Maar als ze je kippenhok eruit trekken krijg je weer heel andere problemen.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef Ama het volgende:
Wel kut want wil geen hormonen meer in mijn lijf stoppen.
Zoals? Het is toch te duur dus dat is geen optie.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als ze je kippenhok eruit trekken krijg je weer heel andere problemen.
Snor en hangtietjes.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Halve volksstammen met blauw haar zijn nu getriggerd.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou kijk mannen hebben een penis en vrouwen en vrouwen een vagina. De penis zit aan de buitenkant en de vagina zit aan de binnenkant
En als een man en vrouw elkaar heeeel lief vinden geven ze elkaar een speciale knuffel.
Misschien kan ze een scheurkalender maken.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ik mij abonneren op deze reeks?
Vervroegd in de overgang.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Zoals? Het is toch te duur dus dat is geen optie.
Wat weet je dat toch weer poëtisch te omschrijvenquote:Op maandag 25 maart 2024 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God is gewoon een vies ventje dat wil meekijkenquote:Op maandag 25 maart 2024 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon lekker klatsen elke maand zoals God het bedoeld heeft.
wat is de aanleiding dan dat je daar (opeens?) stress van hebt?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:04 schreef Ama het volgende:
Nooit gedacht dat dit onderwerp mij stress zou geven.
Zo ben ik.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat weet je dat toch weer poëtisch te omschrijven
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dat is nieuw voor mij, heb je meer van dit?
Omdat ik gestopt ben met de pil toen ik die trombose kreeg. En er komt toch weer een keer moment dat ik ook behoeftes krijg weer.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is de aanleiding dan dat je daar (opeens?) stress van hebt?
oh, op die fiets..quote:Op maandag 25 maart 2024 21:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik gestopt ben met de pil toen ik die trombose kreeg. En er komt toch weer een keer moment dat ik ook behoeftes krijg weer.
Kun je niet bij de gemeente bijzondere bijstand aanvragen?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:04 schreef Ama het volgende:
Nooit gedacht dat dit onderwerp mij stress zou geven.
Nee trouwens daar heb ik geen recht op.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je niet bij de gemeente bijzondere bijstand aanvragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |