Geefquote:Op maandag 25 maart 2024 15:12 schreef bitterbal het volgende:
Ik had een Aziatische kippensoep met kokosmelk en noodles. En gerookte zalm
Vond ik ook.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als een goed tv programma.
Er is een orgie?quote:
Maak nieuwe voor mequote:
Moest ik ook wel om lachen.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er is een orgie?
Ik heb laatst via insta geleerd dat het Afrikaanse woord daarvoor groepswoeps is. Dat vind ik wel grappig klinken
Dat is niet actief knuffelenquote:Op maandag 25 maart 2024 15:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo weg als ik Lilak knuffel. Lekker lepeltje lepeltje knuffelen en snurken maar. Of op haar liggen met m'n hoofd
quote:Op maandag 25 maart 2024 15:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb laatst via insta geleerd dat het Afrikaanse woord daarvoor groepswoeps is. Dat vind ik wel grappig klinken
Ah, die had ik laatst ook.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er is een orgie?
Wat is actief knuffelen danquote:Op maandag 25 maart 2024 15:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is niet actief knuffelen
Alleen als ze ambieert een dikke bejaarde ketel te zijnquote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
Als je op sakura googelt en op het geanimeerde bloemetje klikt is mooie ding.
Kreeg jij ook al de reels dat mensen met de letter m je van alles moesten geven?quote:
Oke doeiquote:
Nope, niet eens.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kreeg jij ook al de reels dat mensen met de letter m je van alles moesten geven?
Er reageerde er maar eentje dat ik sushi van ze krijg
[..]
Oke doei
Volgens mij vindt Fles alle slaappraat hier juist het probleemquote:Op maandag 25 maart 2024 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is wel heel vroeg om te gaan slapen.
Dat valt dan weer tegen.quote:
Kroelen enzoquote:Op maandag 25 maart 2024 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat is actief knuffelen dan
[..]
Alleen als ze ambieert een dikke bejaarde ketel te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |