Zo ben ik.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat weet je dat toch weer poëtisch te omschrijven
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dat is nieuw voor mij, heb je meer van dit?
Omdat ik gestopt ben met de pil toen ik die trombose kreeg. En er komt toch weer een keer moment dat ik ook behoeftes krijg weer.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is de aanleiding dan dat je daar (opeens?) stress van hebt?
oh, op die fiets..quote:Op maandag 25 maart 2024 21:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik gestopt ben met de pil toen ik die trombose kreeg. En er komt toch weer een keer moment dat ik ook behoeftes krijg weer.
Kun je niet bij de gemeente bijzondere bijstand aanvragen?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:04 schreef Ama het volgende:
Nooit gedacht dat dit onderwerp mij stress zou geven.
Nee trouwens daar heb ik geen recht op.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je niet bij de gemeente bijzondere bijstand aanvragen?
Dat riep ik ook altijd tijdens wiskundequote:Op maandag 25 maart 2024 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Walgelijk. Laat kinderen kinderen zijn![]()
![]()
Koperspiraaltje een optie?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:07 schreef Ama het volgende:
Toen het allemaal net was gebeurd boeide het mij allemaal niet maar ik moet er toch langzaam weer een beetje over nadenken.
Ja snap ik en je tip wordt zeker gewaardeerd maar ik krijg net iets teveel op mijn rekening waardoor ik er geen recht op heb.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh geen idee. Ik dacht ik gooi een balletje op
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:10 schreef UitStraling het volgende:
Op zich geen slecht idee om mensen in de bijstand te steriliseren.
Jaquote:Op maandag 25 maart 2024 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Walgelijk. Laat kinderen kinderen zijn![]()
![]()
Gratis zeker weerquote:Op maandag 25 maart 2024 21:10 schreef UitStraling het volgende:
Op zich geen slecht idee om mensen in de bijstand te steriliseren.
Geen betrouwbare volgens mij neequote:Op maandag 25 maart 2024 21:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja meer opties zijn er ook niet echt of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |