Oh jaquote:Op maandag 25 maart 2024 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
zei jij niet gister nog dat je een 100% normaal well adjusted person was?
Wat is er niet normaal?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Doen we hier weer normaal en zo alles ja?
Haha, dimmy is gewoon net als iedereen hier een rarequote:
nooit toch, dat is het kenmerk van de KSC toch?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja beetje. Hmm.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
nooit toch, dat is het kenmerk van de KSC toch?
quote:Op maandag 25 maart 2024 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe normiequote:Op maandag 25 maart 2024 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Duurder dan?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:54 schreef Ama het volgende:
Hoezo is het steriliseren van een vrouw gewoon ¤1000 duurder.
Verkeerde account zwageressquote:
quote:
Zuid-Afrikaanse groepswoepsquote:
Nou kijk mannen hebben een penis en vrouwen en vrouwen een vagina. De penis zit aan de buitenkant en de vagina zit aan de binnenkantquote:Op maandag 25 maart 2024 20:55 schreef Ama het volgende:
Bij een man is het ¤350 tot ¤400 en bij een vrouw ¤1300 gemiddeld lees ik.
De overheid zou subsidies moeten geven om te zorgen dat mensen minder kinderen gaan makenquote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef Ama het volgende:
Wel kut want wil geen hormonen meer in mijn lijf stoppen.
Leerzaam.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou kijk mannen hebben een penis en vrouwen en vrouwen een vagina. De penis zit aan de buitenkant en de vagina zit aan de binnenkant
En als een man en vrouw elkaar heeeel lief vinden geven ze elkaar een speciale knuffel.
quote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En als een man en vrouw elkaar heeeel lief vinden geven ze elkaar een speciale knuffel.
Nee je krijgt juist alleen maar geld als je wel een kind maakt.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
De overheid zou subsidies moeten geven om te zorgen dat mensen minder kinderen gaan maken
Oh dat zou best kunnen.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou kijk mannen hebben een penis en vrouwen en vrouwen een vagina. De penis zit aan de buitenkant en de vagina zit aan de binnenkant
Kan ik mij abonneren op deze reeks?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
oh, dat is nieuw voor mij, heb je meer van dit?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |