Oh fijn zulke mensenquote:Op maandag 25 maart 2024 13:20 schreef TaMieke het volgende:
Ze zijn ineens aan het boren bij de buren
Er is al de hele dag gerommel en gestommel, ik gok dat ze werklui over de vloer hebben. Maar geen idee wat ze aan het doen zijn.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh fijn zulke mensen
...
's Avonds hoor ik mijn buren ook. Alleen niet zo irritant als boren
Word je daar niet stik nieuwsgierig van?quote:Op maandag 25 maart 2024 13:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Er is al de hele dag gerommel en gestommel, ik gok dat ze werklui over de vloer hebben. Maar geen idee wat ze aan het doen zijn.
Nou nee. Ik ga niet zomaar aanbellen ofzoquote:Op maandag 25 maart 2024 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Word je daar niet stik nieuwsgierig van?
Haha dat laatste doe ik ook niet. Alleen mijn onderburen timmeren elke avond en ik ben toch erg benieuwd. Alleen houd mijn mond uiteraardquote:Op maandag 25 maart 2024 13:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nou nee. Ik ga niet zomaar aanbellen ofzo![]()
Als je er elke avond last van hebt, zou ik wel even gaan checken.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha dat laatste doe ik ook niet. Alleen mijn onderburen timmeren elke avond en ik ben toch erg benieuwd. Alleen houd mijn mond uiteraard
Die man is niet het type waarbij ik wil aanbellen. Hij heeft continu "bezoek" die voor "spul" komt. Een valse hond en gewoon een "bijzonder" mens. Iemand met wie ik graag op goede voet blijf, want ik moet langs zijn huis om bij het mijne te komenquote:Op maandag 25 maart 2024 13:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als je er elke avond last van hebt, zou ik wel even gaan checken.
Ik gok dat onze buren zonnepanelen krijgen. Dat kan ik straks wel checken als ik buiten ben. Maar zo niet, geen ramp.
Ow dat is geen fijne situatie. Dan snap ik dat je het voor lief neemt. Daar moet je geen ruzie mee willenquote:Op maandag 25 maart 2024 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die man is niet het type waarbij ik wil aanbellen. Hij heeft continu "bezoek" die voor "spul" komt. Een valse hond en gewoon een "bijzonder" mens. Iemand met wie ik graag op goede voet blijf, want ik moet langs zijn huis om bij het mijne te komen
En nu houdt hij nog rekening met dat ik bang ben voor zijn hond en dat wil ik zo houden (in plaats van 24/7 in het portiek blaft hij 24/7 op zijn balkon).
Tja... sociale huurwoningenquote:Op maandag 25 maart 2024 13:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow dat is geen fijne situatie. Dan snap ik dat je het voor lief neemt. Daar moet je geen ruzie mee willen
Fok!-knokploeg!quote:Op maandag 25 maart 2024 14:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... sociale huurwoningen
Verder geen last vanalleen ik wil hem niet tegen mij hebben
Backup staat klaar!quote:
Eh ja, volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Als je het terugleest dan begrijp je me vast beterquote:
En je huis/verbouwing dan?quote:Op maandag 25 maart 2024 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga terug naar Malta voor een nieuwe baan.
Ben jij ook mijn buur?quote:Op maandag 25 maart 2024 13:20 schreef TaMieke het volgende:
Ze zijn ineens aan het boren bij de buren
Ik ken je niet goed genoeg denk ikquote:Op maandag 25 maart 2024 17:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eh ja, volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Als je het terugleest dan begrijp je me vast beter.
Wel ook een brabo..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |