quote:Op maandag 25 maart 2024 21:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja meer opties zijn er ook niet echt of wel?
sol z'n slangetjes laten doorknippenquote:Op maandag 25 maart 2024 21:11 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:10 schreef UitStraling het volgende:
Op zich geen slecht idee om mensen te steriliseren.
Reageer gewoon niet Etto want hij probeert mij steeds uit te lokken maar ik reageer daar niet op.quote:
Ja ik wil sowieso geen anticonceptie meer met hormonen. Sowieso wel een fijn idee om gewoon te voelen wat ik hoor te voelen.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen betrouwbare volgens mij nee
En koperspiraaltje heb je ook geen hormonenzooi ivm je tromboserisico.
Ghy kunt ook probieren ende waagen den periodiecken schaal aan te gehouden en belijdenquote:Op maandag 25 maart 2024 21:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Achterstandsbaby Priscilla kost de maatschappij en Los twee ton tot ze 18 is, als het daar al stopt.quote:
En zijn zus Sinaasannaquote:
Tot je verkouden bent tijdens de feestweek.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik wil sowieso geen anticonceptie meer met hormonen. Sowieso wel een fijn idee om gewoon te voelen wat ik hoor te voelen.
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tot je verkouden bent tijdens de feestweek.
En daarmee bedoel ik te zeggen dat er geen onderscheid gemaakt moet worden. Genoeg werkende mensen waarvan ik me afvraag of ze wel geschikt zijn voor het ouderschap heeft niks te maken met het wel of niet leven van de bijstand..quote:
Is dat heel anders dan wanneer ik een stopweek had met de pil? Het is niet alsof dat heel prettig was ofzo.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja of een het, weet ik veel hoe dat die genoemd moet wordenquote:
Als je een niesbui voelt opkomen meteen naar de wc rennenquote:Op maandag 25 maart 2024 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hadden het laatst toch over zo'n snotprop onder in een oud pak appelsap?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat heel anders dan wanneer ik een stopweek had met de pil? Het is niet alsof dat heel prettig was ofzo.
Jij mag ook best een koperspiraaltje hoorquote:Op maandag 25 maart 2024 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Moeten wij mannen dat ook allemaal?
Oh leuk, kan ik een schilderijtje aan ophangen, met STIJL.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij mag ook best een koperspiraaltje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |