ik weet niet of ik dan van spanning wel kan slapen met twee van die leuke dames naast mequote:
Je hebt het huis overgenomen van de buschauffeur?quote:Op maandag 25 maart 2024 14:34 schreef Ama het volgende:
Toen ik dit huisje ging bezichtigen stond er zelfs nog een buslijn in deze straat maar je voelt hem al aankomen.. toen ik de sleutel kreeg was de buslijn hier geschrapt in de straat.
die kans is groter in rotterdam of amsterdam als je op straat looptquote:Op maandag 25 maart 2024 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang je niet overhoop geschoten wordt.
Ja als het echt pleuris weer is kan ik net zo goed bijna doorfietsen want tegen de tijd dat ik daar nu lopend aan kom ben ik ook zeiknat.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
En het maar raar vinden dat steeds minder mensen de bus nemen..
klinkt als een goed plan.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja echt 2,5 uur pfff. Groningen is wel echt mega leuk![]()
Kan hij lekker ontbijt maken
Snap ikquote:Op maandag 25 maart 2024 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind trams wel leuk maar dat is natuurlijk gewoon anders voor me.
Ja fijnquote:
Dan slaap je niet?quote:Op maandag 25 maart 2024 14:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dan van spanning wel kan slapen met twee van die leuke dames naast me![]()
![]()
Paraplu's zijn een ding.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja als het echt pleuris weer is kan ik net zo goed bijna doorfietsen want tegen de tijd dat ik daar nu lopend aan kom ben ik ook zeiknat.
Nou mijn paraplu kan dat niet houden als het echt ontiegelijk pleuris weer is.quote:
huid op huid contactquote:Op maandag 25 maart 2024 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snap iken nouja fijn dat het er überhaupt is
[..]
Ja fijngaan we naakt maar niet seksueel knuffelen?
ik ben een man, ik ben geboren om moeilijk te doenquote:Op maandag 25 maart 2024 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan slaap je niet?Moeilijk doen altijd
Ik wou wel een slaapje doen eigenlijkquote:Op maandag 25 maart 2024 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snap iken nouja fijn dat het er überhaupt is
[..]
Ja fijngaan we naakt maar niet seksueel knuffelen?
en je kan niet naakt slapen?quote:Op maandag 25 maart 2024 14:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wou wel een slaapje doen eigenlijk
ze appt ze me straks wel als ze het adres stuurt voor het dutje met duudjequote:Op maandag 25 maart 2024 14:58 schreef McGrath het volgende:
dud0r zit nu met zoveel vragen, maar nog altijd geen antwoorden
Niet actief knuffelend neequote:Op maandag 25 maart 2024 14:52 schreef dud0r het volgende:
of kan je niet knuffelend in slaap vallen?
Slijmbalquote:Op maandag 25 maart 2024 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze appt ze me straks wel als ze het adres stuurt voor het dutje met duudje
Klinkt als een goed tv programma.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze appt ze me straks wel als ze het adres stuurt voor het dutje met duudje
Ik ben altijd zo weg als ik Lilak knuffel. Lekker lepeltje lepeltje knuffelen en snurken maar. Of op haar liggen met m'n hoofdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |