Nou kijk mannen hebben een penis en vrouwen en vrouwen een vagina. De penis zit aan de buitenkant en de vagina zit aan de binnenkantquote:Op maandag 25 maart 2024 20:55 schreef Ama het volgende:
Bij een man is het ¤350 tot ¤400 en bij een vrouw ¤1300 gemiddeld lees ik.
De overheid zou subsidies moeten geven om te zorgen dat mensen minder kinderen gaan makenquote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef Ama het volgende:
Wel kut want wil geen hormonen meer in mijn lijf stoppen.
Leerzaam.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou kijk mannen hebben een penis en vrouwen en vrouwen een vagina. De penis zit aan de buitenkant en de vagina zit aan de binnenkant
En als een man en vrouw elkaar heeeel lief vinden geven ze elkaar een speciale knuffel.
quote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En als een man en vrouw elkaar heeeel lief vinden geven ze elkaar een speciale knuffel.
Nee je krijgt juist alleen maar geld als je wel een kind maakt.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
De overheid zou subsidies moeten geven om te zorgen dat mensen minder kinderen gaan maken
Oh dat zou best kunnen.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou kijk mannen hebben een penis en vrouwen en vrouwen een vagina. De penis zit aan de buitenkant en de vagina zit aan de binnenkant
Kan ik mij abonneren op deze reeks?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
oh, dat is nieuw voor mij, heb je meer van dit?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar als ze je kippenhok eruit trekken krijg je weer heel andere problemen.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef Ama het volgende:
Wel kut want wil geen hormonen meer in mijn lijf stoppen.
Zoals? Het is toch te duur dus dat is geen optie.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als ze je kippenhok eruit trekken krijg je weer heel andere problemen.
Snor en hangtietjes.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Halve volksstammen met blauw haar zijn nu getriggerd.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien kan ze een scheurkalender maken.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ik mij abonneren op deze reeks?
Vervroegd in de overgang.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Zoals? Het is toch te duur dus dat is geen optie.
Wat weet je dat toch weer poëtisch te omschrijvenquote:Op maandag 25 maart 2024 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God is gewoon een vies ventje dat wil meekijkenquote:Op maandag 25 maart 2024 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon lekker klatsen elke maand zoals God het bedoeld heeft.
wat is de aanleiding dan dat je daar (opeens?) stress van hebt?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:04 schreef Ama het volgende:
Nooit gedacht dat dit onderwerp mij stress zou geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |