Slijmbalquote:Op maandag 25 maart 2024 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze appt ze me straks wel als ze het adres stuurt voor het dutje met duudje
Klinkt als een goed tv programma.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze appt ze me straks wel als ze het adres stuurt voor het dutje met duudje
Ik ben altijd zo weg als ik Lilak knuffel. Lekker lepeltje lepeltje knuffelen en snurken maar. Of op haar liggen met m'n hoofdquote:
Geefquote:Op maandag 25 maart 2024 15:12 schreef bitterbal het volgende:
Ik had een Aziatische kippensoep met kokosmelk en noodles. En gerookte zalm
Vond ik ook.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als een goed tv programma.
Er is een orgie?quote:
Maak nieuwe voor mequote:
Moest ik ook wel om lachen.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er is een orgie?
Ik heb laatst via insta geleerd dat het Afrikaanse woord daarvoor groepswoeps is. Dat vind ik wel grappig klinken
Dat is niet actief knuffelenquote:Op maandag 25 maart 2024 15:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo weg als ik Lilak knuffel. Lekker lepeltje lepeltje knuffelen en snurken maar. Of op haar liggen met m'n hoofd
quote:Op maandag 25 maart 2024 15:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb laatst via insta geleerd dat het Afrikaanse woord daarvoor groepswoeps is. Dat vind ik wel grappig klinken
Ah, die had ik laatst ook.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er is een orgie?
Wat is actief knuffelen danquote:Op maandag 25 maart 2024 15:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is niet actief knuffelen
Alleen als ze ambieert een dikke bejaarde ketel te zijnquote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
Als je op sakura googelt en op het geanimeerde bloemetje klikt is mooie ding.
Kreeg jij ook al de reels dat mensen met de letter m je van alles moesten geven?quote:
Oke doeiquote:
Nope, niet eens.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kreeg jij ook al de reels dat mensen met de letter m je van alles moesten geven?
Er reageerde er maar eentje dat ik sushi van ze krijg
[..]
Oke doei
Volgens mij vindt Fles alle slaappraat hier juist het probleemquote:Op maandag 25 maart 2024 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is wel heel vroeg om te gaan slapen.
Dat valt dan weer tegen.quote:
Kroelen enzoquote:Op maandag 25 maart 2024 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat is actief knuffelen dan
[..]
Alleen als ze ambieert een dikke bejaarde ketel te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |