De shop is meer dan kokenquote:Op maandag 25 maart 2024 14:52 schreef Ireth het volgende:
Zeik niet zo, Jim kookt het meeste, Jim de boodschappen laten doen
Klopt, maar ze willen puur alleen voor het eten...quote:Op maandag 25 maart 2024 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
De shop is meer dan koken
Daar gaat het ook om.
Ashley kiest Randy.....quote:Op maandag 25 maart 2024 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
De shop is meer dan koken
Daar gaat het ook om.
Als er een knop staat is hij het grootste gevaarquote:Op maandag 25 maart 2024 14:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley stuurt Randy .. zal hem wel geen gevaar vinden.
ja broquote:Op maandag 25 maart 2024 14:53 schreef Ebinas het volgende:
Dat is wel heel intensief.
Lang op de benen staan, mandje vasthouden en een hele wandel
misschien mag ie de rode kruk meenemenquote:Op maandag 25 maart 2024 14:53 schreef Ebinas het volgende:
Dat is wel heel intensief.
Lang op de benen staan, mandje vasthouden en een hele wandel
You never knowquote:Op maandag 25 maart 2024 14:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt, maar ze willen puur alleen voor het eten...
Jim staat nu ook instructies te geven wat waar staat...
Als het Alice maar niet is.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley stuurt Randy .. zal hem wel geen gevaar vinden.
quote:Op maandag 25 maart 2024 14:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
misschien mag ie de rode kruk meenemen
Eensquote:Op maandag 25 maart 2024 14:52 schreef Ireth het volgende:
Zeik niet zo, Jim kookt het meeste, Jim de boodschappen laten doen
Stuur een vent nooit voor boodschappen, ze komen altijd terug met dingen die nietquote:
Als het het zelfde is als met Jimmy dan kan hij alle kanten uit. vrijstelling nominatie ticket tot finale en dat gaat dan van de pot af.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
You never know
Misschien staat er plots een knop
Wil iemand een vrijstelling
Etc
8quote:Op maandag 25 maart 2024 14:56 schreef greysbones het volgende:
Maar even hè
Er zitten 9 volwassen mensen in dat huis
Die allemaal in een eigen huis wonen
Dan zou Jimmy de enige zijn die kan koken
Preciesquote:Op maandag 25 maart 2024 14:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als het het zelfde is als met Jimmy dan kan hij alle kanten uit. vrijstelling nominatie ticket tot finale en dat gaat dan van de pot af.
nee er zijn er meerderen die wel zeggen te kunnen koken, maar er een hekel aan hebben en Jimmy vindt het wel leuk,quote:Op maandag 25 maart 2024 14:56 schreef greysbones het volgende:
Maar even hè
Er zitten 9 volwassen mensen in dat huis
Triest he.......quote:Op maandag 25 maart 2024 14:56 schreef greysbones het volgende:
Maar even hè
Er zitten 8 volwassen mensen in dat huis
Hij is wel de enige die van niets iets kan maken met koken.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:56 schreef greysbones het volgende:
Maar even hè
Er zitten 8 volwassen mensen in dat huis
Vooral die kop van de Generaalquote:Op maandag 25 maart 2024 14:58 schreef Angelique61 het volgende:
Wil die koppen wel zien als ie met heel andere producten terug komt
Dat wordt lachenquote:Op maandag 25 maart 2024 14:58 schreef Angelique61 het volgende:
Wil die koppen wel zien als ie met heel andere producten terug komt
zeker wetenquote:Op maandag 25 maart 2024 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als er een knop staat is hij het grootste gevaar
wie zegt te kunnen koken??quote:Op maandag 25 maart 2024 14:57 schreef Adat231 het volgende:
[..]
nee er zijn er meerderen die wel zeggen te kunnen koken, maar er een hekel aan hebben en Jimmy vindt het wel leuk,
Wettelijkquote:Op maandag 25 maart 2024 14:58 schreef Ireth het volgende:
Overigens is dat "volwassen" bij sommige ook nog wel discutabel
Ik zou het echt top vindenquote:Op maandag 25 maart 2024 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
De febo is dus nu met man en macht bezig een rode knop naar de winkel te slepen.
Tyquote:Op maandag 25 maart 2024 15:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Er moet roosterspul in het doucheputje.....
Iets met bleek en de put?quote:Op maandag 25 maart 2024 15:00 schreef greysbones het volgende:
Ash staat vanuit de wc te schreeuwen naar ty
Die iets niet goed heeft gedaan volgens Ashley
ze wilde hem laten schrikken met een nepspin.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Er moet roosterspul in het doucheputje.....
Karen niet toch ?quote:Op maandag 25 maart 2024 15:01 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ashley, Karen en Glenn zeiden dat sws
Niemandquote:Op maandag 25 maart 2024 15:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley probeerde dus Tyron te pranken .. maar mislukt...
Randy het volgende slachtoffer.
Jemig en geen een keer iemand overnemen maar gewoon wat voor jezelf maken...quote:Op maandag 25 maart 2024 15:01 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ashley, Karen en Glenn zeiden dat sws
Ik heb haar al meerdere malen horen roepen dat ze eigenlijk niet kan kokenquote:Op maandag 25 maart 2024 15:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Karen zei net dat ze niet goed met eten is......
Zelfs niet met opeten...quote:Op maandag 25 maart 2024 15:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
jawel, maar die heeft er echt een hekel aan. Zei ze volgens mij op die dag dat ze met Jimmy sprak over dat Tom hen negeerdequote:
Die ziet niet wat er in de pan hangtquote:Op maandag 25 maart 2024 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb haar al meerdere malen horen roepen dat ze eigenlijk niet kan koken
Tom kan ook alleen maar simpele dingen
Ash volgens mij ook niet echt
raar ze zei eerder dat ze het wel kan, maar er een hekel aan heeftquote:Op maandag 25 maart 2024 15:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar niet op de bril, anders krijgen we dat gezeik weerquote:Op maandag 25 maart 2024 15:05 schreef Ireth het volgende:
Wc gesloten in de winkel,nu pissen of niet.
* greysbones fluistert rode knopppppquote:Op maandag 25 maart 2024 15:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy van iedereen afscheid nemen alsof hij een week weg gaat.
als hij dat dan maar alleen random doetquote:Op maandag 25 maart 2024 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als er een knop staat is hij het grootste gevaar
of hele andere prijzen dan jimmy zeiquote:Op maandag 25 maart 2024 14:55 schreef Ireth het volgende:
Kom nu meer bij als er nu een compleet ander assortiment staat
vooral dat ie veel moet lullen denk. Alles benoemen wat je ziet.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Randy krijgt eerst instructie's wat die wel en niet mag kopen?
Hij zei het echt.quote:
Misschien een topic "vraag hier uw topics aan"quote:Op maandag 25 maart 2024 15:07 schreef Kajmu het volgende:
Misschien een topic inkopen bewoners doen maar oei wor ik weer als een collega gezien
quote:
ja de enige die het kon is weg dat was Danny hahaquote:Op maandag 25 maart 2024 15:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou dat wordt dus weer niks, met die de pizza-oven verleden van deze groep.
Zonde van de kazen
Streepjes op de muur zettenquote:Op maandag 25 maart 2024 15:15 schreef Joyce-43 het volgende:
vragen ze dat nou elke dag wanneer doriana weg was gegaan, misschien keer onthouden
Ik denk niet dat ze de hele week nu pizza kunnen eten. De tomaten pure was al 4 coins voor 1 pot ofzoquote:Op maandag 25 maart 2024 15:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja de enige die het kon is weg dat was Danny haha
en buiten dat waarom de hele week nu weer pizza eten
aha ok is was wel de planningquote:Op maandag 25 maart 2024 15:16 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze de hele week nu pizza kunnen eten. De tomaten pure was al 4 coins voor 1 pot ofzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
nah vind wel meevallen met geïrriteerd hoorquote:Op maandag 25 maart 2024 15:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BB klinkt een beetje geirriteerd, zou ik ook zijn als ik zo mijn best had gedaan .....
was voor dagje sla ofzo hoorde ik Jim zeggen of hij maakt sla erbijquote:
voor ernaastquote:
is voor erbij vermoed ikquote:Op maandag 25 maart 2024 15:21 schreef chufi het volgende:
ja wie eet er nu sla op zn pizza.. rucola zie ik nog wel eens wat ik ook nooit hoef
Als er een kruk had gestaan, was ie erbij gaan zittenquote:Op maandag 25 maart 2024 15:23 schreef Ireth het volgende:
Hij gaat er eerst een half uurtje naar staren gok ik...
Ja die willen wel, scheelt ze weer wat geld met uitbetalen.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:24 schreef Jockari het volgende:
Randy kan nominatie kopen uit de pot of een vrijstelling en dergelijke. BB tracht hem te verleiden.
[ afbeelding ]
Ja lekker waarom mèt tomarensausquote:Op maandag 25 maart 2024 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lekker Pizza zonder tomatensaus. Jimmy zei nog die mee te nemen en waar het stond
Hij heeft tomatensaus hoorquote:Op maandag 25 maart 2024 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lekker Pizza zonder tomatensaus. Jimmy zei nog die mee te nemen en waar het stond
Heeft Jimmy niet gezegd natuurlijk...quote:Op maandag 25 maart 2024 15:26 schreef lojanda het volgende:
Waarom koopt hij geen Frito saus ipv gezeefde tomaten![]()
Goedemiddag..
Hij kan toch ook zelf wel denkenquote:Op maandag 25 maart 2024 15:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heeft Jimmy niet gezegd natuurlijk...
Jaaa Fritosaus is de lekkerste..en heb je geen uien en knoflook nodigquote:Op maandag 25 maart 2024 15:26 schreef lojanda het volgende:
Waarom koopt hij geen Frito saus ipv gezeefde tomaten![]()
Goedemiddag..
Had hij in begin al hoorquote:Op maandag 25 maart 2024 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja nu wel, maar wilde hij net niet
Idd daar zit tenminste al smaak aan en aan die gezeefde tomaten niet.. ik kan me aan dit soort dingen toch zo ergerenquote:Op maandag 25 maart 2024 15:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaaa Fritosaus is de lekkerste..en heb je geen uien en knoflook nodig
Anders gaan ze vechten wie het in z'n BB museum mag.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Tasje zonder 'Big Brother Shop' logo .. gemiste kans.
quote:Op maandag 25 maart 2024 15:30 schreef Ebinas het volgende:
Ik weet niet of BB nog haren heeft, zo ja, dan trekt hij die nu uit zijn hoofd
Staat het over 4 weken op marktplaatsquote:Op maandag 25 maart 2024 15:30 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Anders gaan ze vechten wie het in z'n BB museum mag.
Zalm en spareribs is veel te duur.. of ze moeten genoegen nemen met één ribbetje de manquote:Op maandag 25 maart 2024 15:31 schreef spapaars het volgende:
Gaan ze voor de verandering weer pizza's bakken met 2 champignons de man.
Zalm en spareribs laten ze liggen.
Denk het niet.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:31 schreef Angelique61 het volgende:
dit was toch voor 4 dagen, nou dat gaat niet lukken
lekker met goed italiaanse hamquote:Op maandag 25 maart 2024 15:21 schreef chufi het volgende:
ja wie eet er nu sla op zn pizza.. rucola zie ik nog wel eens wat ik ook nooit hoef
Ik betaal ook regelmatig 4 coins voor een pot tomatensaus.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:33 schreef Joyce-43 het volgende:
Alice weer ik vind het best duur hoor
Ja Alice leven is duur
Die cheapskate vindt alles duur waarschijnlijk..quote:Op maandag 25 maart 2024 15:33 schreef Joyce-43 het volgende:
Alice weer ik vind het best duur hoor
Ja Alice leven is duur
2 spareribs 8 coins x 8 is 64 coins en dan kijk je elkaar aan, ik ben nog niet volquote:Op maandag 25 maart 2024 15:31 schreef spapaars het volgende:
Gaan ze voor de verandering weer pizza's bakken met 2 champignons de man.
Zalm en spareribs laten ze liggen.
Het is dat er teveel bewoners bij staan want anders had ze haar hand allang een keer in die pot geraspte kaar gestokenquote:Op maandag 25 maart 2024 15:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
TietenMarie deelt wel ff de orders uit
Die pizza's van hun zijn nog dunner dan de pannenkoeken.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:39 schreef Adat231 het volgende:
ze gaan er 2 dagen pizza van eten. Knap/ Ik denk dat dees en dees dan ook nog nodig waren
Dat moet ook bij het brood dus ik neem aan van wel..quote:Op maandag 25 maart 2024 15:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hebben ze trouwens gist voor de bodem?
Zie ik ze wel altijd in het brood doenquote:Op maandag 25 maart 2024 15:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Randy denk ikquote:Op maandag 25 maart 2024 15:41 schreef lojanda het volgende:
Ik ben benieuwd wie er mee gaat helpen met het beleggen van de pizza’s
Volgens mij hebben ze gist en bloem constantquote:Op maandag 25 maart 2024 15:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hebben ze morgen brood zonder gistquote:Op maandag 25 maart 2024 15:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat moet ook bij het brood dus ik neem aan van wel..
ze hebben recepten op papier daar... dus zou wel kunnenquote:Op maandag 25 maart 2024 15:42 schreef Angelique61 het volgende:
rijzen in de ijskast klopt dat dacht altijd op kamertemperatuur
Randy en Jimmy gingen ze maken maar er zal vast nog wel iemand zijn die mee wil helpenquote:
ja, ze bakken elke dag broodquote:Op maandag 25 maart 2024 15:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zou zomaar kunnen iddquote:Op maandag 25 maart 2024 15:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hebben ze morgen brood zonder gist
Aaah ik weet wie je bedoeldquote:Op maandag 25 maart 2024 15:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Randy en Jimmy gingen ze maken maar er zal vast nog wel iemand zijn die mee wil helpen
ik vind Randy wel humor hebben hoorquote:Op maandag 25 maart 2024 15:38 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Deze heb ik nodig, deze heb ik nodig, deze heb ik ook nodig"
Zo doe ik het ook vaak en gaat goed hoorquote:Op maandag 25 maart 2024 15:45 schreef BigBreg83 het volgende:
Echt randy, zo gaat de viezigheid er niet af hoor
Ze proberen het in ieder gevalquote:Op maandag 25 maart 2024 15:45 schreef Krambo het volgende:
Dus ze gaan hier 2 dagen mee doen, dus 16 pizza's met zo'n beetje beleg?
Zo zachtjes???quote:Op maandag 25 maart 2024 15:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook vaak en gaat goed hoor
Met een stukje keukenrol bedoelde ikquote:
ik heb daar speiaal een zachte tandenborstel voor in de la liggen,quote:Op maandag 25 maart 2024 15:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook vaak en gaat goed hoor
Ooohquote:Op maandag 25 maart 2024 15:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Met een stukje keukenrol bedoelde ik
ik ookquote:Op maandag 25 maart 2024 15:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ik heb daar speiaal een zachte tandenborstel voor in de la liggen,
En dan met Colgate Fritsie?quote:Op maandag 25 maart 2024 15:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 maart 2024 15:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op maandag 25 maart 2024 15:46 schreef FreshFruit het volgende:
Randy poetst wel netjes de champignons.Doe ik echt nooit.
Dame naar mijn hart.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 15:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Over twee weken zit Ashley thuis zegt ze. Dan mist ze de finale
Volgens mij weet ze het ook al en is bezig met thuis zijn.Ik hoorde haar praten over een groot feest en op Dinges liggen.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Een vrouw een vrouw.. een woord een woord.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is dat de bijnaam voor Bart?quote:Op maandag 25 maart 2024 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij weet ze het ook al en is bezig met thuis zijn.Ik hoorde haar praten over een groot feest en op Dinges liggen.
Laten we het hopen 🤞quote:Op maandag 25 maart 2024 15:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weet je zeker dat je eind van de week eten hebtquote:Op maandag 25 maart 2024 15:55 schreef Ebinas het volgende:
Dat tempo ook bij het snijden van de champignons, mijn hemel
karan en trashley - kunnen ze weer lekker snoepen en achteroverslaanquote:Op maandag 25 maart 2024 15:41 schreef lojanda het volgende:
Ik ben benieuwd wie er mee gaat helpen met het beleggen van de pizza’s
Echt alles is traag bij hem. Ik zou kriegel worden in de keuken met zo 1tjequote:Op maandag 25 maart 2024 15:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je eind van de week eten hebt
quote:Op maandag 25 maart 2024 15:56 schreef Giggio het volgende:
[..]
karan en trashley - kunnen ze weer lekker snoepen en achteroverslaan
Ik had hem allang voor 'n pakje PallMall naar de winkel gestuurd ook al rook ik nietquote:Op maandag 25 maart 2024 15:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt alles is traag bij hem. Ik zou kriegel worden in de keuken met zo 1tje
dat was anders - daar had de rest niets minder omquote:Op maandag 25 maart 2024 15:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Alice heeft ook lekker van het beleg gesnoept toen ze samen met Ash in het pizzadeel zaten
quote:Op maandag 25 maart 2024 15:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik had hem allang voor 'n pakje PallMall naar de winkel gestuurd ook al rook ik niet
Zou hij ook zo traag zijn als hij met zijn vrouwtje in bed ligtquote:Op maandag 25 maart 2024 15:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt alles is traag bij hem. Ik zou kriegel worden in de keuken met zo 1tje
Dat was iets heel anders. Ze hoefden toen niet te delen met de andere bewonersquote:Op maandag 25 maart 2024 15:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Alice heeft ook lekker van het beleg gesnoept toen ze samen met Ash in het pizzadeel zaten
BB moet gewoon geen pleepapier meer gevenquote:Op maandag 25 maart 2024 15:57 schreef Joyce-43 het volgende:
Al die banners ook z'n onzin zeg dan even dank je wel in een camera ofo
In bed loopt hij achter.....quote:Op maandag 25 maart 2024 15:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou hij ook zo traag zijn als hij met zijn vrouwtje in bed ligt
quote:Op maandag 25 maart 2024 15:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik had hem allang voor 'n pakje PallMall naar de winkel gestuurd ook al rook ik niet
Ga je weer? Boehoe zij heeft het ook gedaan.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Akkoord, maar waarom zou hij zich moeten haasten, hij heeft tijd zat en laat wat hij doet zo lang als het kan duuuuuuuuuuuuren.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:57 schreef lojanda het volgende:
Ik vraag me af of Randy ook iets snel kan? Je krijgt gewoon slaap als je naar hem kijkt hoe hij die champignons schoonmaakt en snijdt
A erg héquote:Op maandag 25 maart 2024 15:55 schreef Ebinas het volgende:
Dat tempo ook bij het snijden van de champignons, mijn hemel
Een plntladder of een dichtgaatjezeef.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
2 nieuwe bewoners?quote:Op maandag 25 maart 2024 15:56 schreef Giggio het volgende:
[..]
karan en trashley - kunnen ze weer lekker snoepen en achteroverslaan
Stelletje vrekken zijn hetquote:Op maandag 25 maart 2024 16:00 schreef Ebinas het volgende:
Ah BB gaat maar even ingrijpen (hoop ik)
Gierigheid nekken
joh, doe rustig, dit is echt een van de zeldzame keren dat ik dat vergelijk maak.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je weer? Boehoe zij heeft het ook gedaan.
Was alleen voor hun zelf pizza maken toen, niet van de groep. Ze wilde meenemen voor de anderen maar mocht toen nietquote:Op maandag 25 maart 2024 15:57 schreef Verida het volgende:
[..]
boete boete boetequote:Op maandag 25 maart 2024 16:04 schreef Ebinas het volgende:
Genomineerden dragen pin niet, wat een groep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |