjes zelf geregeld die hap, Ama kan ook naar haar vaste bedpartner gaan voor een simpel knipje, een beetje man regelt dat voor zijn meisje, dat ze geen kutkanker krijgt of een afstervend handje.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
“slok slok sluuuughghhghghghggg...”
-Vlinder, 2024
Dat voorkomt geen kutkanker hoor.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon netjes zelf geregeld die hap, Ama kan ook naar haar vaste bedpartner gaan voor een simpel knipje, een beetje man regelt dat voor zijn meisje, dat ze geen kutkanker krijgt of een afstervend handje.
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
SERIEUS Dimmy...
Ik ga jou zo krijgen...
wacht maar
Zeker op Feesboek gelezen?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat voorkomt geen kutkanker hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |